باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزانترين باربري تهران تا 70% تخفيف حمل بار اثاثيه منزل اداري 

موسسه باربري نتسان كه در تهران و مشهد مستقر مي باشد در حال حاضر يكي از بزرگترين باربري هاي حال حاضر ايران مي باشد باربري تهران كه زير مجموعه باربري نتسان مي باشد هم اكنون نامي آشنا در ميان همشهريان عزيزمان در تهران و مشهد مي باشد.

در اين مقاله توضيحات در مورد موسسه نتسان خواهيم داد و تاريخچه از فعاليت هاي باربري نتسان را اشاره خواهيم نمود هدف از اين مطلب ضمن آشنايي با باربري تهران توضيحات در مورد اسباب كشي و اثاث كشي و حمل بار و اثاثيه در تهران ارائه خواهد شد.

گروه باربري تهران با نام تجاري نتسان حدود يك دهه قبل به صورت همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعاليت نمود اين موسسه از آغاز فعاليت خود همواره تلاش گسترده ايي نمود تا بتواند كمترين نرخ تعرفه( كرايه قيمت) حمل بار و اثاثيه منزل و اداري و همچنين كالاي هاي صنعتي و تجاري را به همشهريان در تهران ارائه دهد .

در ابتداي مطرح شده اين ايده يعني اينكه باربري تهران ارزانترين باربري در تهران شناخته شود بسياري از اشخاص انجام دادن اين كار را تقريبا غيرممكن دانستند اما مديران باربري نتسان با علم و درايت بالاي خود همه سختي ها را با جان و دل خريدند و بلاخره توانستند خيلي زود ايده هايي را در جهت ارزان كردن حمل بار و اثاثيه درون شهري و بين شهري تهران ارائه دهند. سپس بعد از تحليل دقيق اين راهكارها از نظر اجرايي نتيجه نهايي با توجه به فاكتور هاي زير بررسي شد و خوشبختانه باربري تهران توانست براي اولين بار در ايران به اين هدف دست يابد.

در ادامه مطلب آنچه را كه باربري تهران انجام داد تا بتواند خود را به عنوان ارزانترين باربري در تهران و مشهد معرفي نمايد را اشاره خواهيم كرد اما قبل پرداختن به اين موضوع لازم است اعلام نماييم كه باربري تهران نه تنها به عنوان ارزانترين باربري در تهران و مشهد شناخته شده مي باشد بلكه به عنوان يكي از با كيفيت ترين باربري هاي تهران از ديدگاه همشهريان تهران شناخته شده مي باشد.

از جمله دلايل واضح و آشكار اين كه چرا برابري نتسان علاوه بركاهش شديد نرخنامه و كرايه خود به عنوان با كفيت ترين باربري شناخته شده است اين مي باشد كه  مديران اين مجموعه همواره و در هر شرايطي حق را با مشتريان مي دانند و همواره تلاش نموده اند تا با ارتباط مستمر و پيوسته با همشهريان عزيز ايرادات كار و شكايات را با دقت بررسي نمايند و اين موضوع خود باعث شده است كه هر روز بر كيفيت سرويس دهي هاي شهري و بين شهري افزوده شود.

اما دلايل كاهش قيمت نرخنامه و تعرفه و كرايه حمل بار در باربري تهران به شرح زير مي باشد.

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري تهران براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود يا به عبارت ديگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرويس ها از مسير برگشت خالي و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر يك سرويس نيسان از شهر تهران به كرج 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسير برگشت را خالي برگردد مطمنان حاضر نيست راننده كمتر از قيمت مشخص شده به سرويس دهي اقدام نمايد اما اگر در مسير برگشت يك سرويس از كرج به تهران داشته باشد و خالي برنگردد قطعا ميتوان روي هزينه هردو مسير رفت و برگشت كاهش قيمت شديدي را اعمال كرد كه هم براي راننده سود داشته باشد و هم براي مشتري.

2- با توجه به توضيحي كه قبلا داده شد مبني بر نحوه درآمد باربري ها, باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون و پورسانت خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد ان را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود. 

همانگونه كه ملاحظه مي نماييد مجموعه باربري تهران مدت هاست بر روي كاهش قيمت برنامه ريزي و سرمايه گذاري نموده است تا امروز نتيجه آن را ببيند. در پايان به تمامي همشهريان عزيز در شهر تهران توصيه مي نماييم حتما يك بار هم كه شده جهت حمل بار و اثاثيه خود از باربري تهران با نام تجاري نتسان استفاده نماييد قول مي دهيم مشتري دائم ما خواهيد شد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۵:۱۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی