باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از مشهد به شهركرد بروجن لردگان و فرخ‌شهر خاور نيسان

در اين مطلب مي خواهيم در مورد باربري مشهد و يكي از مسيرهاي خاص اين باربري مطالبي را بيان نماييم . مسيري كه در مورد آن صحبت خواهد شد مسير مشهد به استان چهارمحال و بختياري و شهرهاي شهركرد بروجن لردگان و فرخ‌شهر و ساير شهرهاي اين استان زيبا مي باشد لطفا با ما همراه باشيد.

حمل بار و اثاثيه منزل و يا كالاي اداري و تجاري از مشهد به استان چهارمحال و بختياري و شهرهاي شهركرد بروجن لردگان و فرخ‌شهر و ساير شهرهاي اين استان يكي از تخصص هاي باربري مشهد با نام تجاري نتسان مي باشد. در ادامه دلايل اصلي اينكه مي گوييم در حمل بار براي اين مسير تخصص داريم را اشاره خواهيم كرد.

حمل بار و اثاثيه و كالاهاي صنعتي و اداري بين شهري بسيار متفاوت تر از درون شهري مي باشد مخصوصا براي مسيرهاي خيلي طولاني از جمله مسير مشهد به استان چهارمحال و بختياري و شهرهاي شهركرد بروجن لردگان و فرخ‌شهر در نتيجه شما مشتريان عزيز بايد بدانيد كه نبايد به هر باربري اعتماد نماييد چرا كه اكثر باربري هاي موجود در شهر مشهد تنها توان حمل بار درون شهري را دارند.

باربري مشهد به استان چهارمحال و بختياري و شهرهاي شهركرد بروجن لردگان و فرخ‌شهر با افتخار اعلام مي نماييد كه تا 70% تخفيف قادر مي باشد كه هرگونه بار و اثاثيه منزل اسباب كشي و اثاث كشي شما همشهري عزيز را به مقصد تمامي شهرهاي اين استان زير قيمت تمامي باربري هاي مشهد حمل و جابجا نمايد.

بنابراين اگر تصميم به حمل بار و اثاثيه از مشهد به اين استان را داريد شك نكنيد باربري مشهد با نام تجاري نتسان بهترين گزينه مي باشد باربري نتسان هم اكنون ارزانترين باربري ايران مي باشد و به جهت داشتن تعداد ماشين مدل بالاي آماده سرويس دهي و اكيپ هاي كارگري و بارچين هاي حرفه ايي بسيار مجهز بوده و در آمادگي كامل سرويس دهي مي باشد.

در مورد تاريخچه باربري مشهد خلاصه و مختصر عرض مي نماييم كه اين باربري حدود يك دهه قبل با نام تجاري نتسان شروع به فعاليت نمود قابل ذكر مي باشد كه نتسان در دو شعبه مشهد و تهران به طور همزمان آغاز به كار كرد . از اهداف اصلي اين باربري ارائه خدمات و حمل بار ارزان و مطمئن از شهر مشهد و تهران به سراسر ايران مي باشد. هم اكنون باربري مشهد و باربري تهران در تمامي مسيرهاي شهري و بين شهري پايين ترين نرخ كرايه را ارائه مي نمايد و هيچ باربري قادر به رقابت با گروه باربري نتسان نمي باشد.

اما اگر مي خواهيد به استان چهارمحال و بختياري و يا يكي از شهرهاي اصلي و پرجمعيت اين استان نقل مكان و حمل بار و اثاثيه نماييد بد نيست اندكي بيشتر از شهرهاي اصلي اين استان بدانيد در ادامه با ما همراه باشيد.

شهركرد : شَهركُرد يكي از شهرهاي مركزي ايران و مركز شهرستان شهركرد و استان چهارمحال و بختياري است شهركرد در ۹۷ كيلومتري جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پيشين آن «دِهْكُرد» بوده‌است كه پس از تبديل به شهر ، به شهركرد تغيير نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشيدي، جمعيت شهركرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

بروجن : بُروجن يكي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري، ايران است. بروجن در بخش مركزي شهرستان بروجن واقع است. اين شهر در دشتي به وسعت حدود ۵۸۰ كيلومتر مربع در شرقي‌ترين نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعيت اين شهر بر اساس سرشماري سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومين شهر پرجمعيت استان مي‌باشد. بروجن با ارتفاع ۲۱۹۷ متر از سطح دريا به بام ايران معروف است.

لردگان : لُردِگان يكي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين شهر مركز شهرستان لردگان بوده و در بخش مركزي اين شهرستان واقع شده‌است.

فرخ‌شهر : فَرُّخ‌شَهر، مركز بخش فرخ‌شهر، يكي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري است كه در مسير راه شهركرد-اصفهان قرار دارد و پس از شهركرد، بروجن و لردگان چهارمين شهر اين استان از لحاظ جمعيتي است.

در پايان بار ديگر تاكيد مي نماييم باربري مشهد و باربري تهران با نام تجاري نتسان بهترين انتخاب از نظر تعرفه حمل بار و اثاثيه در مشهد و تهران مي باشد و بهترين كيفيت را دارد بوده و هست بي دغدغه بار و اثاثيه خود را در مشهد و تهران به ما بسپاريد و در هر  نقطه ايي از  سرزمين ايران از ما تحويل بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۷:۳۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی