باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزان و مطمئن حمل بار و اثاثيه از بلوار رضوي با باربري مشهد 

ابتدا در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين مجموعه حمل و نقل در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود در ابتدا نام اين مجموعه نتسان بود كه بعدا به توانا تغيير نام داده شده هم اكنون اين موسسه حمل و نقل داراي صدها اكيپ در تهران و مشهد دارد كه به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در حال اثاث كشي و اسباب كشي همشهريان عزيز  در تمام خيابان ها بلوار ها و ميادين از جمله بلوار رضوي مي باشند.

دو هدف اساسي و مهم مشخص شده توسط باربري مشهد عبارت بود:

1- بايد نرخنامه تعرفه و كرايه سرويس هاي حمل هر نوع بار توسط اين مجموعه زير قيمت تمام باربري هاي سراسر كشور باشد.

 2- اين باربري بايستي بالاترين سقف كيفيت خدمات را ارائه دهد هم از نظر تنوع انواع ماشين هاي سبك و سنگين و هم از نظر كارگران ماهر و باسابقه كه خوشبختانه اكنون با افتخار اعلام مي نماييم كه اين موسسه به تمام اهداف خود رسيده است.

بلوار رضوي مشهد در منطقه 9 مشهد واقع شده است. دانشگاه فردوسي مشهد در مجاورت بلوار رضوي قرار دارد. هتل پرديسان و مركز تربيت معلم شهيد هاشمي‌نژاد در حاشيه بلوار رضوي قرار دارند. بعضي از خيابان‌هاي اين منطقه، خاقاني، عنصري و دهخدا هستند. بلوار رضوي از شمال به بزرگراه كلانتري، از جنوب به بلوار پيروزي، از شرق به بلوار خاقاني و از غرب به دانشگاه فردوسي مي‌رسد.

تنوع گسترده از انواع خودروها و ماشين هاي سبك و سنگين نيسان – پيكان وانت – خاور مسقف – كاميون – كاميونت – تريلي و ده چرخ باعث شده است اين مجموعه حداكثر ميزان رضايتمندي مشتريان را از آن خود نمايد. چرا كه براي هر حجم از بار مشتري مجموعه ما ماشين متناسب با آن را در اختيار مشتري قرار ميدهد و اين خود تا حد زيادي باعث كاهش قيمت تمام شده براي مشتريان عزيز ميشود.

با توجه به توضيحات فوق اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه از بلوار رضوي و يا هر محله ايي ديگر از شهر مشهد را داريد قطعا باربري مشهد هم نزديكترين باربري به شما مي باشد و هم اينكه ارزانترين باربري مي باشد بنابراين توصيه اكيد مي نماييم كه حتما و حتما قبل از سفارش با يكي از شماره هاي اين مجموعه تماس برقرار نماييد و ضمن دريافت قيمت از مشاوره هاي دلسوزانه و مشفقانه مسئولين اين باربري مطلع شويد.

يكي از خدمات خاص باربري مشهد بسته بندي اثاثيه مي باشد. در مورد ضرورت بسته بندي اثاثيه منزل و اداري قبل جابجايي اثاثيه همين مقدار اشاره شايد كافي باشد كه اگر اثاثيه به صورت حرفه ايي بسته بندي شود باعث خواهد شد گاهي تا 30% در فضاي ماشين صرف جويي شود و همچنين بسته بندي دقيق و درست اثاثيه باعث مي شود مدت زمان چيدن بار و اثاثيه در ماشين و همچنين تخليه بار تا 50% كاهش يابد.

گروه باربري مشهد و باربري تهران بسته بندي اصولي و حرفه اي بار و اثاثيه شما را قبل حمل و جابجايي يكي از سرويس هاي مهم و ضروري ميداند كه در صورت تمايل مشتري اين كار توسط كارگر و نيروي متخصص در اين زمينه صورت خواهد گرفت و بعد از آن حمل بار و اثاثيه انجام خواهد شد.

همچنين باربري مشهد با افتخار اعلام آمادگي مي نمايد كه كليه بارهاي بين شهري مشتريان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نمايد و آسودگي خاطر و اطمينان را براي همشهريان عزيز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما كمك ميكند تا به صورت آنلاين بار خود را پيگيري نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۴:۳۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی