باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد مستقر در خيابان فرهاد كارگر ماهر خاور نيسان

 باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين بار علاوه بر حمل بار و اثاثيه با ارزانترين قيمت داراي خدمات ديگر مي باشد كه در ادامه بررسي خواهد شد. مديران باربري مشهد به جهت حمايت از مشتريان خود در خيابان فرهاد تعدادي از اكيپ هاي حمل بار و اثاثيه خود را در اين خيابان و خيابان هاي اطراف مستقر نموده است تا بتواند در حداقل زمان ممكن به محله باربرگيري مراجعه شود.

خيابان فرهاد در منطقه يك مشهد قرار داره. خيلي از فروشگاهي‌هاي لوكس و برند مشهد از جمله فروشگاه‌هاي لباس، كيف و كفش، آبميوه‌فروشي و رستوران‌ها در اين خيابان هستند. بعضي از خيابان‌هاي اين منطقه عبارتند از: نسترن، خيام و فلسطين. مجتمع تك در مجاورت اين خيابان واقع شده و اين مجتمع، يكي از بهترين مراكز خريد و خدمات كامپيوتري در مشهد به حساب مياد.

باربري مشهد با بيش از 100 اكيپ آماده سرويس دهي به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در سراسر مشهد و خيابان فرهاد مستقر مي باشد. بسته بندي اثاثيه + كارگرماهر

از جمله خدمات باربري مشهد در خيابان فرهاد و ساير خيابان هاي شهر جهت حمل بار شهري و بين شهري عبارتنداز :

1- حمل سريع و به موقع بار و اثاثيه منزل و لوازمات اداري از شركت هاي و توليدي و فروشگاهاي موجود در خيابان فرهاد.

2- ارائه خدمات بسته بندي هرنوع وسايل منزل و يا اداري با ارزانترين قيمت

3- بيمه بار به صورت رايگان.

4- حمل بارهاي سنگين و حساس مانند گاو صندوق – پيانو – يخچال سايد و همچين لوازمي مانند لوستر – تلويزيون هاي ال اي دي و ...

5- حمل اثاثيه و جهيزيه عروس و مبلمان به صورت تضميني .

و ده ها خدمت ديگر كه توسط كارگران ماهر و بارچين هاي حرف هايي در اسرع وقت ارائه مي شود.

خيابان فرهاد از شمال به بلوار شهيد دستغيب، از جنوب به بلوار ملك‌آباد، از شرق به بلوار فلسطين و از غرب به بلوار خيام جنوبي مي‌رسد.

تمام تلاش مجموعه بزرگ و عظيم باربري مشهد در اين مي باشد تا بتواند بهترين و با كيفيت ترين سرويس را به شما همشهريان عزيز ارائه نمايد اميدوار هستيم با حمايت شما عزيزان اين مسير خدمت رساني را همچنان ادامه دهيم.

باربري مشهد داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين مدل بالا مي باشد از جمله خاور- خاور اتاق بزرگ -نيسان - كاميونت - كاميون - تريلي و ده چرح كه با ارزانترين قيمت بار شما را حمل و جابجا مي نمايد. لازم به يادآوري مي باشد كه باربري مشهد مشهور ترين باربري بين شهري در ايران مي باشد بنابراين اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه بين شهري را داريد اين مجموعه در خدمت شما بزرگواران مي باشد.

كليه ماشين ها مجهز به لوازم مورد نياز حمل راحت و بي دغدغه مي باشد از جمله داشتن كارتن – پتو - فوم ... كه ميتواند در جلوگيري از هر نوع آسيب ديدگي به وسايل بسيار مفيد واقع شود. همچين كارگران مشغول در باربري مشهد بسيار مودب و با اخلاق و بدون حاشيه مي باشند چرا كه سالهاست اين عزيزان بدون دغدغه با اين مجموعه در حال همكاري هستند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۳۴:۳۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی