باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

بزرگترين باربري تهران دهلران، ايوان، آبدانان و ايلام خاور تريلي

باربري تهران به ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام اعلام آمادگي مي نماييد كه كليه بار و اثاثيه و خرده بار شما هموطنان عزيز را با بهترين و ارزانترين قيمت و زير نرخنامه و تعرفه تمام باربري هاي تهران حمل و جابجا مي نمايد.

گروه حمل و نقل باربري تهران سعي نموده است تا با فراهم نمودن شرايط خاص و ويژه حمل بار و اثاثيه و خرده بار شما همشهريان عزيز در تهران را به ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام با نازلترين و منصفانه ترين قيمت حمل و جابجا نمايد.

باربري تهران و باربري مشهد با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به طور همزمان در تهران و مشهد شروع به فعاليت نمود از جمله اهداف اصلي باربري تهران كاهش قيمت و كرايه تمام شده حمل بار و اثاثيه بين شهري و درون شهري مي باشد.

يكي از مسيرهاي بين شهري از مبدا تهران كه باربري تهران همواره و به صورت روزانه به آن سرويس دهي مي نمايد مسير حمل بار از تهران به ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام مي باشد. به همين جهت مديران باربري تهران سعي نموده اند تا با تدارك سرويس برگشت از ايلام قيمت تمام شده از تهران به اين استان را نيز كاهش دهند.

حمل بار بين شهري از جمله مسير تهران به ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام داراي حساسيت هاي بسيار زيادتري نسبت به حمل بار درون شهري مي باشد صدور بيمه بار - بارنامه معتبر - چيدمان اصولي بار به جهت دوري مسافت - نوع ماشين - مدل ماشين و مطمئن بودن به راننده همه از جمله نكاتي مي باشد كه در حمل بار و اثاثيه بين شهري بيشتر اهميت پيدا مي نمايد.

مديران و كاركنان زحمتكش باربري تهران همواره و در همه شرايط در كنار شما هموطنان عزيز مي باشد و تمام سعي تلاش خود را به كار گرفته اند تا بتوانند بهترين سرويس دهي را براي شما همشهري عزيز فراهم نمايند. كاهش چشمگير قيمت و افزايش كيفيت سرويس دهي دو هدف اصلي و ذاتي اين مجموعه عظيم در شهر تهران و مشهد مي باشد و اين كاهش قيمت و افزايش كيفيت در تمامي مسيرهاي شهري و بين شهري كامل رعايت مي شود از جمله مسير تهران به ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام.

از جمله ساير خدمات باربري تهران ميتوان به :

1- باربري تهران متعهد به حمل سريع اثاثيه منزل , اداري , محصولات , توليدات كارخانه جات درون شهري و بين شهري از مبدا تهران به تمام شهرهاي ايران با 70% تخفيف و همچنين تخفيفات ويژه براي مشتريان در مراكز تجاري مانند بازار مبل يافت آباد و ... مي باشد.

2- يكي از خدمات خاص و ويژه باربري تهران حمل بارهاي خاص مي باشد به عنوان مثال اگر شما تجهيزات پزشكي گران قيمت داريد و يا تجهيزات الكترونيكي حساس داريد و نيازمند جابجايي درون شهري و يا بين شهري از مبدا تهران مي باشد حتما با ما تماس بگيريد چرا كه تمهيدات بسيار ويژه اي را براي اين نوع از كالا ها و محصولات در نظر گرفته ايم كه معمولا در ساير باربري ها يا تدارك ديده نشده است و يا با هزينه بالا اينكار را انجام ميدهند كه ما در باربري بزرگ تهران بدون دريافت وجه اضافي اين كار را انجام خواهيم داد.

3- يكي ديگر از خدمات شركت باربري تهران حمل و جابجايي انواع بار و اثاثيه و محصولات سنگين مي باشد مانند گاوصندوق - پيانو - يخچال سايد باي سايد - بوفه هاي قديمي و سنگين - فرش هاي دستي و قديمي و به طور كلي هر وسيله ايي كه سنگين مي باشد. مشتريان عزيز توجه داشته باشند موضوع حمل وسايل و اثاثيه سنگين بسيار مهم ميباشد و حتما بايستي توسط كارگر ويژه صورت گيرد تا نه تنها خود آن وسيله آسيب نبيند بلكه باعث نشود كه با برخورد به ديوار و اطراف باعث آسيب ديدگي منزل و ساختمان شود. اين مهم را نيز به ما بسپاريد. در كنار خدمات فوق ما ده ها خدمت ديگر داريم كه ميتوانيم هرنوع نياز حمل بار شما هموطن عزيز را برآورده نماييم توصيه ميكنيم شماره هاي تماس ما را حتما يادداشت نماييد تا در صورت نياز بتوانيد با ما تماس بگيريد

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم كه باربري تهران بهترين گزينه از نظر نرخنامه و كرايه و هزينه حمل از تهران به سراسر كشور و از جمله ايلام، دهلران، ايوان، آبدانان و ساير شهرهاي استان ايلام مي باشد پس اگر تصميم دارين به اين استان نقل مكان و حمل بار و اثاثيه نماييد با ما تماس برقرار نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۷:۲۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی