باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

چرا باربري نتسان در مشهد و تهران منصف ترين باربري است؟

يكي از موضوعاتي كه خيلي از دوستان و همكاران از ما گاها سوال مي كنند اين مي باشد كه چه راهكارها و چه ايده هايي در باربري نتسان مطرح شد كه اين باربري توانست در كمتر از يك دهه به عنوان ارزانترين – مطمئن ترين و منصف ترين باربري در بين همشهريان عزيز در شهر مشهد و تهران لقب بگيرد

در پاسخ به اين سوال بايد عرض نمود كه مديران باربري نتسان همواره بر اين مسئله تاكيد داشتن كه بايستي تنها روش افزايش درآمد اين باربري به جهت افزايش تعداد سرويس در روز باشد نه به خاطر مبالغ غيرواقعي و غيرمنصفانه كرايه و تعرفه حمل بار و اثاثيه. با همين ديدگاه يعني به حداقل كرايه و قيمت قانع بودن باعث شد كه خيلي زود هموطنان عزيزمان در شهرهاي تهران و مشهد به اين موسسه اعتماد نمايد و هر روز بر تعداد سرويس هاي درخواستي اضافه شود و در نهايت بعد از حدود ده سال به جايگاه فعلي رسيده باشيم.

گروه باربري نتسان بين تعداد سرويس كم ولي قيمت و تعرفه بالا و تعدا سرويس زياد اما كرايه و نرخنامه پايين و منصفانه راه دوم را انتخاب نمود كه خوشبختانه خيلي زود مورد استقبال هموطنان عزيز  قرار گرفت. اما هيچگاه مديران باربري نتسان به شرايط موجود راضي نبوده و نيستند و همواره تلاش نموده اند تا بتوانند اين راه را همچنان ادامه دهند و سعي نمايد تا با جذب مشتريان بيشتر و كاهش كرايه حمل بار و اثاثيه در شهر تهران و مشهد بر رضايتمندي مشتريان خود بيافزايند.

اما حقيقت مطلب براي كاهش كرايه و قيمت و هزينه حمل بار و اثاثيه در شهر مشهد و تهران به اين راحتي نمي باشد چرا كه باربري نتسان نيز مانند بسياري از باربري هاي ديگر جهت ارائه خدمات به هموطنان عزيزمان مي بايست از رانندگان و دارندگان وسايل سبك و سنگين حمل بار كمك ميگرفت تا بتواند اين حجم بالا از تقاضا را پاسخ دهند. اين موضوع يعني اينكه كرايه دريافتي از مشتري به راننده و مالك ماشين داده مي شود و باربري تنها مبلغ بسيار ناچيزي كرايه دريافتي از مشتري را به عنوان كمسيون و پورسانت برميدارد و الباقي به راننده داده ميشود.

با توجه به توضيح فوق قطعا متوجه شده ايد كه باربري ها معمولا در كاهش كرايه كمتر ميتوانند مانور دهند چرا كه در صورتي كه باربري قيمت خيلي پايين به مشتري پيشنهاد دهد احتمالا راننده و مالك ماشين از ارائه سرويس دهي خود داري نمايد به همين جهت مي باشد كه براي كاهش قيمت تعرفه و نرخنامه به نفع مشتري مي باست باربري خود فداكاري نمايد و از سهم پورسانت خود تا مي تواند بكاهد تا قيمت تمام شده براي مشتري تا جايي كه امكان دارد كاهش يابد. اما به جز كاهش پورسانت دو روش ديگر باربري نتسان براي كاهش تعرفه و نرخنامه به كار برد تا توانست به عنوان منصف ترين و  ارزانترين و مورد اعتماد و امين هموطنان عزيز در شهر مشهد و تهران شناخته شود. كه در ا دامه توضيح داده خواهد شد.

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از تهران و يا مشهد به يك شهر ديگر مي رود مسير بازگشت از آن شهر را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيه دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.

2- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.

دو راهكار فوق و در كنار آن به حداقل رساندن پورسانت باربري باعث شد كه اكنون باربري نتسان در شهر مشهد و تهران ارزانترين باربري شناخته شود.

اما در كنار اينكه اين باربري توانسته است به عنوان ارزانترين باربري در بين مردم ايران محبوب شود تدارك بسيار زياد از انواع خودروهاي سبك و سنگين نيز باعث شده است كه به عنوان يكي از مجهزترين باربري هاي در شهر تهران و مشهد شناخته شود.

استفاده از كارگران ماهر و متعهد و بدون حاشيه روز به روز بر اعتماد به گروه باربري نتسان افزوده است تعداد بيش از ده ها سرويس در روز گوياي اين واقعيت مي باشد. بنابراين در صورتي كه تصميم به حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط هر نوع وسيله نقليه را داريد مطمئن باشيد ارزانتر و منصفانه تر از باربري نتسان در شهر مشهد و تهران پيدا نخواهيد كرد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۲۵:۴۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی