باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از تهران به شيراز با ويژه ترين تخفيف باربري ها

ابتدا اشاره مي نماييم شركت باربري نتسان به عنوان  يكي از قديمي ترين شركت هاي حمل و نقل جاده اي و شهري در ايران شناخته شده است . شركت باربري نتسان با داشتن ده ها اكيپ آماده از انواع ماشين هاي سنگين مانند تريلي - خاور مسقف - كاميون و ... همچنين ماشين هاي باربري سبك مانند وانت بار - نيسان و ...  به صورت شبانه روزي و هوشمند در خدمات همشهريان عزيز در شهر تهران مي باشد.

هنگامي كه در زمان اثاث كشي مقصد ما يك شهر ديگر است يا قصد داريم حمل بار و اثاث از يك شهر به شهر ديگر داشته باشيم گويي تمام مراحل اثاث كشي از نگراني ها و دغدغه هاي بيشتري برخوردار مي باشند. حتي نحوه ي بسته بندي وسايل هم فرق خواهد كرد و بايد محكم تر و اصولي تر بسته بندي شوند.

اگر فاصله دو شهر طولاني نباشد كار حمل بار و اثاثيه آسانتر خواهد بود و در بازه زماني كوتاه به پايان خواهد رسيد اما زماني كه فاصله مبدا تا مقصد طولاني است كار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بيشتري را مي طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهيم از شهر تهران به شهر زيباي شيراز حمل بار و اثاث داشته باشيم بايد مسافتي حدود 930 كيلومتر را طي كنيم در اين بازه زماني بايد حدود 10 ساعت رانندگي كنيم كه فاصله كمي نخواهد بود تا به مقصد برسيد.

اصولا در باربري بين شهري آشنايي با قواعد جاده و قوانين راهنمايي و رانندگي بيشتر از هر زمان ديگري اهميت خود را نشان مي دهد. ممكن است راننده اي در شهر به خوبي رانندگي كند اما در جاده راننده خوبي نباشد. بنابراين بايد قبل از ورود به جاده ها براي رانندگي با تمامي اصول و قوانين جاده ها آشنايي داشته باشيد. و استفاده از رانندگان با تجربه و با كفايت را در برنامه كار اثاث كشي خودر قرار دهيد براي اين منظور مي توانيد از شركت هاي باربري مطمئن استفاده نماييد كه ما به شما پيشنهاد باربري تسان را داريم.

 رانندگان بايد عدم تخطي از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را هميشه در دستور كار خود قرار دهند، بيش از ۵۰ درصد تصادفات رانندگي به دليل تخطي از سرعت مطمئنه و سبقت غيرمجاز رخ مي‌دهد. رانندگان طول مسير مبدأ تا مقصد را با دقت كامل رانندگي كنند و عجله‌اي براي رسيدن به مقصد نداشته باشند، با رعايت همين نكات ساده مي توان با اطمينان كامل حمل بار و اثاثيه را از تهران به شيراز به پايان رساند و بدون كوچكترين آسيبي بار را تحويل مشتري داد.

گروه باربري نتسان سعي بر اين دارد تا بيشترين تلاش ممكن را براي رعايت اصول و مقررات جاده ها به انجام برساند. تا شما با رضايت كار حمل بار و اثاثيه خود را به ما بسپاريد. نتسان با يك دهه تجربه در زمينه جابجايي و حمل بارهاي صنعتي ،پزشكي ، تجاري ،اثاثيه منزل و لوازم حساس الكترونيكي در كمترين زمان و به صرفه ترين قيمت با بيمه معتبر بارهاي شما را جا به جا ميكند. با نتسان از ايمني كالاهاي خود مطمئن باشيد و آسوده خاطر كار حمل بار و اثاثيه خود را به ما بسپاريد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۲۹:۱۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی