باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد مستقر در بلوار ابوطالب با تخفيف ويژه 

اكثر شهروندان علاقه مند هستند تا در هنگام سفارش ماشين جهت حمل اثاثيه و اسباب كشي منزل و يا كالاي اداري خود به نزديكترين باربري به محل سكونت خود تماس برقرار نمايند. به همين جهت باربري مشهد توانسته است با انجام تمعيدات لازم تقريبا در تمام خيابان و بلوارهاي مهم شهر نيروي هاي خود را مستقر نمايد كه از آن جمله ميتواند به بلوار ابوطالب اشاره نمود.

بنابراين اگر شما همشهري گرامي تصميم به اثاث كشي و اسباب كشي از هركدام از خيابان ها و بلوارهاي شهر مشهد را داريد مطمئن باشيد باربري مشهد به شما بسيار نزديك مي باشد و ميتواند با خيال راحت و بدون دغدغه و در سريعترين زمان ممكن بعد از تماس ماشين مورد نياز خود را در محل بارگيري مشاهده نماييد.

اما در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين باربري حدود يك دهه قبل در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان به طور همزمان شروع به فعاليت نمود. از آغاز فعاليت اين باربري چندين هدف همواره سر لوحه مديران آن بوده است 1- در حداقل زمان ممكن بايد ارزانترين باربري ايران شناخته شده شود. 2- مجهزترين باربري از نظر تنوع انواع خودرو و كارگران و پرسنل شناخته شود. 3- در تمامي خيابان هاي پرترافيك و با تعداد تماس بالا جهت سفارش سرويس به صورت شبانه روزي مستقر شود.

خوشبختانه اين باربري هم اكنون به 3 هدف خود رسيده است و توانسته در تمامي خيابان هاي مهم مشهد و تهران از جمله بلوار ابوطالب مستقر شود و با ارزانترين قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه نسبت به خدمت رساني به همشهريان عزيز مشغول شود.

بلوار ابوطالب مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. بوستان حجاب هدايت يكي از بزرگترين بوستان‌هاي مشهد و بيمارستان تخصصي چشم خاتم‌الانبياء بهترين بيمارستان تخصصي چشم در منطقه، از جمله مكان‌هاي قابل توجهي هستند كه در اين بلوار قرار دارند. رستوران رضايي، اداره پست منطقه 9، هتل صبا و شهر كتاب هم در اين منطقه قرار دارند.

بلوار ابوطالب از شمال به بزرگراه شهيد چراغچي، از جنوب به بلوار قرني، از شرق به بلوار شهيد كريمي و از غرب به بلوار موسوي قوچاني مي‌رسد. در مورد اثاث كشي و اسباب كشي شايد نكاتي باشد كه رعايت كردن آن خالي از لطف نباشد:

بايد توجه داشت كه عموما امر اثاث كشي و جابه جايي چيزي نيست كه به يكباره اتفاق بيفتد و از روزها و شايد ماهها قبل نسبت به اين موضوع آگاهي كامل داريم. بنابراين فرصت كافي را براي برنامه ريزي خواهيم داشت همچنين زمان كافي براي بسته بندي و جمع آوري وسايل خواهيم داشت.

برابري مشهد در بلوار ابوطالب بزرگترين و ارزانترين باربري در اين خيابان مي باشد حمل بار و اثاثيه منزل و كالاي اداري توسط كارگران و پرسنل دوره ديده با انواع خاور نيسان وانت كاميونت كاميون تريلي ده چرخ

 بهترين كاري كه مي توان در اين زمان انجام داد اينست كه وسايلي را كه فكر مي كنيم ديگر مورد استفاده نخواهند بود دور ريخته و از حجم وسايل بكاهيم. با اين كار در زمان بسته بندي متوجه خواهيد شد كه چقدر كار شما سبكتر شده است. بهتر است حدالامكان از كارتن هاي كمتري استفاده نماييد تا هم در زمان بارگيري و هم در هنگام باز كردن وسايل كار شما راحتتر شود. البته بايد توجه داشت كه به خاطر كاستن از تعداد كارتن ها حجم خيلي سنگيني از وسايل را درون آنها جاي ندهيد چون كار جا به جايي را سخت مي كند و امكان آسيب به وسايل زياد است. بنابراين بايد وزن وسايل را بين كارتن ها تقسيم كرد.

اما شما ميتوانيد بدون هيچ نگراني كار بسته بندي اسباب و اثاثيه خود را به باربري مشهد بسپاريد تا با قيمت بسيار ناچيز صفر تا صد حمل بار و اثاثيه شما را انجام دهيم همچنين انواع كركره – پرده لوستر و ... امكان باز كردن و بستن مهيا مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۳:۱۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی