باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد حمل بار اثاثيه منزل اداري در بلوار كلاهدوز با خاور و نيسان

اگر مي خواهيد مبلمان خريداري شده خود را از بلوار كلاهدوز مشهد با ارزانترين قيمت و به صورت 100% تضميني داخل شهر و يا به خارج از شهر حمل جابجا و يا ارسال نماييد به شما توصيه مي نماييم حتي يك بار هم كه شده با باربري مشهد تماس حاصل فرماييد. قطعا ما نزديكترين باربري به شما و مجهزترين باربري در محدوده بلوار كلاهدوز هستيم.

يكي از بزرگترين افتخارات باربري مشهد اين مي باشد كه در بين هموطنان عزيز لقب مجهزترين و ارزانترين باربري را از آن خود نموده است موسسه حمل و نقل باربري مشهد حدود يك دهه قبل با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود و از آن تاريخ همواره سعي در افزايش كيفيت سرويس دهي و كاهش قيمت نموده است.

بلوار كلاهدوز مشهد در منطقه يك مشهد قرار دارد. بيمارستان تخصصي چشم خاتم‌الانبياء مشهد در حاشيه اين منطقه واقع شده است. خيابان‌هاي اين منطقه شامل سلمان فارسي، بابك، آبكوه، بخارايي، آفرين و .... هستند. يكي از بزرگترين بازارهاي مبل مشهد در خيابان كلاهدوز واقع مي باشد.بلوار كلاهدوز از شمال به بلوار قرني، از جنوب به خيابان احمدآباد، از شرق به بلوار مجد و خيابان قائم و از غرب به خيابان هاي راهنمايي و شهيد صادقي (سازمان آب) مي‌رسد.

هم اكنون باربري مشهد تقريبا در تمامي خيابان هاي اصلي شهر مشهد مستقر مي باشد تا بتواند در اسرع وقت و حدودا در كمتر از 20 دقيقا بعد از تماس خود را به محل بارگيري برساند. بيش از صد اكيپ فعال هم اكنون در شهر مشهد فعاليت مي نمايد انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان – خاور – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ باعث شده است تا هرنوع نياز مشتري به ماشين برآورده شود.

كارگران اين باربري تماما از جوانان با اخلاق و بدون حاشيه مي باشند كه سالهاست با مجموعه باربري مشهد در حال همكاري و كار مي باشند بنابراين از نظر تضمين در اخلاق و رفتار كارگران و رانندگان قطعا از ساير همكاران پيشتاز هستيم ما خدمت رساني به همشهريان عزيز را افتخار خود مي دانيم.

حمل سريع و به موقع بار و اثاثيه منزل و كالاي اداري و تجاري از منزل مسكوني و فروشگاه تجاري حمل انواع مبلمان و ارسال به سراسر مشهد و كشور تا 70% تخفيف در تعرفه كرايه نرخنامه

يكي از خدمات خاص و ويژه باربري مشهد به خاطر داشتن تجهيزات مدرن , حمل وسايل سنگين مي باشد از جمله مي توان به گاوصندوق – پيانو – بوفه هاي قديمي – يخچال سايد و ... اشاره نمود.همچنين بسته بندي اصولي بار و اثاثيه و باز و بسته كردن هر نوع از وسايل منزل مانند لوستر كركره پرده و ... نيز تخصص كارگران باربري مشهد مي باشد.

بيمه بار و صدور بارنامه معتبر به طور مستقيم توسط باربري مشهد صورت مي گيرد تا شما همشهري عزيز بدون هيچ گونه دغدغه بار خود را به هر شهر و استان ديگر ارسال و جابجا نماييد.

در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه در صورتي كه ميخواد از خيابان كلاهدوز مشهد اسباب كشي و اثاث كشي نماييد رانندگان باربري مشهد در يك قدمي شما مستقر مي باشد و كافيست با يك شماره تماس سرويس خود را درخواست دهيد و در كمتر از 15 دقيقه ماشين حمل بار در محل منزل و يا فروشگاه و يا كارگاه توليدي شما حاضر مي شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۰۰:۱۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی