باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد در خيايان سناباد حمل بار و اثاثيه منزل اداري

چرا باربري مشهد بهترين باربري در خيابان سناباد مي باشد؟ پاسخ روشن است تمام آنچه كه شما به دنبال آن هستيد يكجا در باربري مشهد جمع شده است. 1- ارزانترين باربري مي باشد 2- نزديكترين به خيابان سناباد مي باشد 3- مجهزترين مي باشد از نظر تجهيزات مخصوص حمل بارهاي سنگين و خاص مانند گاو صندوق و لوستر و پيانو و تلويزيون هاي led بزرگ 4- تنوع بسيار گسترده از انواع خودروهاي سبك و سنگين از جمله پيكان وانت – نيسان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – ده چرخ – تريلي – كاميون – كاميونت و ... 5- كارگران ماهر و با بيمه نامه معتبر 6- بارچين هاي حرفه ايي و رانندگان راه بلد 7- حمل بار درون شهري و بين شهري به سراسر كشور 8- امكان بسته بندي و باز و بسته كردن پرده – كركره - لوستر و ...

آيا با توضيحات فوق هنوز هم در يكتا بودن و تك بودن باربري مشهد ترديد داريد؟ گروه باربري مشهد داراي چندين اكيپ مستقر در خيابان سناباد مي باشد كه به صورت شبانه روزي و 7 روز هفته حتي در روزهاي تعطيل در خدمت شما هموطنان عزيز و هم محله ايي هاي محترم در محله سناباد مي باشد.

محله سناباد يكي از قديمي‌ترين و اصيل‌ترين محلات مشهد هست و در منطقه يك قرار داره. از قديم، مردم مشهد سناباد رو به عنوان محل فروشگاه‌هاي كابينت، مبل و مصنوعات چوبي و لوازم خانگي مي‌شناسند. البته در بخشي از خيابان سناباد هم فروشگاه‌هاي لباس عروس و داماد وجود دارند. در حال حاضر خيابان سناباد از ابتدا (ميدان سعدي) به سمت پنجراه سناباد و از انتها (فلسطين) به سمت پنجراه سناباد يكطرفه‌ست و مسير برگشت از خيابان آبكوه كه به موازات سناباد هست صورت مي‌گيره. چهارراه دكترا در مجاورت اين خيابان قرار گرفته و بزرگترين عينك‌فروشي‌هاي مشهد در اين خيابان هستند. اگه قصد رفتن به سينما هويزه رو داريد؛ خيابان سناباد يكي از مسيرهاييه كه مي‌تونيد براي رفتن انتخاب كنيد.

باربري مشهد مستقر در خيابان سناباد آني و تضميني با كارگران ماهر و بارچين حرفه ايي همراه با بيمه و بسته بندي اثاثيه ارزان و مطمئن و نزديكترين باربري به محله سناباد.

خيابان سناباد از شمال به خيابان آبكوه و صاحب‌الزمان، از جنوب به بلوار احمدآباد، از شرق به ميدان سعدي و از غرب به بلوار فلسطين مي‌رسد.

باربري مشهد به عنوان باربري مجاز و درجه يك اتحاديه افتخار دارد حمل اثاثيه منزل ، لوازم اداري و كالاهاي تجاري شما مشتريان گرامي را داخل شهر و كليه شهرستانهاي ايران با كاميونهاي نسل جديد مسقف ، موكت شده و پتودار همراه با جواناني امين ورزيده با اخلاق حرفه اي جهت بسته بندي و حمل با كمترين قيمت روز داخل شهر مشهد و كليه شهرستانهاي كشور به صورت تضميني جا به جا نمايد.

لازم به يادآوري مي باشد كه باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل همزمان در مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود و از آغاز فعاليت خود تمام تلاش خود را به كار گرفت تا بتواند ضمن افزايش كيفيت سرويس دهي خود قيمت كرايه نرخنامه و تعرفه خود را كاهش دهد كه خوشبختانه به خوبي توانسته است به هردو هدف خود برسد. كيفيت اتفاقي نيست..... ما به عملكرد نيروهاي خود مي باليم با پشتوانه نيروهاي خوب و كاربلد با تمام باربريهاي كشور رقابت ميكنيم. حمل تخصصي يخچال هاي نيم سايد (پهن)و بوفه و شيشه نهار خوري رايگان مي باشد.

باربري مشهد تلاش نموده است با استقرار اكيپ هاي خود در مناظق مختلف شهر و در خيابان هاي اصلي و پر ترافيك تا حد زيادي مدت زمان حضور در محل بارگيري را كاهش دهد كه اين خود خدمت متفاوت در جهت رضايتمندي بيشتر همشهريان عزيز مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۴:۲۶ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی