باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به ملاير با ده چرخ– ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع ده چرخمسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم.  در اين مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملاير-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهيم پرداخت. 

تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به ملاير با ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل  بار و اثاثيه توسط ده چرخ از مشهد به همدان را براي شما عزيزان تدارك ببنيد. 

 

كاميون ۱۰ چرخ چيست؟
كاميون ۱۰ چرخي به نوعي از كاميون گفته مي‌شود كه داراي ۱۰ چرخ هست و ظرفيت بار آن ۱۵ تن است. (يعني تا ۱۵ تن مي‌تواند بار ببرد.) به كاميون ۱۰ چرخ، كاميون جفت و كاميون ۱۵ تن يا طور خلاصه ده چرخ هم گفته مي‌شود.
انواع كاميون ۱۰ چرخ
كاميون ۱۰ چرخ در برندهاي مختلف مثل بنز، ايسوزو، ولوو و … توليد مي‌شود كه مشهورترين آن كاميون بنز ۱۰ چرخ است. در يك تقسيم بندي ديگر كاميون ۱۰ چرخ به دو نوع ده چرخ باري و ده چرخ كمپرسي تقسيم مي‌شود.
مشخصات بنز ۱۰ چرخ
كاميون بنز ۱۰ چرخ از سال ۱۳۴۰ در ايران توليد مي‌شود. كاميون ده چرخ بنز در دو مدل L 2624 و LK 2624 توليد مي‌شود
ابعاد و مشخصات كاميون ۱۰ چرخ
كاميون ۱۰ چرخ از نظر ابعاد و تناژ قابل حمل ، مابين كاميون تك و تريلي مي باشد ؛ كاميون تك براي حمل بارهاي تا وزن ۱۰ تن و تريلي ها براي حمل بارهاي با وزن ۲۳ تن مناسب هستند 
اما كاميون جفت براي حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است 
طول اتاق بار اين كاميون حدود ۷ متر مي باشد
براي حمل و نقل بارهاي سبك و سنگين ، بهترين گزينه قبل از انتخاب تريلي ها كاميون جفت مي باشد . تريلي ها داراي محدوديت تردد در خيابان ها و معابر شهري را دارند  كه اين محدوديت براي كاميون جفت ۱۰ چرخ بسيار كمتر است .
تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به ملاير با ده چرخ– در اين مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در حد توان پرداختيم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملاير-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد. 

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۶:۳۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی