باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد ارزانترين باربري مستقر در بلوار شهيد كريمي 

ما در موسسه حمل و نقل شهري و بين شهري باربري مشهد از مدت ها قبل تصميم گرفتيم تا حضور اكيپ هاي خود را با انواع ماشين هاي سبك و سنگين نيسان پيكان وانت خاور مسقف كاميونت كاميونت تريلي و ده چرخ در تمام خيابان هاي مهم مشهد مسقر نماييم كه خوشبختانه اين اتفاق خيلي زود افتاد و هم اكنون بعيد ميدانيم خيابان و بلواري در سطح شهر مشهد وجود داشته باشد اما سرويس هاي ما با كارگران ماهر و بارچين هاي حرفه ايي در آن منطقه نباشند.

از جمله اين خيابان ها ميتواند به بلوار شهيد كريمي اشاره نمود كه به جهت تعداد سرويس بالا در روز تصميم مديران اين مجموعه اين شد كه تعدادي از اكيپ ها را با ماشين هاي مدل بالا در اين خيابان مستقر نماييم تا در صورت تماس مشتري در حداقل زمان ممكن در محل بارگيري حضور يابند.

بلوار شهيد كريمي مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. بنياد ژنتيك استان خراسان رضوي در حاشيه بلوار شهيد كريمي مشهد قرار دارد. بلوار شهيد كريمي مشهد يكي از محلات آرام مشهد به شمار ميرود و يكي از محله هاي خوب مسكوني مي باشد.

بلوار شهيد كريمي از شمال به بلوار عبدالمطلب، از جنوب به بلوار حر عاملي، از شرق به مطهري شمالي و از غرب به بلوار ابوطالب مي‌رسد. حمل بار و اثاثيه از منطقه مسكوني را به باربري مشهد بسپاريد تا در اسرع وقت و به صورت 100% تضميني و با تخفيف بسيار ويژه حمل و جابجايي نماييم.

در رابطه با حمل بار و اثاثيه و كلا اثاث كشي منزل و يا اداري نكات ريز و درشت زيادي هست كه بايد در نظر گرفته شود يكي از موارد مهمي كه معمولا در صورت عدم آگاهي آن بيشتر دچار مشكل خواهيد شد استفاده از آسانسور براي حمل اثاثيه منزل مي باشد. اگر در ساختمان آسانسور مربوط به حمل بار وجود داشته باشد كه شما خيلي خوش شانس خواهيد بود و مسئله اي وجود نخواهد داشت. اما اگر اين آسانسور مخصوص وجود نداشته باشد براي استفاده از آسانسور حتما بايد از مدير ساختمان اجازه بگيريد تا دچار مسائل بعد آن نشويد.

معمولا استفاده از آسانسور خصوصا براي بارهاي سنگين ممنوع مي باشد چون باعث صدمه به آسانسور خواهد شد. كه معمولا اين اجازه به افراد داده نمي شود چون آسانسور حمل بار كلا ساختاري متفاوت با آسانسورهاي ديگر دارد. ظرفيت هر آسانسور بر روي آن نصب شده است كه مربوط به فرد است نه بار. بنابراين زماني مي توان از آسانسور براي حمل اثاثيه منزل استفاده كرد كه آسانسور اختصاصي مربوط به حمل بار در دسترس باشد. اما گاهي برخي از افراد ناآگاه براي حمل بار خصوصا بارهاي سنگين از آسانسور استفاده مي كنند و در اكثر موارد باعث خرابي و صدمه شديد به آسانسور مي شوند.

باربري مشهد به عنوان يكي از ارزانترين باربري هاي مستقر در بلوار شهيد كريمي و نزديكترين به محله هاي اطراف به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزيز مي باشد.

اگر براي حمل اثاثيه منزل از باربري مطمئن كمك بگيريد مشكلات شما بسيار كمتر خواهند شد. زيرا كارگران باربري مي دانند كه در آپارتمان چه كارهايي مجاز و چه كارهايي غير مجاز است. آنها به خوبي آموزش ديده اند كه چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طريق پله ها اثاثيه شما را به محل مورد نظر حمل كنند. حمل اثاثيه منزل در مشهد با توجه به موقعيت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشيني در سالهاي اخير نيازمند داشتن اطلاعات كافي از قوانين مزبور است.

گروه باربري مشهد با نام تجاري نتسان با آگاهي از قوانين آپارتمان نشيني و آموزش كافي به كارگران و دارا بودن كارگران متخصص حمل اثاثيه منزل شما را به عهده گرفته و آنرا به خاطره اي خوش براي شما تبديل خواهد كرد. گروه باربري نتسان مجهز به انواع خاور مسقف – وانت بار – نيسان - بنز و ... جهت حمل اسباب و اثاثيه شما در سطح شهر مشهد و مقصد تمام شهرهاي ايران مي باشد. آسوده خاطر كالاي خود را در مشهد به ما تحويل دهيد و در هرجاي ايران از ما تحويل بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۳۰:۱۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی