باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل مطمئن و ارزان با باربري مشهد مستقر در بلوار عبدالمطلب

حمل بار و اثاثيه و خرده بار از محله بلوار عبدالمطلب تخصص باربري مشهد مي باشد. چرا كه ما بار و اثاثيه شما را از اين محله زير قيمت تمام باربري هاي مشهد و با تخفيفات بسيار ويژه حمل و جابجا مي نماييم.

شركت حمل و نقل شهري و بين شهري باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود از همان آغاز فعاليت هدف اين شد تا اولا قيمت كرايه تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثيه كمترين مقدار ممكن در كل كشور باشد دوما در تمام خيابان ها جهت سرويس دهي سريع ماشينها مستقر باشند و سوما بالاترين سطح كيفي سرويس دهي ارائه شود. 

در حال حاضر اين مجموعه در مشهد داراي بيش از صد اكيپ فعال مي باشد كه به صورت شبانه روزي در تمام خيابان هاي مشهد از جمله محله بلوار عبدالمطلب حضور دارند تا بتوانند بعد از تماس مشتري خود را بلافاصله به محل بارگيري برسانند.

بلوار عبدالمطلب مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. بنياد ژنتيك استان خراسان رضوي، باغ آستان‌قدس رضوي، دادگاه مطهري و اداره ثبت احوال منطقه 3 مشهد هم در اين منطقه قرار دارند. بيمارستان تخصصي چشم خاتم‌الانبياء در حاشيه اين منطقه واقع شده. فروشگاه زنجيره‌اي رفاه در انتهاي بلوار عبدالمطلب مشهد و تقاطع اون با بلوار شهيد كامياب مشهد واقع شده است. 

بلوار عبدالمطلب از شمال به بلوار هدايت و شفا، از جنوب به بلوار حر عاملي، از شرق به مطهري شمالي و از غرب به بلوار خيام شمالي مي‌رسد.

وجود انواع ماشين هاي سبك و سنگين از جمله نيسان – پيكان وانت – خاور مسقف – كاميون – كاميونت – تريلي و ده چرخ باعث شده است اكنون اين مجموعه مجهزترين باربري در سطح كشور معرفي شود. حمل بارهاي سنگين همانند گاوصندوق – پيانو – ميز نهارخوري بزرگ- يخچال سايد و .... به وسيله تجهيزات مخصوص توسط باربري مشهد انجام مي پذيرد.

همچنين باز و بسته نمودن انواع وسايل حساس و غيرحساس كه نياز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده كركره كولر و ... از ديگر تخصص ها و خدمات باربري مشهد مي باشد كه به صورت تضميني و توسط افرادي متخصص انجام مي پذيرد.

از ديگر خدمات باربري مشهد مي توان به بسته بندي اصولي و حرفه ايي وسايل منزل و اداري اشاره نمود تجربه نشان داده است در صورتي كه وسايل و اثاثيه به درستي بسته بندي شود در حد زيادي در فضاي داخل ماشين و همچنين مدت زمان جابجايي اثاثيه صرفه جويي ميشود به همين جهت همواره ما به مشتريان خود توصيه مي نماييم قبل حمل بار و اثاثيه حتما نسبت به بسته بندي اصولي بار خود اقدام نماييد.

با ارزاترين قيمت و اسرع وقت بار اثاثيه منزل و كالاي اداري شما را از محله بلوار عبدالمطلب به سراسر شهر مشهد و به تمام كشور حمل و جابجاي مي نماييم با خاور مسقف نيسان كاميون كارگران ماهر

به خدمات فوق ميتوان بيمه نامه و بارنامه معتبر را نيز اضافه كرد كه بسيار مفيد در جهت آرامش خاطر مشتريان مي باشد. و اين مجموعه همواره صدور بيمه نامه معتبر و بارنامه معتبر را در صدر خدمات خود قرار داد است تا بتواند هرچه بيشتر خاطر خوب و به ياد ماندني را براي شما عزيزان فراهم نمايد.

در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه باربري مشهد نزديكترين و ارزانترين باربري به محله بلوار عبدالمطلب مي باشد . در صورتي كه تصميم به اثاث كشي و حمل بار از اين بلوار را داريد اين مجموعه منتظر تماس شما خواهد بود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۳:۰۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی