باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به برازجان – ما در گروه باربري نتسان كه نام تجاري باربري مشهد به مي باشد سعي نموده اييم با به كارگيري بهترين پرسنل و ماشين هاي حمل كالا و اثاثيه مدل بالا آسودگي خاطر را براي شما عزيزان فراهم نماييم در اين مطلب به موضوعات بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم - عاليشهر - بندردير - بندرعسلويه - آب پخش - اهرم  خواهيم پرداخت.
باربري مشهد به برازجان -  تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل و (بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم - عاليشهر - بندردير - بندرعسلويه - آب پخش - اهرم ) را براي شما عزيزان تدارك ببنيد و امروز با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري نتسان در بين تمام شركت هاي باربري ارزانترين نرخنامه و تعرفه را ارائه مي نمايد.


برازجان
برازجان دومين شهر بزرگ استان بوشهر است. اهميت اين شهر به دو دليل است، يك جمعيت آن و ديگري محل قرارگيري‌اش، برازجان در مسير ازتباظي شيراز به بوشهر و دريا قرار گرفته است. و يكي از ديدني‌ترين جاهاي بوشهر به حساب مي‌آيد.
كاخ بردك سياه
كاخ بردك سياه كاخ زمستاني داريوش اول در عصر هخامنشي بوده است و در ۱۲ كيلومتري برازجان، بين نخلستان هاي روستاي درودگاه قرار دارد. اين كاخ بعد از كاخ كوروش بنا شده است و تالار مركزي آن با ۱۰ ستون به كاخ آپاداناي شوش شباهت دارد. تعدادي از يافته هاي مكشوف در اين كاخ شامل مجسمه هايي مربوط به شاهزادگان هخامنشي، قطعات سنگين طلا، خنجر زنانه اي از جنس عاج و سنگ نبشته اي به خط ميخي و بابلي نو مي شود.
آرامگاه دختر كوروش
آرامگاه دختر كوروش بزرگ، واقع در دهكده ي پشت پر، از شهرستان هاي دشتستان، ساخته شده و طبق اسناد برجاي مانده، قدمت اين بقعه مربوط به دوران حكومت هخامنشيان است. گويا آرامگاه دختر كوروش مانند بقعه ي كوروش كبير طراحي و ساخته شده است. باربري مشهد به برازجان -  محققان بر اين باورند كه اين مقبره در اواخر دهه ي ۸۰ (۱۳۸۰) بازسازي شده است. اين آرامگاه در ناحيه ي شهر دشتستان و در جاده ي برازجان به كازران واقع شده است. بناي گور دختر در سال ۱۳۷۶، به شماره ي ملي ۱۸۹۷، ثبت و جزو بناهاي تاريخي كشور ايران قرار گرفت.
دژ برازجان
دژ برازجان كه با نام كاروانسراي مشيرالملك نيز شناخته مي شود، با بنايي مستحكم مقابل ميدان اصلي شهر برازجان قراردارد. پيشينه ي بنا به دوره ي قاجاريه بازمي گردد و در سال ۱۲۵۰ خورشيدي به دست حاج ميرزا ابوالحسن خان مشيرالملك شيرازي، از نيكوكاران وقت شيراز و با هزينه اي معادل چهل هزار تومان ساخته شد. دژ برازجان چهار برج دارد و از ۶۸ اتاق تشكيل مي شود. معماري اين بنا به عهده حاج محمد شيرازي بوده است.
كاخ چرخاب
كاخ چرخاب اثري باستاني و به جامانده از دوره هخامنشان است. اين كاخ در يك كيلومتري جنوب غرب برازجان (۷۰كيلومتري بوشهر) قرار دارد. همچنين فاصله كاخ از خليج فارس ۷۰ كيلومتر برآورد مي شود. كاخ چرخاب اصلي ترين سند معماري در اثبات مالكيت ايراني خليج فارس از دوران باستان است. بر اساس باور باستان شناسان اين كاخ هرگز مسكوني نشد و ساخت آن كه به فرمان كوروش آغاز شده بود، احتمالا با مرگ او ناتمام ماند. باربري مشهد به برازجان -  بخشي از دروازه شاهي كاخ را كه نيمه كاره مانده است، با سيليس كف سازي كرده اند. ۱۰ پايه ستون كوچك نيز در تالار اصلي كاخ پيدا شده است كه شباهت بسياري به پايه ستون هاي پاسارگاد دارد.
كاخ سنگ سياه
كاخ سنگ سياه كه بين مردم منطقه به كاخ نظرآقا شهرت دارد، يكي از كاخ هاي سه گانه هخامنشي در برازجان به شمار مي رود. اين اثر تاريخي در ۱۰ مهر ۱۳۸۰ با شماره ي ثبت ۴۰۴۳ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيد.
كاخ كوروش
كاخ كوروش برازجان، واقع در شهر برازجان از توابع بخش مركزي شهرستان دشتستان يكي از آثارهاي تاريخي و از نقاط ديدني استان بوشهر در جنوب ايران است. اين كاخ كه در جنوب شرقي برازجان و در كنار رودخانه خشك آرد و و ۵۰۰ متري جاده ي برازجان–بوشهر قرار دارد، يكي از پايگاه هاي مهم ايران دوره هخامنشي در ساحل خليج فارس بوده است. كاخ برازجان بر طبق تحقيقاتي كه انجام شده در اواخر سلطنت كوروش ساخته و پرداخته شده و از نظر حجاري و هنر معماري آنچنان كه از پايه ستون ها و اشياء كشف شده بر مي آيد جديدتر و ظريف تر از پاسارگاد است.
چشمه آبگرم دالكي
اين چشمه در ۱۸ كيلومترى شهر برازجان به سمت كازرون ، بين روستاى دالكى و شهر برازجان قرار دارد. آب چشمه در دامنهٔ كوه از نقاط مختلف زمين و از شكاف سنگ هايى كه از مارن و گچ تشكيل شده اند ، خارج مى شود. آب در موقع خروج سطح زيادى را مى پوشاند و نهر نسبتاً بزرگى را به وجود مى آورد و به طرف غرب جريان مى يابد. در سطح آب آلك هاى متنوعى رشد مى كند. از آب اين چشمه استفادهٔ خاصى به عمل نمى آيد ، قسمتى از آن تبخير و بقيه داخل رودخانه مى شود.
آبگرم دالكى در كنار جاده واقع شده و آبدهى آن نسبتاً زياد (۱۸ ليتر در ثانيه) و از خواص درمانى برخوردار است. آب اين چشمه در رديف آب هاى سولفات كلسيم ، كلرور سديم و گوگردى داراى منيزيم گرم است.
باربري مشهد به برازجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در اين نوشتار بيان نموديم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات باربري مشهد به برازجان - بندرگناوه - بندركنگان - خورموج - جم - بندرديلم - عاليشهر - بندردير - بندرعسلويه - آب پخش - اهرم  را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۴:۴۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی