باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه خرده بار باربري مشهد بلوار ارشاد تخفيف ويژه

 خوشحال و خرسند هستيم كه باربري مشهد مستقر در بلوار ارشاد توانسته است رضايت 100% مشتريان خود را كسب نمايد. اصولا يك مشتري براي رضايتمندي حداقل دو خواسته به حق دارد يكي قيمت مناسب و ارزان و دومي كيفيت سرويس دهي بدون حاشيه و مطمئن.

مديران باربري مشهد همواره تلاش خود را در جهت برآورده كردن اين دو خواسته به حق انجام داده اند.امروز باربري مشهد توانسته است به عنوان ارزانترين باربري در شهر مشهد و بلوار ارشاد در بين عموم مردم معرفي نمايد.

بلوار ارشاد مشهد در منطقه يك شهر مشهد قرار دارد. مجموعه آپارتمان‌هاي ششصد دستگاه در اين بلوار واقع شدند. ششصد دستگاه مشهد يك مجموعه مجتمع مسكوني ۶۰۰ واحدي مي باشد كه ۱۹ بلوك دارد. مجتمع‌هاي ششصد دستگاه، ۵ طبقه دارند و هر واحد آن ۸۸ متر مي باشد. ششصد دستگاه از جنوب به بلوار ارشاد، از شمال به بلوار فردوسي، از غرب به بلوار خيام و از سمت شرق به بلوار شهيد صادقي ختم ميشود. اين مجتمع داراي يك پارك بازي براي كودكان، دو مجموعه سوپرماركت در شمال و شرق، و يك آبنما در ميدان اصلي مجموعه‌ست كه به نام‌هاي: ميدان پنگوئن، ميدان طوطي و ميدان چُغُك! شناخته ميشود. اين مجموعه آپارتمان‌هاي مسكوني داراي جمعيتي حدود ۲۰۰۰ نفر هست.    

بزرگترين باربري مشهد مستقر در خيابان ارشاد حمل بار اثاثيه خرده بار كالاي منزل و اداري به سراسر مشهد و بين شهري تا 70% تخفيف به صورت شبانه روزي و 7 روز هفته حتي روزهاي تعطيل

خيابان ارشاد از شمال به بلوار فردوسي، از جنوب به بلوار شهيد دستغيب، از شرق به بلوار شهيد صادقي (سازمان آب) و از غرب به بلوار خيام جنوبي مي‌رسد.

اما در مورد باربري مشهد بايد عرض نماييم كه اين باربري در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود. باربري مشهد هم اكنون داراي بيش از صد اكيپ آماده سرويس دهي مي باشد كه به صورت شبانه روز آمده سرويس دهي و خدمت رساني به همشهريان عزيز در مشهد و خيابان ارشاد مي باشد.

دارا بودن انواع ماشين هاي سبك و سنگين از جمله خاور – نيسان – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ باعث شده است تا اين مجموعه به عنوان مجهزترين و بزرگترين باربري در كشور شناخته شده باشد هدف از مستقر نمودن انواع مختلف از خودروهاي حمل بار ايجاد حق انتخاب گسترده براي همشهريان عزيز مي باشد.

با توجه به مطالب فوق بنابراين شما هموطن و همشهري گرامي مستقر در خيابان ارشاد مشهد و يا هركجاي شهر مشهد اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه و خرده بار خود را داريد انصافا نرخنامه – قيمت – كرايه و تعرفه مجموعه باربري مشهد كمتر از تمام باربري هاي سطح شهر مي باشد.

وجود كارگران ماهر و بدون حاشيه و با سابقه كار بالا همچنين بارچين هاي حرفه ايي باعث شده است كه اين باربري كيفيت بالايي از سرويس دهي را داشته باشد.

منتظر تماس شما در باربري مشهد هستيم...

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۱۳:۲۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی