باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل ارزان مطمئن بار اثاثيه باربري مشهد پيرانشهر

اگر ساكن شهر مشهد هستيد و مي خواهيد از اين شهر به هر كجاي ايران از جمله استان آذربايجان غربي و شهرستان پيرانشهر نقل مكان نماييد و يا كالاي اداري تجاري و توليدات خود مبلمان و غيره را جابجايي نماييد باربري مشهد ارزانترين نرخنامه كرايه قيمت و تعرفه را به شما عزيزان معرفي مي نمايد.

باربري مشهد به پيرانشهر با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين شركت حمل و نقل شهري و بين شهري توانسته است در اين يك دهه فعاليت كارهاي بسيار مهمي را به سرانجام برساند كه از آن جمله ميتواند با كاهش 70% نرخنامه تعرفه كرايه اشاره نمود و همچنين اكنون يكي از مجهزترين ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري به دليل داشتن تنوع بسيار گسترده از انواع خودروهاي حمل بار مي باشد.

وجود انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان پيكان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميون كاميونت تريلي و ده چرخ باعث شده است كه نياز همشهريان عزيز به هرنوع خودرو در هر ظرفيتي برآورده شود كه اين مسئله باعث شده است كه باربري مشهد به پيرانشهر استان آذربايجان غربي بسيار مورد توجه و محبوبيت قرار گيرد.

كارگران رانندگان و بارچين ها در هر باربري بسيار مهم مي باشند از همين جهت باربري مشهد به پيرانشهر استان آذربايجان غربي تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا بتواند مطمئن ترين و با تجربه ترين افراد را براي مسئوليت هاي مختلف انتخاب نمايد اكنون ما اكيپ هايي از بهترين رانندگان و بارچين ها و كارگران را در اختيار داريم كه بيش از 10 سال سابقه در حوزه حمل و نقل شهري و بين شهري دارند. ما اعتقاد داريم بهترين و آسوده خاطرترين اثاث كشي و يا حمل بار زماني محقق مي باشد كه كارگران متخصص كالا ها و محصولات را در ماشين بچينند كه اين كار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن كارگران متخصص به خوبي انجام مي دهند.

از جمله نقاط قوت باربري مشهد به پيرانشهر استان آذربايجان غربي حضور غير متمركز در تمام خيابان ها بلوارها و ميادين شهر مشهد مي باشد به طور كه تقريبا تمام مناطق و محلات مشهد و حومه را پوشش داده است و در هر ساعت از شبانه روز كه با اين شركت تماس برقرار نماييد در كمتر از ده دقيقه در محل بارگيري حضور خواهند يافت.

پيرانشهر شهري است كه در غرب كشور ايران و منتهي‌اليه جنوب‌غربي استان آذربايجان غربي واقع شده است. شهر پيرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگي و بخش‌بندي منطقه كُردنشين (منطقه كُردستان) در زمره شهرهاي مُكريان به حساب آورده مي‌شود. شهر پيرانشهر با وسعت قرين ۸۴۴/۴ هكتار در مختصات ۴۵ درجه و ۸ دقيقه طول شرقي و ۳۶ درجه و ۴۱ دقيقه عرض شمالي قرار دارد. همچنين بر دشتي گسترده شده‌است كه ۱۴۳۰ تا ۱۴۶۰ متر از سطح دريا ارتفاع دارد. شهر پيرانشهر با فاصله زميني ۱۱۰ كيلومتري (هزارگزي) از مركز استان (اروميه)، از غرب و جنوب غربي به كوهستان‌هاي مرتفع ختم مي‌گردد. به استثناي اين عوارض ارتفاعي، ساير جهات شهر با دشت‌هاي كم‌عارضه و مسطح ارتباط دارد.

ما رضايتمندي مشتري را در دو جمله خلاصه مي نماييم : 1- باربري بايد بتواند رضايت مشتري را از نظر قيمت سرويس دهي جلب نمايد كه باربري مشهد با افتخار اعلام مي نمايد كه هم اكنون ارزانترين باربري در ايران مي باشد و كافيست در جستجوهاي اينترنتي دنبال ارزانترين باربري باشيد تا متوجه حضور فعال ما شويد. 2- بايد بتواند كيفيت سرويس دهي را بالا ببرد كه اين موضوع با توجه به اكيپ هاي آماده و تنوع ماشين هاي باربري مشهد كاملا واضح مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۱۱:۱۹:۱۶ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی