باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري تهران به دزفول آبادان بندر ماهشهر ارزانترين نرخ و كرايه 

گروه باربري تهران با نام تجاري نتسان آماده حمل بار – اثاثيه منزل – اثاثيه اداري – خرده بار – كالا ها و تجهيزات پزشكي و صنعتي - توليدات كارخانجات از تهران به سراسر كشور از جمله استان خوزستان و اهواز و شهرهاي دزفول آبادان بندر ماهشهر اهواز شوشتر بهبهان خرمشهر انديمشك ايذه شيبان هنديجان سوسنگرد شادگان شوش اميديه  بندر امام خميني رامهرمز مسجدسليمان چمران باغ‌ملك رامشير گتوند حميديه لالي با نيسان خاور مسقف كاميونت كاميون ده چرخ تريلي مي باشد.

باربري تهران و باربري مشهد در حدود يك دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود. اين باربري اكنون يكي از موفقترين باربري هاي روز ايران مي باشد و توانسته از تا 70% تخفيف در ارائه سرويس به هموطنان عزيز موفق شود.

حمل بار و اثاثيه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثيه از تهران به دزفول - حمل بار و اثاثيه از تهران به آبادان - حمل بار و اثاثيه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثيه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثيه از تهران به بندر ماهشهر - حمل بار و اثاثيه از تهران به شوشتر - حمل بار و اثاثيه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثيه از تهران به اهواز - حمل بار و اثاثيه از تهران به بهبهان - حمل بار و اثاثيه از تهران به خرمشهر - حمل بار و اثاثيه از تهران به انديمشك - حمل بار و اثاثيه از تهران به ايذه - حمل بار و اثاثيه از تهران به شيبان - حمل بار و اثاثيه از تهران به هنديجان - حمل بار و اثاثيه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثيه از تهران به شادگان - حمل بار و اثاثيه از تهران به شوش - حمل بار و اثاثيه از تهران به اميديه  - حمل بار و اثاثيه از تهران به شادگان - حمل بار و اثاثيه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثيه از تهران به سوسنگرد - حمل بار و اثاثيه از تهران به شوش - حمل بار و اثاثيه از تهران به اميديه - حمل بار و اثاثيه از تهران به بندر امام خميني - حمل بار و اثاثيه از تهران به رامهرمز - حمل بار و اثاثيه از تهران به مسجدسليمان - حمل بار و اثاثيه از تهران به چمران - حمل بار و اثاثيه از تهران به باغ‌ملك - حمل بار و اثاثيه از تهران به رامشير - حمل بار و اثاثيه از تهران به گتوند - حمل بار و اثاثيه از تهران به حميديه - حمل بار و اثاثيه از تهران به لالي

هم اكنون باربري تهران به صورت مرتب و روزانه از تهران به استان اهواز و تمامي شهرهاي بزرگ و كوچيك اين استان سرويس دهي مي نمايد. وجود صدها كارگر و راننده و بارچين ماهر باعث شده است كه اين باربري علاوه بر قيمت پايين سرويس دهي به عنوان يكي از مجهزترين باربري هاي ايران نيز شناخته شود.

موسسه حمل و نقل و باربري تهران در تمام سال هاي سرويس دهي تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا بتواند همزمان با كاهش قيمت (نرخنامه و كرايه و تعرفه) در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان نيز گام بردارد. ما اكنون مفتخريم كه مورد اعتماد هموطنان عزيز در شهر مشهد و تهران قرار گرفته ايم.

وجود انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان – پيكان وانت – خاور – خاور مسقف – كاميونت – كاميون – تريلي و ده چرخ باعث شده است كه هرگونه نياز مشتري از نظر انتخاب نوع ماشين برآورده شود . باربري تهران داراي ارتباط مستمر با مشتريان خود مي باشد تا بتواند هرگونه انتقاد و پيشنهاد وارد شده به مجموعه را ملاك راه روزها و سالهاي آينده خود قرار دهد.

اگر فاصله دو شهر طولاني نباشد كار حمل بار و اثاثيه آسانتر خواهد بود و در بازه زماني كوتاه به پايان خواهد رسيد اما زماني كه فاصله مبدا تا مقصد طولاني است كار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بيشتري را مي طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهيم از شهر تهران به يكي از شهرهاي استان خوزستان حمل بار و اثاث داشته باشيم بايد مسافتي زيادي را طي نماييم .

حمل بار بين جاده ايي اصول و مقرراتي دارد از جمله مهمترين آن شايد داشتن بارنامه معتبر را نام برد كه در صدر تصميمات باربري نتسان مي باشد. يكي ديگر از نكات مهم در حمل بار اثاثيه اسباب كشي منزل و اداراي و هر نوع كالا و محصول در بين شهرها انتخاب ماشين مناسب و چيدن بار به صورت اصولي مي باشد كه اين مهم نيز از پايه ترين وظايف باربري نتسان مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۰۸:۱۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی