باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

تا 70% تخفيف باربري مشهد به اسلام‌آباد غرب جوانرود كنگاور

حمل بار اثاثيه خرده بار اسباب كشي و اثاث كشي بين شهري و درون شهري تخصص باربري مشهد مي باشد. با افتخار اعلام مي نماييم كه باربري مشهد آماده حمل بار و اثاثيه از مشهد به سراسر كشور از جمله استان كرمانشاه و تمامي شهرهاي اين استان از جمله اسلام‌آباد غرب جوانرود كنگاور سرپل ذهاب سنقر هرسين صحنه پاوه روانسر گيلانغرب قصر شيرين تازه‌آباد كرند غرب بيستون گهواره كوزران ريجاب نودشه شاهو بانه‌وره سرمست گودين نوسود باينگان ازگله حميل قلعه سطر مي باشد.

وجود صدها اكيپ آماده سرويس دهي باعث شده است كه در حال حاضر باربري مشهد يكي از مجهزترين باربري هاي مشهد و تهران شناخته شود. انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان پيكان وانت خاور كاميون كاميونت تريلي ده چرخ باعث شده است هر نوع نياز مشتريان در اسرع وقت برآورده شود.

حمل بار واثاثيه از مشهد به كرمانشاه - حمل بار واثاثيه از مشهد به اسلام‌آباد غرب - حمل بار واثاثيه از مشهد به جوانرود - حمل بار واثاثيه از مشهد به كنگاور - حمل بار واثاثيه از مشهد به سرپل ذهاب - حمل بار واثاثيه از مشهد به سنقر - حمل بار واثاثيه از مشهد به هرسين - حمل بار واثاثيه از مشهد به صحنه - حمل بار واثاثيه از مشهد به پاوه - حمل بار واثاثيه از مشهد به روانسر - حمل بار واثاثيه از مشهد به گيلانغرب - حمل بار واثاثيه از مشهد به قصر شيرين - حمل بار واثاثيه از مشهد به تازه‌آباد - حمل بار واثاثيه از مشهد به كرند غرب - حمل بار واثاثيه از مشهد به بيستون - حمل بار واثاثيه از مشهد به گهواره - حمل بار واثاثيه از مشهد به كوزران - حمل بار واثاثيه از مشهد به ريجاب - حمل بار واثاثيه از مشهد به نودشه - حمل بار واثاثيه از مشهد به شاهو - حمل بار واثاثيه از مشهد به بانه‌وره - حمل بار واثاثيه از مشهد به سرمست - حمل بار واثاثيه از مشهد به گودين - حمل بار واثاثيه از مشهد به نوسود - حمل بار واثاثيه از مشهد به باينگان

اما در مورد تاريخچه باربري مشهد بايد عرض نماييم كه باربري مشهد با نام تجاري نتسان به طور همزمان در مشهد و تهران حدود يك دهه قبل شروع به فعاليت نمود باربري نتسان دو هدف اصلي را همواره در نظر داشت كه خوشبختانه خيلي زود به هردو هدف خود دست يافت 1- باربري مشهد بايد ارزانترين باربري در ايران باشد 2- باربري مشهد بايد مجهزترين و مورد اعتمادترين باربري در مشهد شناخته شود . به گواه تمامي مشتريان عزيزمان در حال حاضر باربري مشهد كمترين قيمت كرايه و نرخنامه را دارا مي باشد.

اما در ادامه بيشتر با شهرهاي مهم استان كرمانشاه آشنا شويم:

باربري مشهد به كرمانشاه: كرمانشاه نهمين شهر پرجمعيت، و يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان كرمانشاه در ايران است، كه داراي جمعيتي بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماري سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر كرمانشاه بزرگترين شهر كردنشين محسوب مي‌گردد و مهم‌ترين شهر در منطقهٔ مركزي غرب ايران است.

باربري مشهد به اسلام‌آباد غرب: اسلام‌آباد غرب با نام هاي پيشين شاه آباد غرب و هارون آباد يكي از شهرهاي استان كرمانشاه است. به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمانشاه بعد از شهر كرمانشاه است. اين شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت.از كارخانه‌هاي اين شهر كارخانه كاشي كاژه و كارخانه بزرگ آن كارخانه قند است. در شامگاه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ زلزله‌اي به بزرگي ۷/۳ريشتري شهر سرپل ذهاب را لرزاند و خسارات زيادي به اين شهر وارد كرد و بيش از ۳۰۰ كشته و زخمي به جاي گذاشت. زبان مردم اين شهر كردي كلهري است.

باربري مشهد به جوانرود: جَوانرود نام قديم منطقه‌اي؛ متشكل از شهرستان‌هاي كنوني جوانرود ، پاوه، ثلاث باباجاني و بخش‌هاي از روانسر در استان كرمانشاه مي‌باشد. جوانرود سومين شهر پر جمعيت استان پس از شهرهاي كرمانشاه و اسلام آباد غرب است. جوانرود از شمال به اورامان لهون و پل دو آب، از جنوب به شهرستان سرپل ذهاب و از شرق به كرمانشاه و از غرب به خاك عراق متصل است.

باربري مشهد به كنگاور: كنگاور نام شهري در استان كرمانشاه است كه در شرقي‌ترين قسمت اين استان قرار گرفته و مركز بخش مركزي شهرستان كنگاور است. معبد آناهيتا دومين بناي سنگي پس از تخت جمشيد در ايران مي‌باشد كه در شهر كنگاور قرار دارد.

باربري مشهد به سرپل ذهاب: سرپل ذهاب (زهاب) يكي از شهرهاي مهم استان كرمانشاه ايران و مركز شهرستان سرپل ذهاب است. در شهرستان سرپل ذهاب پيروان شيعه، سني و يارسان در كنار هم زندگي مي‌كنند. اين شهر مرزي ايران در زمان جنگ ايران و عراق به شدت آسيب ديد اما بعد از جنگ بازسازي شد.

باربري مشهد به سنقر: سُنقُر در منطقه اي ييلاقي و در ۸۵ كيلومتري شمال شرقي كرمانشاه و ۹۵ كيلومتري غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته كوه‌هاي زاگرس داراي آب و هواي ييلاقي و كوهستاني است، به همين دليل داراي جمعيت فصلي بوده كه در بهار و تابستان افزايش پيدا مي‌كند

در پايان مجددا اعلام مي نماييم كه ما در باربري مشهد بهترين شرايط را  از نظر قيمت و كيفيت جهت حمل بار و اثاثيه از مشهد به سراسر كشور و به طور خاص استان كرمانشاه فراهم نموده اييم منتظر تماس شما هستيم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۳۲:۴۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی