باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد مستقر در بلوار لادن 70% تخفيف

همشهري گرامي آيا تصميم داريد از محله بلوار لادن اثاث كشي و اسباب كشي نماييد؟ آيا در اين بلوار كسب و كار داريد و يا توليداتي داريد كه مي خواهيد به اقصي نقاط كشور حمل و ارسال نماييد؟ آيا دنبال يك باربري مطمئن و ارزان در بلوار لادن ميگرديد؟ آيا مي خواهيد مجهزترين باربري و نزديكترين باربري به اين بلوار را براي اسباب كشي و اثاث كشي انتخاب نماييد؟

ما به شما پاسخ ميدهيم شك نكنيد و قطعا باربري مشهد با نام تجاري توانا بهترين گزينه براي شما عزيزان در منطقه بلوار لادن مي باشد. ما در باربري مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم در حداقل زمان ممكن بعد از تماس شما عزيزان خود را به محل درخواستي برسانيم .

در مورد باربري مشهد با نام تجاري توانا بايد عرض نماييم كه حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين موسسه حمل و نقل همواره كاهش شديد قيمت و بالا بردن سطح رضايتمندي مشتريان را ملاك خود قرار داده است و تا به امروز توانسته است مورد اعتماد و امين هموطنان عزيز در مشهد و تهران قرار گيرد.

بلوار لادن مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. ايستگاه خط 1 قطار شهري مشهد در ابتداي بلوار لادن قرار گرفته كه دسترسي به نقاط مختلف مشهد رو آسان مي‌كند. مركز آموزش عالي علوم پزشكي وارستگان در ابتداي بلوار لادن واقع شده است. انتهاي بلوار لادن به دامنه كوه‌هاي بينالود منتهي ميشود و خيابان‌هاي آن شيب‌دار هستند و در چند دقيقه ميشه از فضاي شهري خارج شد و قدم به طبيعت گذاشت! بلوار لادن از شمال به بلوار وكيل‌آباد، از جنوب به رشته كوه‌هاي بينالود، از شرق به بلوار صياد شيرازي و از غرب به بلوار اقبال مي‌رسد.

در مورد خودروهاي و ماشين هاي حمل بار در موسسه حمل و نقل باربري مشهد بايد عرض نماييم اين مجموعه داراي بيش از صد اكيپ آماده با انواع نيسان – پيكان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تريلي – كاميون – كاميونت و ده چرخ مي باشد كه به صورت شبانه روزي و 24 ساعت و 7 روز هفته حتي در روزهاي تعطيل در خدمت هموطنان مي باشد.

همانطور كه در ابتدا تاكيد شد باربري مشهد ارزانترين باربري در ايران مي باشد به عبارت ديگر شما قطعا نخواهيد توانست جهت حمل بار و اثاثيه خود در مشهد باربري ارزانتر از اين موسسه پيدا نماييد بنابراين ميتوانيد آخر از همه با ما تماس بگيريد تا از نرخنامه تعرفه و كرايه حمل بار پايين ما مطلع شويد.

باربري مشهد با نام تجاري توانا در كنار خدمت اصلي خود يعني حمل بار و اثاثيه توسط كارگران ماهر جوان و ورزيده, خدمات جانبي متعدد ديگر نيز ارائه مي نمايد كه از آن جمله مي تواند به 1- بسته بندي اثاثيه منزل و كالاي اداري 2- باز و بسته نمودن انواع پرده كركر لوستر و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- بيمه نامه معتبر 5- حمل و جابجايي بارهاي سنگين مانند يخچال سايد گاوصندوق و ... توسط تجهيزات مدرن و پيشرفته 6- حمل و جابجايي كالاي حساس الكترونيكي و پزشكي به صورت 100% تضميني از مشهد به نقاط مختلف كشور و شايد ده ها خدمت ديگر كه همه در جهت رفاه و رضايتمندي بيشتر هموطنان عزيز صورت ميگيرد.

در پايان بار ديگر تاكيد مي نماييم ما بهترين شرايط را در جهت حمل بار و اثاثيه و اسباب كشي شما هموطنان عزيز به كار گرفته اييم تا بتوانيم هزينه هاي اثاث كشي و اسباب كشي شما عزيزان را به حداقل برسانيم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۳۹:۵۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی