باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه منزل و اداري باربري مشهد درگز 70% تخفيف

همشهريان عزيز اگر ميخواهيد از مشهد به درگز نقل مكان نماييد و يا ميخواهيد محصولات و توليدات خود را از مشهد به اين شهرستان  با ارزانترين قيمت حمل و ارسال نماييد باربري مشهد به دلايلي كه در ادامه اشاره خواهيم كرد بهترين انتخاب براي شما عزيزان مي باشد.

دره‌گز يكي از شهرهاي استان خراسان رضوي در شمال شرقي ايران است. درگز كه تا تهران ۱۱۵۰ و تا مشهد ۲۵۵ كيلومتر فاصله دارد از شمال به مرز ايران و تركمنستان از مشرق و جنوب شرقي به مشهد از جنوب به چناران و از مغرب به قوچان محدود و مختصات آن ۳۷ درجه و ۳۶ دقيقه عرض شمالي و ۵۹ درجه و ۶ دقيقه طول شرقي است.

فاصله بين مشهد تا درگز : 275 كيلومتر - زمان : 3 ساعت و 36 دقيقه و براي ارسال كالا و اثاثيه از مشهد به درگز بايد مسير مشهد – چناران – قوچان – درگز را طي نماييد.

جمعيت شهرستان درگز بيش از ۸۰ هزار نفر است. راه هوايي و ريلي ندارد و راه‌هاي زميني آن نيز از نوع شوسه است. سهم جمعيت اين شهرستان از كل جمعيت استان خراسان رضوي ۳/۱ درصد است. مردم در درگز به زبان‌هاي تركي، كردي، تركمني و فارسي صحبت مي‌كنند.

باربري مشهد به درگز حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود اين مجموعه شهري و بين شهري حمل و نقل داراي ناوگان و اكيپ هاي بسيار مجهز مي باشد كه در نوع خود بي نظر بوده و همواره مورد اعتماد شهروندان در تهران و مشهد واقع شده است.

1- همانطور كه در ابتدا توضيح داده شد باربري مشهد با نام تجاري نتسان در حال حاضر ارزانترين قيمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را به مشتريان خود ارائه مي نمايد.

2- تنوع گسترده اي از انواع خودروهاي سبك و سنگين در اين شركت باعث شده است كه هرنوع تقاضاي مشتري برآورده شود خودروهاي سبك و سنگين باربري مشهد عبارتنداز : نيسان – پيكان وانت – آريسان – خاور مسقف – خاور روباز – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ مي باشد كه اين حجم از تنوع ماشين هاي حمل بار و اثاثيه در باربري هاي ديگر تدارك ديده نشده است.

3- موضوع ديگري كه مديران باربري مشهد بر آن تاكيد زيادي داشته اند به كارگيري كارگراني مي باشد كه 1-جوان و ورزيده باشند 2- با اخلاق و متعهد باشند 3- داراي سابقه طولاني در اين زمينه باشند رعايت نكات فوق در انتخاب كارگران و بارچين ها و رانندگان باعث شده است كه بالاترين سطح رضايتمندي مشتريان فراهم گردد.

4- صدور بارنامه و بيمه نامه معتبر شهري و بين شهري توسط باربري مشهد درگز جهت آسودگي و اطمينان خاطر مشتريان باعث شده است كه بارها و بارها از سوي اين عزيزان مورد تقدير قرار گرفته شويم كه اين افتخاري بزرگي براي ما مي باشد.

5- در كنار موارد فوق بايد خدمات جانبي باربري مشهد به درگز را اضافه نمود از جمله بسته بندي اصولي و تضميني هرنوع كالاي منزل و اداري با قيمت بسيار ناچيز – باز و بسته نمودن انواع پرده لوستر كركره و ... كه ميتواند در روزها اسباب كشي و اثاث كشي كمكي زيادي به هموطنان نمايد. – حمل بار هاي سنگين مانند گاوصندوق يخچال سايد ميزهاي نهار خوري خيلي بزرگ و ... در بين طبقات يكي ديگر از خدمات خاص اين مجموعه به مشتريان خود مي باشد – حمل وسايل حساس الكترونيكي و تجهيزان پزشكي مربوط به مطب هاي دكتر  نيز از ديگر خدمات ويژه اين باربري مي باشد كه با كمال ميل انجام ميدهد مانند تلويزيون هاي ال سي دي و ...

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۷:۱۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی