باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

با 70%تخفيف باربري مشهد تكاب استان آذربايجان غربي خاور نيسان

اثاث كشي و اسباب كشي از مشهد به تكاب در استان آذربايجان غربي و ساير شهرهاي اين استان تخصص باربري مشهد مي باشد. گروه حمل و نقل شهري و بين شهري مشهد با ارائه ارزانترين كرايه نرخنامه و تعرفه در بين تمامي باربري هاي مشهد توانسته است به محبوبيت بسيار خوبي دست يابد.

از سوي ديگر تنوع بسيار گسترده از انواع ماشين هاي سبك و سنگين در باربري مشهد به تكاب استان آذربايجان غربي باعث شده است تا مشتريان اطمينان خاطر داشته باشند كه براي هر ظرفيت و هر نوع بار و اثاثيه اي كه دارند ماشين متناسب با آن را ميتوانند از اين باربري درخواست نمايند. از جمله ايم خودروها مي توان به نيسان – پيكان وانت – آريسان – خاور مسقف – خاور روباز – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ اشاره نمود.

 باربري مشهد به تكاب استان آذربايجان غربي به شما همشهريان عزيز در شهر مشهد اطمينان ميدهد كه سرويس ها و خودروهاي حمل بار اين شركت تقريبا در تمام مناطق شهر مستقر مي باشند تا بتواند در حداقل زمان ممكن پس از درخواست خود را به محل بارگيري برسانند كه اين موضوع باعث افزايش بسيار زياد سرعت و دقت در اين شركت حمل و نقل شده است.

تكاب يكي از شهرهاي استان آذربايجان غربي است. اين شهر از سمت شمال به شهرستان چاراويماق در استان آذربايجان شرقي، از سمت جنوب به شهرستان‌هاي سقز و بيجار در استان كردستان، از سمت شرق به شهرستان ماه نشان در استان زنجان و از سمت غرب به شهرستان شاهين‌دژ و شهرستان بوكان در استان آذربايجان غربي محدود شده‌است. شهرستان تكاب بنابر قانون تقسيمات كشوري در سال ۱۳۸۵ خورشيدي، مشتمل بر دو بخش به نام‌هاي مركزي و تخت سليمان، با يك شهر و ۶ دهستان بوده‌است.

تخت سليمان و زندان سليمان از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري در اين شهر است كه در ميراث جهاني يونسكو ثبت شده‌است؛ همچنين مُهر موبد موبدان منقوش اساطير كهن و بيش‌تر در ستايش آب و آتش است، در تخت سليمان كشف شده‌است. آب و هواي شهر تكاب تابعي است از اقليم حاكم بر آذربايجان، منتهي توپوگرافي ارتفاع و جهت گسترش ناهمواريها و دوري منطقه تكاب از دريا و كانون‌هاي رطوبتي شرايط ويژه‌اي به آب و هواي منطقه بخشيده كه بارزترين مشخصه آن، زمستانهاي سرد و برفي و تابستانهاي معتدل و خشك مي‌باشد و از اين بابت اندك تفاوتي با اقليم حاكم بر آذربايجان دارد. با در نظر گرفتن ميانگين بارش سالانه ۳۵۰ ميلي‌متر در گروه رژيم باراني نيمه بياباني يا نيمه خشك محسوب مي‌شود. در بيشتر روزهاي سرد سال به‌طور ميانگين اين شهر همراه با فيروزكوه رتبه سردترين شهر كشور را به خود اختصاص مي‌دهد.

حمل و جابجايي انواع بار و اثاثيه و محصولات سنگين  توسط كارگران باربري مشهد به صورت تضميني انجام مي شود مانند گاوصندوق - پيانو - يخچال سايد باي سايد - بوفه هاي قديمي و سنگين - فرش هاي دستي و قديمي – ميزهاي نهار خوري بزرگ و به طور كلي هر وسيله ايي كه سنگين مي باشد. مشتريان عزيز توجه داشته باشند موضوع حمل وسايل و اثاثيه سنگين بسيار مهم ميباشد و حتما بايستي توسط كارگر ويژه صورت گيرد تا نه تنها خود آن وسيله آسيب نبيند بلكه باعث نشود كه با برخورد به ديوار و اطراف باعث آسيب ديدگي منزل و ساختمان شود. اين مهم را نيز به ما بسپاريد.

همچنين حمل بارهاي خاص از ديگر تخصصص ها و خدمات باربري مشهد مي باشد به عنوان مثال اگر شما تجهيزات پزشكي گران قيمت داريد و يا تجهيزات الكترونيكي حساس داريد و نيازمند جابجايي درون شهري و يا بين شهري از مبدا مشهد مي باشد حتما با ما تماس بگيريد چرا كه تمهيدات بسيار ويژه اي را براي اين نوع از كالا ها و محصولات در نظر گرفته ايم كه معمولا در ساير باربري ها يا تدارك ديده نشده است و يا با هزينه بالا اينكار را انجام ميدهند كه ما در باربري بزرگ مشهد بدون دريافت وجه اضافي اين كار را انجام خواهيم داد

در پايان اعلام مي نماييم كه ما در باربري مشهد منتطر تماس شما عزيزان هستيم ...

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۶:۱۳:۲۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی