باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزانترين سامانه حمل بار و باربري اينترنتي اثاثيه منزل اداري

گروه باربري نتسان با افتخار اعلام ميدارد كه سامانه حمل بار و باربري اينترنتي اين باربري به صورت شبانه روزي و در تمام روزهاي هفته در خدمت هموطنان عزيز مي باشد. يكي از افتخارات باربري نتسان اين مي باشد كه به صورت شبانه روزي آمده سرويس دهي به هموطنان عزيز مي باشد در ادامه توضيحات بيشتري از تاريخچه باربري نتسان ارائه خواهيم كرد. لطفا همراه ما باشيد.

باربري نتسان غريب يك دهه قبل در دو شهر بزرگ كشور عزيزمان ايران يعني مشهد و تهران راه اندازي شد  از آغاز فعاليت اين باربري همواره دو هدف اصلي توسط مديران مجموعه عظيم نتسان در نظر گرفته شد 1- بايد سامانه حمل بار و باربري اينترنتي از مبدا تهران و مشهد به سراسر ايران به عنوان ارزانترين باربري در بين هموطنان شناخته شود 2- بايد سامانه حمل بار و باربري اينترنتي نتسان با كيفيت ترين نوع سرويس را در دو شهر مشهد و تهران ارائه دهد.

طبيعي بود براي رسيدن به اين دو هدف تلاش زياد بايد صورت مي گرفت و روزها و هفته ها گذشت تا اين مجموعه توانست راهكارهايي را براي اين دو هدف پيدا و در مجموعه پيدا سازي نمايد در هر صورت با تمام سختي ها و مشكلاتي كه در اين مسير ناهموار وجود داشت خوشبختانه با موفقيت هاي خوبي دست يافتيم و نتيجه اين موفقيت ها امروز باعث شده است كه باربري نتسان به عنوان ارزانترين سامانه حمل بار و باربري اينترنتي از مبدا تهران و مشهد و همچنين به عنوان با كيفيت ترين سامانه حمل بار و باربري اينترنتي از مبدا تهران و مشهد شناخته شود كه اين باعث افتخار اين مجموعه مي باشد.

البته در اين موفقيت قطعا همكاري گسترده رانندگان و كارگران بسيار مهم بود و لازم ميدانيم از تمام اين عزيزان كه حداكثر همكاري را با اين مجموعه داشتند تشكر و قدرداني نمايمم و اميدواريم در ادامه بتوانيم به نحوي كه شايسته مي باشد از اين زحمتكشان به صورت ويژه قدرداني و تشكر نماييم.

باربري نتسان هم اكنون در فضاي مجازي به عنوان سامانه حمل بار و باربري اينترنتي كاملا شناخته شده مي باشد و به طور خاص در شهر تهران و مشهد به صورت شبانه روز در حال سرويس دهي مي باشد. ما هم اكنون در اينترنت به عنوان ارزانترين باربري شناخته شده هستيم و شما خواننده گرامي به راحتي ميتوانيد با يك جستجوي ساده متوجه اين موضوع شويد كه نتسان در موارد اوليه پيشنهادات گوگل قرار دارد.

موسسه باربري نتسان تمام موفقيت هاي خود را  به عنوان سامانه حمل بار و باربري اينترنتي مديون حمايت هموطنان عزيزمان در شهرهاي مشهد و تهران ميداند و اميدوار مي باشد همچنان باكاهش قيمت – نرخنامه و تعرفه حمل بار- اثاثيه - خرده بار منزل و اداري در اين مسير بيشتر قدم بردارد و باعث افزايش رضايتمندي مشتريان خود شود.

توصيه مجموعه باربري نتسان به همه مستاجرين - توليدي ها - كارخانجات و صنايع كوچك و بزرگ اين هست كه اگر تاكنون از سامانه حمل بار و باربري اينترنتي نتسان سرويس دريافت نكرده ايد حتما براي يك بار هم كه شده اقدام به سفارش سرويس نماييد تا متوجه تفاوت در قيمت و كيفيت شويد بعد از آن قطعا مشتري دائم ما خواهيد شد چرا كه دقيقا همه مشتريان ما بعد از اولين سرويس , مشتري هميشگي ما شده اند.

اما سوالي كه بارها و بارها از باربري نتسان شده است اين بوده كه چگونه اين باربري توانسته است تا اين اندازه قيمت و نرخنامه و تعرفه حمل بار را كاهش دهد در ادامه به دلايل اين كاهش قيمت مختصر اشاره خواهد شد.

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود يا به عبارت ديگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرويس ها از مسير برگشت خالي و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر يك سرويس نيسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسير برگشت را خالي برگردد مطمنان حاضر نيست راننده كمتر از قيمت مشخص شده به سرويس دهي اقدام نمايد اما اگر در مسير برگشت يك سرويس از تهران به مشهد داشته باشد و خالي برنگردد قطعا ميتوان روي هزينه هردو مسير رفت و برگشت كاهش قيمت شديدي را اعمال كرد كه هم براي راننده سود داشته باشد و هم براي مشتري.

2- باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون و پورسانت خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد ان را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود. 

همانگونه كه ملاحظه مي نماييد مجموعه عظيم نتسان مدت هاست بر روي كاهش قيمت برنامه ريزي و سرمايه گذاري نموده است تا امروز نتيجه آن را ببيند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۳:۲۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی