باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد نزديكترين باربري به بلوار فكوري نيسان خاور

يكي از بلوارها و خيابان هاي مهم در شهر مشهد بلوار شهيد فكوري مي باشد اين بلوار تقريبا به موازات بلوار پيروزي مي باشد با توجه به طولاني بودن اين محله باربري مشهد تصميم گرفت چندين اكيپ آماده خود را در مناطق مختلف اين بلوار مستقر نمايد تا بعد از تماس مشتريان در كمتر از 10 دقيقه در محله بارگيري حاضر شوند.

بلوار شهيد فكوري مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بوستان ياس و دانشگاه شهيد منتظري در ابتداي بلوار شهيد فكوري قرار گرفتند. دانشگاه علوم پزشكي مشهد و پارك كوهستاني در حاشيه اين بلوار قرار دارند. در امتداد بلوار فكوري يك بوستان خطي پيش‌بيني شده كه به زيبايي اين بلوار اضافه كرده. بوستان لاله هم در تقاطع بلوار فكوري و بلوار هفت‌تير قرار دارند.

بلوار فكوري از شمال به بلوار پيروزي، از جنوب به رشته كوه‌هاي بينالود و بلوار نماز، از شرق به بزرگراه كلانتري و از غرب به بلوار برونسي مي‌رسد. وجود انواع خودروهاي حمل بار سبك و سنگين از جمله نيسان – پيكان وانت – كاميون – كاميونت – تريلي و ده چرخ در اين بلوار باعث شده است تا هموطنان بيش از گذشته از مجموعه باربري مشهد راضي باشند كه اين باعث افتخار براي اين مجموعه عظيم مي باشد. 

مديران باربري مشهد علاوه بر افزايش كيفيت سرويس هي در اين مجموعه توانسته اند قيمت كرايه تعرفه و نرخنامه ارائه شده براي تمامي سرويس ها را تا 70% كاهش دهند كه اين در نوع خود بي نظير مي باشد. تصميم باربري توانا جهت ارائه ارزانترين نرخ كرايه و تعرفه حمل بار در مشهد و از مشهد به تمام ايران يك تصميم بزرگ بود و مي بايست براي رسيدن به اين هدف موانع زيادي از سر راه برداشه مي شد كه اين خود نيازمند زمان و صرف انرژي زياد بود.

اما مديران باربري مشهد تصميم جدي براي كاهش شديد قيمت و كرايه حمل بار و اثاثيه در شهر مشهد و از مشهد به شهرستان هاي تمام كشور را گرفته بودند به همين دليل خود را براي  مقابله با مشكلات و حل يكي پس از ديگري آماده نمودند. خوشبختانه با ايده هاي خاص و تصميمات درست و به موقع يكي پس از ديگري موانع برطرف شد و خيلي زود باربري مشهد به عنوان ارزانترين نرخ  ,قيمت , تعرفه و كرايه حمل بار مشهد به شهرستان شهرت يافت و امروزه كمتر كسي را شما مي توانيد بشناسيد كه باربري مشهد با نام تجاري توانا را به عنوان ارزانترين باربري نشناسد كه اين موضوع براي مجموعه بسيار خوشايد مي باشد.

باربري مشهد اعلام مي نمايد كه با شرايط بسيار ويژه و خاص هر گونه بار- اثاثيه - خرده بار - لوازم و كالاهاي صنعتي – لوازم و اثاثيه اداري شما همشهريان عزيز را از بلوار شهيد فكوري به تمامي نقاط شهر و همچنين تمامي شهرهاي ايران حمل و جابجا مي نمايد. ما در باربري مشهد صدها كارگر و بارچين آماده به كار داريم كه به صورت شبانه روزي و 7 روز هفته در خدمت مشتريان عزيز در مشهد مي باشند.

اما در مورد باربري تهران و باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين باربري در حدود يك دهه قبل با نام تجاري توانا به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعاليت نمود و خيلي زود توانست به اهداف مشخص شده در چشم انداز خود دست يابد از جمله اهداف باربري توانا اين بود كه بتواند ارزانترين و با كيفيت ترين سرويس دهي جهت حمل و جابجايي بار اثاثيه و خرده بار را در درون شهري و بين شهري از مبدا تهران و مشهد به سراسر ايران فراهم نمايد.

باربري مشهد اثاثيه شما را بسته بندي نموده و با بيمه نامه معتبر و بارنامه معتبر به مقصد تمامي شهرهاي ايران در حداقل زمان ممكن حمل خواهد نمود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۴:۳۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی