باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

نرخنامه-قيمت و كرايه حمل بار و اثاثيه از تهران خاور نيسان 

جهت حمل بار و اثاثيه و خرده بار منزل و اداري باربري تهران با نام تجاري نتسان پيشنهاد ويژه به شما همشهريان عزيز در تهران دارد و آن اينكه در كنار كيفيت بالاي سرويس دهي و داشتن اكيپ هاي آمده به كار و ماشين هاي مدل بالا اين باربري با افتخار اعلام ميدارد كه ارزانترين قيمت و كرايه و تعرفه حمل بار را در تهران و از مبدا  تهران به سراسر كشور پيشنهاد ميدهيم ....لطفا از آخر از همه با ما تماس بگيريد.

يكي از افتخارات گروه باربري تهران اين مي باشد كه همواره در جهت كاهش قيمت ها و تعرفه ها گام برداشته است و در طي يك دهه فعاليت اكنون توانسته است به شدت و تا 70% تخفيف هرگونه بار و خرده بار شما عزيزان را در شهر تهران و از تهران به هرجايي از كشور عزيزمان و تمامي شهرستان ها جابجا نمايد.

مجهز بودن باربري تهران به صدها اكيپ و ماشين مدل بالا در انواع مختلف از جمله نيسان – وانت پيكان – كاميونت – خاور – تريلي - ده چرخ و كاميون باعث شده است تا علاوه بر اينكه به عنوان ارزانترين باربري در تهران شهرت پيدا نمايد به عنوان معتبرترين و مورد اعتماد ترين باربري نيز مشهور شود.

اما نكته ايي كه لازم ميدانيم به آن اشاره نماييم اين مي باشد كه گاها از مديران باربري تهران سوال مي شود كه چرا به صورت آنلاين نرخنامه ارائه نمي نمايد؟ لازم است در پاسخ به اين سوال عرض نماييم كه مدتي اين كار انجام شد اما به دليل قيمت كرايه و نرخنامه و تعرفه پايين سرويس ها و خدمت  باعث شد از سوي همكاران مورد سرزنش قرار گيريم به همين جهت از آنجا كه نمي خواهيم بين خود و همكارانمان هيچ گونه كشمكشي ايجاد شود نرخنامه را از روي سايت برداشتيم و اعلام نموديم  جهت دريافت قيمت و مشاوره رايگان با مديران مجموعه باربري نتسان تماس حاصل فرماييد . بدون شك نرخنامه و قيمت اعلام شده از سوي ما زير قيمت تمام باربري هاي تهران خواهد بود.

قيمت كرايه و نرخنامه و تعرفه اعلام شده از سوي موسسه حمل و نقل تهران با در نظر گرفتن حداقل سود مي باشد و اين باربري به شما اطمينان مي دهد كه شما قادر نخواهيد بود كمتر از اين قيمت در تهران باربري پيدا نماييد كه اين خود افتخاري براي ما مي باشد. البته تلفن هاي دريافتي از سوي هموطنان عزيز كه در قسمت نظرات ثبت شده است گوياي اين موضوع مي باشد كه باربري تهران هم اكنون ارزانترين قيمت كرايه و نرخنامه و تعرفه را در سطح شهر تهران و مشهد به مشتريان خود ارائه مي نمايد البته اين مجموعه در اين حد از كاهش قيمت اكتفا ننموده است و همچنان در حال تلاش براي كاهش بيشتر قيمت مي باشد و اميدوار است بتواند همچنان در مسير كاهش قيمت گام بردارد.

وجود كارگران ماهر و دوره ديده باعث شده است كه هرگونه حمل بار و اثاثيه سبك و سنگين مانند گاو صندوق – پيانو – يخچال سايد و ... به بهترين شكل ممكن و با تضمين سلامت جابجا شود . همچنين جابجايي بار و اثاثيه منزل و اداري در بين طبقات با دقت بسيار بالايي صورت مي گيرد تا جلو هرگونه آسيب ديدگي به ديواره هاي اطراف و اثاثيه گرفته شود و رعايت صدها نكته ديگر همه و همه باعث شده است تا يك جابجايي بار مطمئن و امن را براي مشتريان خود به ارمغان آوريم.

بنابراين اگر تصميم به اسباب كشي و اثاث كشي در شهر تهران و از تهران و مشهد به سراسر كشور را داريد حتما با ما تماس بگيريد تا علاوه بر دريافت مشاوره رايگان بهترين سرويس را با بهترين قيمت به شما ارائه نماييم . تاكيد مي نماييم آخر از همه با ما تماس بگيريد چرا كه قطعا قيمت كرايه و نرخنامه و تعرفه اعلام شده از سوي موسسه حمل و نقل تهران ارزانترين مي باشد.

با يك بار سرويس گرفتن از باربري تهران با نام تجاري نتسان مطمئنا مشتري دائم ما خواهيد شد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۷:۲۹ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی