باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از بلوار هدايت توسط باربري مشهد تخفيف ويژه

اگر مي خواهيد از منطقه و بلوار هدايت در مشهد اسباب كشي و اثاث كشي نماييد و به دنبال يك باربري مطمئن مي گرديد و از طرفي ميخواهيد با كمترين قيمت كرايه تعرفه و نرخنامه اين كار را انجام دهيد قطعا بدانيد باربري مشهد با نام تجاري نتسان بهترين گزينه مي باشد چرا كه تمام آن چيزي را كه شما همشهري عزيز به دنبالش هستيد را دارا مي باشد.

باربري مشهد هم ارزانترين باربري در مشهد مي باشد و هم اين كه اين باربري در تمام خيابان هاي مهم شهر مشهد از جمله بلوار هدايت مستقر بوده و نزديكترين به اين محله مي باشد از طرفي داشتن اكيپ هاي با تجربه و كارگران داراي بيمه و سوابق بالا در اسباب كشي و اثاث كشي اين مجموعه عظيم را تبديل به يك باربري مجهز نموده است.

صدها نوع خودرو مدل بالا از جمله نيسان – پيكان وانت – كاميون – كاميونت – تريلي – ده چرخ و... باعث شده است كه هرنوع نياز مشتري توسط باربري مشهد تامين شود بسته بندي اثاثيه منزل و كالاهاي اداري نيز از ديگر خدمات پايه و مهم اين باربري به مشتريان خود مي باشد تا با بهترين و مطمئن ترين شكل ممكن كار حمل و اثاث كشي انجام شود.

بلوار هدايت مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. دو شهرك به نام‌هاي شهرك نان رضوي و شهرك امام، در بلوار هدايت مشهد واقع شدند. بوستان حجاب هدايت هم بخشي از حاشيه بلوار هدايت رو در برگرفته. بلوار هدايت در مجاورت بزرگراه شهيد چراغچي قرار گرفته كه از طريق آن، مي‌توانيد به راحتي به ساير نقاط مشهد دسترسي داشته باشيد.

بلوار هدايت از شمال به بزرگراه شهيد چراغچي، از جنوب به بلوار عبدالمطلب، از شرق به مطهري شمالي و از غرب به بلوار خيام شمالي مي‌رسد.

اما در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين باربري در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود اين مجموعه از آغاز به كار خود بنا را بر اين نهاد تا با كاهش حداكثري نرخنامه و كرايه خود را به عنوان ارزانترين باربري در ايران و به طور خاص در تهران و مشهد معرفي نمايد كه خوشبختانه خيلي زود اين اتفاق افتاد و هم اكنون باربري مشهد و باربري تهران در دو شهر مشهد و تهران در بين مردم به عنوان ارزانترين باربري شهرت يافته است.

از جمله خدمات ويژه اين موسسه حمل و نقل جابجايي بين شهري با تخفيفات بسيار شگفت انگيز مي باشد به طوري كه گاها در بعضي از مسيرهاي پرتردد تا 70% تخفيف داده مي شود كه در نوع خود بي نظير مي باشد.

با توجه به اينكه شهر مشهد دومين شهر بزرگ و پرجمعيت كشور ميباشد و زندگي شهري و ساختمانها هر روزه بلندتر ميشوند اسباب كشي و جابجايي اثاث منزل قدري پيچيده و مشكل تر شده و شما به جهت حفظ و نگهداري از وسايل منزل خود به كارگران مجربي نيازمند هستيد كه جابجايي را به بهترين صورت و بدون صدمه و خسارت انجام دهد كه اين مهم به خوبي توسط كارگران ماهر و دوره ديده در باربري مشهد صورت مي پذيرد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۷:۵۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی