باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

كمترين كرايه حمل بار از مشهد به سيرجان، رفسنجان و جيرفت باربري مشهد

در اين مقالب بيشتر در مورد حمل بار و اثاثيه و خرده بار منزل اداري و تجاري و صنعتي از مشهد به استان كرمان و تمامي شهرهاي اين استان از جمله كرمان سيرجان، رفسنجان و جيرفت بم زرند كهنوج شهربابك بافت بردسير راور عنبرآباد بروات ماهان منوجان انار قلعه گنج رودبار فهرج رابر كوهبنان راين محمدآباد نجف شهر گلباف ارزوييه نرماشير بيان خواهد شد.

اما اجازه دهيد قبل از معرفي اين شهرها و توضيحات كاملتر در مورد حمل بار و اثاثيه از مشهد به اين استان,  كوتاه و مختصر در مورد تاريخچه باربري مشهد مطالبي بيان شود.

گروه باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعاليت نمود اين باربري از ابتداي شروع فعاليت تمام تلاش خود را به كار گرفت تا بتواند ارزانترين نرخنامه تعرفه و كرايه حمل بار را براي مشتريان خود به ارمغان آورد كه خوشبختانه خيلي زود اين اتفاق افتاد و اين باربري توانست در ميان انبوهي از باربري ها در شهر تهران و مشهد به عنوان ارزانترين و مجهزترين باربري شناخته شود.

موسسه حمل و نقل نتسان هم اكنون داراي صدها اكيپ آماده سرويس دهي از كارگران ماهر و دوره ديده گرفته تا بارچين و رانندگان راه بلد و همچنين خودروهاي مدل بالا جهت حمل بار شهري وبين شهري مي باشد كه به صورت شبانه روزي در خدمت همشهريان عزيز مي باشد.

حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به كرمان - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به سيرجان - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به رفسنجان - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به جيرفت - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به بم - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به زرند - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به كهنوج - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به شهربابك - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به بافت - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به بردسير - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به راور - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به عنبرآباد - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به بروات - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به ماهان - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به منوجان - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به انار - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به قلعه گنج - حمل بار اثاثيه و خرده بار از مشهد به رودبار

باربري مشهد با افتخار اعلام آمادگي مي نمايد كه در هر ساعتي از شبانه روز و 7 روز هفته و حتي روزهاي تعطيل در خدمت شما همشهريان عزيز در شهر مشهد مي باشد بنابراين در صورتي كه تصميم به حمل بار و اثاثيه از شهر مشهد به استان كرمان و يا هر شهري ديگر و استان ديگر را داريد اين مجموعه آماده سرويس دهي مي باشد.

در ادامه با شهرهاي مهم استان كرمان بيشتر آشنا شويم:

باربري مشهد به كرمان : كرمان يكي از كلان‌شهرهاي ايران و مركز استان كرمان پهناورترين استان ايران در جنوب شرقي اين كشور واقع است. جمعيت اين شهر طبق سرشماري بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌است. جمعيت شناور ثابت شهر كرمان در روز به بيش از يك ميليون نفر مي‌رسد. وسعت شهر كرمان حدود ۲۴۰ كيلومتر مربع است و به دليل وسعت شهري و جمعيت، اين شهر جزو كلان‌شهرهاي ايران طبقه‌بندي شده‌است. شهر كرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دريا، چهارمين مركز استان بلند و مرتفع ايران محسوب مي‌شود.

باربري مشهد به سيرجان: سيرجان شهري در جنوب غربي استان كرمان و مركز شهرستان سيرجان است. اين شهر در ۹۶۰ كيلومتري تهران و ۱۷۵ كيلومتري كرمان قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهاي مواصلاتي تهران - بندرعباس و كرمان - شيراز از گذشته تا اكنون، مورد توجه بوده‌است. جمعيت شهر سيرجان بر پايه سرشماري سال ۹۵ برابر ۱۹۹٬۷۰۴ نفر بوده‌است و به لحاظ جمعيت دومين شهر استان كرمان بعد از شهر كرمان مي‌باشد.

باربري مشهد به رفسنجان: رفسنجان سومين شهر از لحاظ جمعيت در اين استان است. اين شهر مركز شهرستان رفسنجان است. جمعيت شهرستان رفسنجان بر اساس سرشماري ب ۳۰۲۷۸۹ نفر در سال ۱۳۹۸مي‌رسد. فاصله شهر رفسنجان تا كرمان ۱۰۰ كيلومتر است. اين شهر در مسير محور كرمان به يزد واقع شده‌است. شهرهاي كرمان، بردسير، سيرجان، شهربابك، انار، زرند، بافق و يزد ، از شهرهاي همجوار رفسنجان مي‌باشند. فاصله رفسنجان تا بردسير ۱۲۵ كيلومتر، تا سيرجان ۱۴۰ كيلومتر، تا شهربابك ۱۳۰ كيلومتر، تا انار ۹۰ كيلومتر، تا زرند ۷۵ كيلومتر، تا بافق ۱۸۵ كيلومتر و تا يزد ۲۳۰ كيلومتر مي‌باشد.

باربري مشهد به بم: بَم يكي از شهرهاي تاريخي استان كرمان در جنوب شرقي ايران است. ارگ تاريخي و شهر بم در صدر مراكز گردشگري استان كرمان و منطقه جنوبشرق كشور قرار گرفته و به قلب تپنده جذب مسافر و پايتخت گردشگري جنوبشرق تبديل شده‌است. بم در بخش مركزي شهرستان بم قرار دارد. شهر بم در ۱۹۵كيلومتري جنوبشرقي كرمان مركز استان واقع شده‌است. جمعيت شهر بم بر اساس سرشماري سال ۹۵ مركز آمار ايران ۱۲۷٬۳۹۶ نفر بوده‌است. محصولاتي همچون خرما، مركبات، حنا، كماچ سهن، كلمپه و قاووت، صنايع دستي توليدي از درخت خرما از جمله سوغات معروف و مهم بم به حساب مي‌آيند. ايرج بسطامي خواننده سنتي و معروف ايراني از مشاهير اين شهر بود كه در زلزله بم درگذشت.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۳:۰۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی