باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به ميانه – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات تبريز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هاديشهر - سراب - عجب شير - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچاي خواهيم پرداخت.


باربري مشهد به ميانه -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (تبريز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هاديشهر - سراب - عجب شير - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچاي) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


شهر ميانه
ميانه، يكي از شهرهاي زيبا و تاريخي ايران است كه در استان آذربايجان شرقي واقع شده و به‌دليل بهره‌مندي از آثار تاريخي در كنار ميهمان‌نوازي ساكنين، اقليم مطلوب و ديدني‌هاي طبيعي، امروزه يكي از مقاصد گردشگري به شمار مي‌رود.
«ميانج»، نامي است كه در كتب قديمي در مورد اين شهرستان ثبت شده است. در مورد وجه تسميه اين شهرستان زيباي كشور، نظريات مختلفي وجود دارد.اعتقاد گروهي از مورخان بر اين است كه با توجه به قدمت اين شهرستان به پيش از ميلاد مسيح (ع) و قرارگيري آن در خط مرزي بين دو سرزمين مادها و پارت‌ها، به نام ميانه، شهرت يافته است. باربري مشهد به ميانه - البته ممكن است امروزه نيز به‌دليل حضور اين شهر در مركز مراغه و تبريز يا قرارگرفتن آن مابين زنجان و تبريز، اين شهرستان به ميانه نام‌گذاري شده است. «گرمرود»، نام ديگري است كه در قرون هفتم و هشتم هجري قمري نيز بر اين شهر تاريخي نهاده شد كه گاهي اوقات از هر دو نام گرمرود و ميانه براي شناسايي اين شهر استفاده مي‌شد. با توجه به كاوش‌هايي كه در اين منطقه از كشور صورت گرفته است، آثار باستاني و مجسمه‌هاي سفاليني به دست آمد كه قدمت آن‌ها به دوراني پيش از دولت مادها بازمي‌گردد و اين نشان از تاريخ طولاني اين ناحيه از آذربايجان دارد.
قلعه دختر ميانه
«قلعه‌ دختر» يا «قيز قالاسي»، يكي از جاهاي ديدني استان آذربايجان شرقي است كه در فاصله‌ ۱۸ كيلومتري از بخش جنوبي شهرستان ميانه و روي صخره‌اي بزرگ با قله‌هاي تيز كه برفراز كوه‌هاي قافلانكوه واقع شده است، قرار دارد. باربري مشهد به ميانه - در واقع اين اثر زيباي تاريخي همانند يك شكل كثيرالاضلاعي است كه چينش آن به‌صورت غيرمنتظم بوده و دره‌هاي عميق و قله‌هاي تيز كوه قافلانكوه را دربرگرفته است.
سازندگان اين قلعه‌ باشكوه از آجر و سنگ براي ساخت آن استفاده و ۲۴ برج ديده‌باني، بارويي با ۴ متر ارتفاع، يك دروازه و يك راه خروجي با ارتفاعي بالغ بر سه متر را براي آن احداث كرده‌اند؛ هرچند اين راه خروج بيشتر به راه فرار شباهت دارد كه پايان آن به تخته‌سنگ‌ها و پرتگاه‌هاي بسيار خطرناك و مهيب متصل مي‌شود. وجود دو منبع آب در وسط قلعه، تامين‌كننده‌ آب مورد نياز ساكنين قلعه با استفاده از برف و باران بوده است. گفته مي‌شود كه در زمان سلطنت شاه عباس صفوي، اشرار و راهزنان از اين قلعه استفاده مي‌كردند كه به دستور پادشاه تخريب شده است. اين در حالي است كه گروهي تاريخ ساخت قلعه دختر را متعلق به قرن ششم و تعدادي ديگر آن را برابر با دوران حكومت اردشير درازدست از پادشاهان ساساني عنوان كرده‌اند.
مسجد سنگي ترك ميانه
در فاصله‌ ۲۹ كيلومتري از شمال شرقي شهرستان ميانه، «مسجد سنگي ترك»، قرار دارد كه مي‌توان آن را يكي از آثار ارزشمند تاريخي در استان آذربايجان شرقي عنوان كرد. باربري مشهد به ميانه - مسجد در روستايي تاريخي به نام «ترك»، ساخته شده و نوع معماري انجام شده در آن و نيز مصالحي كه براي ساخت استفاده شده است، تعجب و حيرت باستان‌شناسان را برانگيخته است. بناي اين اثر  و نيز نماي بخش بيروني آن به‌صورت يك‌پارچه از سنگ ساخته شده است و كنده‌كاري‌هاي زيبا و چشم‌نواز در كنار كتيبه‌هاي آن كه به زيبايي تمام به هنر خط نستعليق مزين شده است، چشم هر بيننده و محققي را در نگاه اول به خود خيره مي‌سازد. در مورد زمان دقيق ساخت مسجد سنگي ترك، اطلاعات دقيقي در دست نيست. برخي آن را متعلق به قرن ششم، گروهي معتقد به ساخت آن در قرن هشتم بوده و عده‌اي نيز احداث اين مسجد باشكوه و منحصربه‌فرد را برابر با دوران امام حسن (ع) مي‌دانند.
منطقه باستاني كاغذ كنان ميانه
«كاغذكنان»، يكي از مناطق تاريخي و قديمي شهرستان ميانه و استان آذربايجان شرقي است كه در دوراني از تاريخ همچون ابتداي دوران اسلامي تا دوران حكومت مغولان، شهري پويا و آباد بوده است. «خونا» و «خونج»، نام‌هاي منسوب به اين شهر تاريخي در سده‌ ششم و اوايل قرن هفتم هجري است كه در زمان فرمانروايي سلجوقيان تا زمان يوروش مغولان به ايران، يكي از مناطق مهم و ارزشمند تجاري به شمار مي‌رفت.
اين منطقه با وسعتي بالغ بر ۸۰ هكتار در نزديكي و در غرب «شهر آقكند» از توابع شهرستان ميانه قرار دارد كه با كاوش‌هاي انجام‌شده در آن، آثاري تاريخي همچون سفال‌هاي شكسته متعلق به سده‌هاي آخر پيش از ميلاد مسيح (ع) و دوران حكومت ساسانيان و اشكانيان كشف شده است. پل پردليس، كاروانسراي جمال‌آباد، شهر سوخته كاغذكنان و قلعه سنگي كاغذكنان از آثار تاريخي و ارزشمند در اين ناحيه از استان آذربايجان شرقي است.
باربري مشهد به ميانه و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به ميانه - تبريز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هاديشهر - سراب - عجب شير - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچاي را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۱۹ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی