باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري حمل بار و اثاثيه از بلوار شهيد صادقي سازمان آب مشهد 

باربري مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از 10 سال سابقه حمل بار و اثاثيه منزل و همچنين انواع كالاهاي اداري و تجاري در تمامي خيابان هاي مشهد از جمله بلوار شهيد صادقي يا همان بلوار سازمان آب مستقر مي باشد تا بتواند در حداقل زمان ممكن نسبت به سرويس دهي اقدام نمايد.

به اعتقاد مديران باربري مشهد يكي از آيتم هاي مهم در رضايتمندي مشتري سرعت و دقت عمل مي باشد و با همين رويكرد اين مجموعه تلاش نموده است كه در خيابان هاي مهم و پر ترافيك مشهد چندين اكيپ را مستقر نمايد تا بتواند بر اين رضايتمندي بيفزايد.

يكي از خيابان هايي كه اين مجموعه تلاش نموده است تا بتواند سريع و به موقع به سرويس ها و درخواست ها پاسخ دهد بلوار شهيد صادقي يا همان بلوار سازمان آب مي باشد چرا كه به جهت موقعيت مكاني و وجود مراكز تجاري و فروشگاه هاي زياد در اين بلوار و همچنين تعداد بالاي تماس مي بايست اين تدبير يعني استقرار چندين اكيپ در اين بلوار در نظر گرفته ميشد.

بلوار شهيد صادقي (سازمان آب) مشهد در منطقه يك مشهد قرار دارد. بازار گوهرشاد، معروف‌ترين بازار اين منطقه‌ مي باشد. انتهاي اين خيابان به ميدان فردوسي ميرسد كه يكي از بزرگترين ميدان‌هاي شهر مشهد مي باشد. بلوار شهيد صادقي كه به محله سازمان آب هم معروف هست، يكي از محله‌هاي ساكت و آروم مشهد به شمار ميرود. بيمارستان تخصصي چشم خاتم‌الانبياء در مجاورت اين منطقه قرار دارد.

باربري مشهد بزرگترين و مجهزترين باربري حمل بار و اثاثيه منزل و كالاي اداري از بلوار شهيد صادقي يا همان بلوار سازمان آب مشهد تا 70% تخفيف

بلوار شهيد صادقي (سازمان آب) از شمال به ميدان فردوسي، از جنوب به ميدان راهنمايي، از شرق به بلوار كلاهدوز و از غرب به بلوار خيام جنوبي مي‌رسد.

گروه حمل و نقل باربري مشهد بيمه كالاي شما را به بهترين روش براي شما ممكن ساخته تا شما بتوانيد با كمترين هزينه كه بر روي بارنامه حمل كالاي شما اعمال ميشود بار خود را با خاطري امن و آسوده به راننده حمل كننده سپرده و در مقصد آن را تحويل بگيريد .

گروه باربري مشهد داراي تعداد بسيار زيادي از انواع ماشين هاي نيسان – پيكان وانت – خاور – خاور مسقف – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ مي باشد كه اين تنوع باعث شده است تا هر نوع نياز مشتري برآورده شود و براساس ميزان بار و كالا و اثاثيه خود وسيله مناسب را انتخاب نمايد.

باربري مشهد علاوه بر حمل بار و اثاثيه داخل شهر, تخصص ويژه و خاص در ارسال و جابجايي بار از شهر مشهد به سراسر كشور را دارا مي باشد. صدور بارنامه معتبر و بيمه نامه معتبر آسودگي خاطر دوچندان را براي شما همشهريان عزيز فراهم خواهد نمود.

تمام تلاش مجموعه باربري مشهد افزايش كيفيت سرويس دهي و كاهش قيمت تا حد ممكن مي باشد به همين جهت در صورتي كه نياز به حمل بار و اثاثيه از خيابان بلوار شهيد صادقي (سازمان آب) مشهد را داريد قطعا اين مجموعه بهترين گزينه براي شما همشهري گرامي مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۳:۰۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی