باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد تا 70% تخفيف حمل بار از بلوار هاشميه خاور نيسان

تنوع بسيار گسترده از انواع خودروهاي مدل بالا از جمله نيسان – پيكان وانت – خاور مسقف – تريلي – ده چرخ – كاميون و كاميونت باعث شده است كه باربري مشهد علاوه بر اينكه ارزانترين باربري در مشهد شناخته شود به عنوان مجهزترين باربري نيز شهرت يابد.

بلوار هاشميه مشهد در منطقه 9 مشهد قرار دارد. بلوار هاشميه يكي از مناطق مرفه‌نشين مشهد به حساب مي آيد. كوهستان پارك خورشيد يكي از زيباترين پارك‌هاي كوهستاني مشهد، در انتهاي اين خيابان واقع شده است. برج‌هاي باران و آرميتاژ در اين منطقه قرار دارند. بيمارستان فوق تخصصي قلب جوادالائمه هم در همسايگي بلوار هاشميه واقع شده است.

خيابان هاشميه از شمال به بلوار وكيل‌آباد، از جنوب به كوه‌هاي آب‌وبرق، از شرق به بلوار كوثر و سرافزاران و از غرب به بلوار هنرستان مي‌رسد. باربري مشهد با بيش از يك دهه تجربه در زمينه حمل و نقل( اثاثيه منزل، كالاهاي اداري، تجاري، صنعتي و ... همواره در تلاش مي باشد تا حمل بار و اثاثيه و اسباب كشي شما همشهريان گرامي بدون دغدغه و با امنيت خاطر در اسرع وقت انجام شود.

از جمله خصوصيات خاص باربري مشهد عبارتنداز :

1-  خاورهاي نسل جديد، مسقف، اتاق بزرگ، پتودار،مبلي و بغل بازشو با طول ۶ متر و عرض ۳ متر تا 70 % تخفيف
 2- كارگران حرفه‌اي، متخصص، و بدون حاشيه و تحت پوشش بيمه ايران
 3- حمل تخصصي يخچال هاي سايد باي سايد، گاوصندوق، تردميل ،شيشه ميز ناهارخوري، پيانو، و.... به صورت كاملا تخصصي و قيمت مناسب مطابق توافق شما با شركت.
  4- 100% تضميني ارسال بار به تمام نقاط كشور و ارسال بار از مشهد به تهران همه روزه و از تهران  به مشهد همه روزه به صورت شبانه روزي و 7 روز هفته آماده سرويس دهي مي باشيم.
 5- كارگر جهت تخليه بارگيري شهر وشهرستان باكمترين قيمت روز.
 6- باربري مشهد آماده همكاري و صدور فاكتور ويژه ادارات دولتي و غير دولتي از جمله مدارس – هتل ها و ... نيز مي باشد.
7- تخفيف ويژه جهت حمل و بسته بندي اثاثيه و جهيزيه عروس خانم ها و ارسال درون شهري و بين شهري به تمام ايران.

اما در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين باربري در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود از اهداف مهم اين موسسه حمل و نقل, قيمت پايين هزينه كرايه نرخنامه حمل بار مي باشد علاوه بار آن تلاش در جهت مستقر شدن در تمامي خيابان هاي شهر مي باشد.

صدور بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد ميتواند خاطر آسوده را براي شما هموطنان عزيز فراهم نمايد. در هر صورت اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه از بلوار هاشميه به سراسر شهر مشهد و يا سراسر كشور را داريد ما منتظر تماس شما خواهيم بود.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۱:۰۹ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی