باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد بلوار جانباز حمل اثاثيه و اسباب كشي و اثاث كشي

يكي از خيابان هاي اصلي و پرتردد شهر مشهد بلوار جانباز مي باشد مديران باربري مشهد تصميم گرفتند كه تعدادي از اكيپ هاي فعال خود را در اين بلوار مستقر نمايند تا به محض درخواست سرويس در محل بارگيري حاضر شوند چرا كه يكي از مواردي كه همواره مورد درخواست و گلايه همشهريان عزيز از شركت هاي باربري مي باشد اين هست كه سرويس ها دير به محل بارگيري ميرسند و همين موضوع باعث شد كه موسسه حمل و نقل باربري مشهد چنين تصميمي اتخاظ نمايد.

بلوار جانباز مشهد در منطقه دو شهر مشهد قرار دارد. شهرت بلوار جانباز به خاطر وجود مجتمع‌هاي تجاري مي باشد كه در آن قرار گرفتند. مجتمع تجاري پروما، مجتمع‌هاي تجاري كيان سنتر 1 و 2، مجتمع مرواريد نمونه‌هايي از آنها هستند. خيلي از برندهاي معروف مثل كوتون، ال‌سي‌واكيكي و .... در اين بلوار حضور دارند. اگر از گشت و گذار در اين بازارها خسته شديد؛ اصلا نگران نباشيد چون چندين رستوران و كافي‌شاپ مطرح مشهد هم در اين بلوار قرار دارند.

بلوار جانباز از شمال به بزرگراه شهيد چراغچي، از جنوب به بلوار فردوسي، از شرق به بلوار توس و از غرب به بزرگراه آزادي مي‌رسد. باربري مشهد داراي صدها اكيپ آماده سرويس دهي مي باشد كه هركدام به صورت مجزا داراي كارگران ماهر – بارچين هاي حرفه ايي و رانندگان راه بلد مي باشند كه آماده سرويس دهي از تمامي خيابان هاي مشهد از جمله بلوار جانباز به سراسر شهر و خارج از شهر و تمامي شهرهاي كشور مي باشد.

باربري مشهد مستقر در بلوار جانباز مشهد بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزيز مي باشد.انواع خاور مسقف - نيسان - پيكان وانت و كاميونت

گروه حمل و نقل باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين باربري همواره از آغاز فعاليت تلاش نمود تا در ميان تمام باربري هاي سراسر كشور دو خصوصيت متفاوت و متمايز داشته باشد كه عبارتنداز 1- ارزانترين باربري 2- مجهزترين و قابل اعتماد ترين باربري . خوشبختانه خيلي زود باربري مشهد به اين دو هدف مهم و اساسي دست يافت و مفتخريم امروز اعلام نماييم كه اين باربري در تمام شهر مشهد و تهران با لقب ارزانترين و با كيفيت ترين باربري مشهور شده است. هم اكنون باربري مشهد نزديكترين باربري به محله جانباز هست.

تنوع گسترده از انواع خودروهاي حمل بار سبك و سنگين از جمله نيسان – پيكان وانت – خاور – كاميون – كاميونت – تريلي و ده چرخ باعث شده است كه هرنوع نياز مشتري در انتخاب خودرو متناسب با ميزان باري كه دارد برآورده شود.

يكي از اصلي ترين دغدغه هاي مشتريان اعتماد به كارگران مي باشد ما با افتخار اعلام مي نماييم كه تمامي كارگران باربري مشهد داراي چندين سال سابقه مستمر در باربري مي باشد و از هرجهت امين و بدون حاشيه بوده اند و در تمام اين سالها حتي يك مورد اعتراض از سمت مشتريان به ما از نظر برخورد ناشايست از سمت كارگران اعلام نشده است. حمل لوازم سنگين به صورت تخصصي سايد – پيانو – گاوصندوق  و لوازم سنگين و حجيم ديگر توسط تجهيزات مدرن تخصص كارگران ما در باربري مشهد مي باشد.

همچنين تمامي ماشين هاي اين موسسه مجهز به پتو -كارتن و ديگر لوازم جهت جلوگيري از آسيب ديدگي اثاثيه شما همشهريان و هم محله ايي هاي عزيز در خيابان جانباز مي باشد.

همچنين بسته بندي اثاثيه منزل و اداري نيز در تخصص ما مي باشد باز و بسته نمودن پرده – كركر - لوستر و ... را به ما بسپاريد تا در اسرع وقت به صورت تضميني انجام دهيم.

در پايان مجددا اعلام مي نماييم كه در صورت تصميم به حمل بار منزل و يا كالاي اداري در هر محله مشهد و بلوار جانباز ما با كمترين قيمت و در سريع ترين زمان ممكن در خدمت شما خواهيم بود

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۵۶:۰۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی