باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

 

باربري مشهد به تهران با نام تجاري نتسان اعلام مي نماييد در صورتي كه هموطنان عزيزمان در شهر مشهد و يا شهر تهران تصميم دارند كه كالا , اثاثيه,  بار و خرده بار خود را بين اين دو شهر با هرنوع خاور جابجا نمايند و داراي دو معيار براي انتخاب باربري خود يعني 1- ارزان تر از همه باربري ها 2- با كيفيت تر از همه باربري هستند هم اكنون با تماس بگيرند تا با اعلام نرخنامه كرايه و تعرفه حمل بار با خاور از مشهد به تهران و از تهران به مشهد تا 70% تخفيف بهرمند شوند. لطفا از آخر از همه با ما تماس بگيريد.

ما با افتخار اعلام ميداريم به دو جهت از قرار دادن نرخنامه– تعرفه– كرايه و قيمت حمل بار با خاور در سايت خودداري نموده اييم 1- نرخنامه– تعرفه– كرايه و قيمت آنقدر پايين تر از تعرفه اتحاديه است كه ما براي جلوگيري از سوء برداشت از قراردادن آن خودداري مي نماييم 2- يك بار براي مدت محدودي ما نرخنامه– تعرفه– كرايه و قيمت حمل بار با خاور از مشهد به تهران و از تهران به مشهد را در سايت قرار داديم به جهت پايين بودن تعرفه, باعث اعتراض گسترده همكارانمان شد به اين دو دليل مديران باربري نتسان تصميم گرفتند كه از اعلام و قراردادن  نرخنامه و كرايه حمل بار با خاور از مشهد به تهران و از تهران به مشهد خودداري نمايند .

بنابراين در صورتي كه تمايل دارين از قيمت- نرخنامه– تعرفه و كرايه خاور در مسير مشهد به تهران و از تهران به مشهد مطلع شويد بهترين راه اين مي باشد كه هم اكنون با ما تماس بگيريد تا مشاورين ما بهترين قيمت را به شما پيشنهاد دهند لازم به يادآوري مي باشد كه كليه خودروهاي خاور باربري نتسان مدل بالايي بود و در بهترين شرايط سرويس دهي مي باشند.

با وجودي كه باربري نتسان اعلام ميدارد كه پايين ترين نرخنامه و تعرفه و قيمت و كرايه حمل بار را به مشتريان خود ارائه مي نمايد سعي نموده است ضمن حفظ ارزانترين قيمت, بالاترين سطح كيفي سرويس دهي را در دسترس مشتريان خود قرار دهد به نحوي كه در حال حاضر علاوه بر اينكه باربري مشهد به تهران و تهران به مشهد كه با نام تجاري نتسان شناخته مي شود د ر كنار ارائه ارزان ترين قيمت كرايه خاور به عنوان با كيفيت ترين باربري نيز شناخته شده مي شود.

 گروه حمل و نقل باربري نتسان با بيش از يك دهه فعاليت مستمر و فشرده هم اكنون ارزان ترين و بزرگترين شركت حمل و نقل باربري بين شهري و درون شهري مي باشد در ميان تنوع گسترده از انواع ماشين هاي سبك و سنگين باربري نتسان, خاور يكي از پركاربردترين ماشين هاي حمل بار و اثاثيه درون شهري و بين شهري مي باشد. به همين جهت باربري نتسان تلاش نموده است تا تنوع بسيار گسترده از انواع خاورها در ظرفيت هاي مختلف و روبار و مسقف و از پهلو بازشو را تدارك ببيند تا بتواند از اين طريق تمام نيازهاي مشتريان خود را تامين نمايد.

واضح مي باشد كه در كنار تنوع گسترده انواع خودروهاي مدل بالاي خاور براي اينكه بتوان رضايت مشتري را تامين نمود مي بايست اكيپ هاي ماهر و متخصص و كاربلد از كارگر – راننده و بارچين را در اختيار داشت كه در نتسان اين كار به خوبي صورت گرفته است و در حال حاضر بيش از صد اكيپ آماده به كار به صورت شبانه روزي در خدمت هموطنان عزيز مي باشد.

گروه باربري نتسان افتخار خود ميداند كه توانسته است تنها در طي يك دهه تا اين اندازه در بين هموطنان عزيز در مشهد و تهران مورد توجه قرار بگيرد و همچنان با افتخار اعلام مي نماييم كه همچنان در مسير اين كاهش قيمت – كرايه – نرخنامه و تعرفه قدم خواهيم برداشت به اميدروزي كه بتوانيم در حد توان خود اندكي از هزينه هاي خانواده هاي مستاجر ايراني را كاهش دهيم.

در پايان بار ديگر تاييد مي نماييم كه اگر به دنبال ارزانترين نرخ كرايه و تعرفه خاور جهت ارسال و حمل بار خود از مشهد به تهران و برعكس و ساير شهرهاي ايران هستيد شك نكنيد كه ارزانتر از اين باربري يعني نتسان پيدا نخواهيد كرد بنابراين با آسودگي خاطر و اطمينان سرويس مورد نظر خود را سفارش دهيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۴:۴۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی