باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه با باربري مشهد به رضويه (مشهد) خاور نيسان

همشهريان محترم مشهد مقدس باربري مشهد به رضويه (مشهد) با 70% تخفيف اماده همكاري اسباب كشي و اثاث كشي از مشهد به سراسر كشور مي باشد اين مجموعه عظيم حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته حتي در روزهاي تعطيل در خدمت شما مشتريان محترم مي باشد.

باربري مشهد حدود يك دهه قبل با نام تجاري نتسان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين مجموعه داراي صدها اكيپ در تمام خيابان بلوارها و ميادين شهر مي باشد و داراي انواع ماشين هاي سبك و سنگين خاور مسقف – نيسان – كاميونت- كاميون – تريلي و ده چرخ همچنين كارگران ماهر و دوره ديده و با سابقه چندين ساله مي باشد.

ما در باربري مشهد به رضويه (مشهد) تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم با كاهش حداكثري قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه از مشتريان خود حمايت نماييم. و خوشبختانه تا به امروز توانسته ايم كمترين كرايه را براي تمام مشتريان بين شهري و شهري و به طور خاص مسير مشهد به رضويه ارائه نماييم.

باربري مشهد به رضويه در تمام خيابان ها و ميدان ها و بلوارهاي شهر مشهد مستقر مي باشد و قادر مي باشد در حداقل زمان ممكن بعد از تماس در محل بارگيري حضور يابند كه اين از ايده ها و خلاقيت هاي باربري مشهد مي باشد كه توانسته است به صورت غيرمتمركز تمام شهر را مديريت نمايد.

باربري مشهد به رضويه داراي كارگران ماهر و دوره ديده مي باشد همچنين سعي شده است كه از تمامي نيروهاي مشغول در باربري مشهد تعهد اخلاقي گرفته شود تا بتوان حداكثر اعتماد را به انها داشت چرا كه به اعتقاد ما كارگران نقش بسيار مهمي در درست انجام دادن و جلب رضايت مشتري را دارا هستند.

ما در مجموعه باربري مشهد هميشه حق را به مشتري ميدهيم و اعتقاد داريم اين مشتري هست كه بايد اجازه داشته باشد انتقاد كند و اگر شكايتي داشته باشد مطرح نمايد در همين راستا شرايطي توسط اين مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتري حرفهاي دلش را مطرح نماييد و ما بتوانيم ايرادات كار خود را برطرف نماييم.

باز و بسته نمودن انواع وسايل حساس و غيرحساس كه نياز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده كركره كولر و ... از ديگر تخصص ها و خدمات باربري مشهد مي باشد كه به صورت تضميني و توسط افرادي متخصص انجام مي پذيرد. يكي ديگر از خدمات خاص باربري مشهد حمل بار هاي سنگين بين طبقات مي باشد از جمله وسايل سنگين عبارتنداز 1- ميزهاي نهارخوري بالاي 8 نفر 2- پيانو 3- گاوصندوق 4- بوفه هاي قديمي 5- يخچال سايد 6- ....

رضويه شهري است در استان خراسان رضوي در شرق ايران. اين شهر در بخش رضويه شهرستان مشهد قرار دارد. بر پايه سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال ۱۳۹۵ جمعيت اين شهر ۸٬۸۵۰ نفر (در ۲٬۵۸۶ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا رضويه حدودا 20 كيلومتر مي باشد و تقريبا 30 دقيقه تا رضويه نياز به رانندگي مي باشد.

با توسعه فضاهاي شهري اثاث كشي به يكي از دغدغه هاي اصلي مردم تبديل گرديده است. حمل اثاثيه منزل بدون آسيب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث كشي يكي از كارهاي پر دغدغه ي شهروندان مي باشد. بنابراين استفاده از يك كادر مجرب براي حمل اثاثيه كار عقلاني مي باشد كه شما را از دردسرهاي بعد اثاث كشي مصون مي دارد. يك باربري مناسب با آمادگي كامل و تجربه كافي هنگام جابجايي و حمل لوازم منزل در كاهش آسيب هاي جسمي و عدم بروز خسارت هاي مالي شما را همراهي خواهد كرد.

ما در باربري مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهريان عزيز خواهيم بود ...

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۳۳:۴۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی