باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد اراك-ارزان ترين تعرفه و كرايه حمل بار اثاثيه خاور نيسان

باربري مشهد به اراك با نام تجاري نتسان يكي از ارزان ترين و بزرگترين باربري هاي حال حاضر در مشهد و تهران مي باشد. باربري مشهد به استان مركزي و شهرهاي اراك-ساوه-خمين- محلات-دليجان-كرهرود- شازند-مأمونيه-تفرش-مهاجران-سنجان و كميجان تعدادي زيادي سرويس از مبدا مشهد و تهران دارد و در حقيقت يكي از پرترددترين مسيرهاي حمل بار و اثاثيه از مشهد مي باشد.

در اين مطلب تصميم داريم كمي در مورد مسير مشهد به استان مركزي و شهرهاي بزرگ اين استان مطالبي را عرض نماييم اما قبل از آن اجازه ميخواهيم باربري نتسان و تاريخچه آن را با يكديگر مرور نماييم.

حدود يك دهه قبل موسسه حمل و نقل باربري نتسان با همت و تلاش زيادي همزمان در شهر مشهد و تهران  آغاز به كار نمود . از همان ابتداي شروع به كار باربري نتسان تلاش نمود تا در دو موضوع خود را در بين باربري هاي ديگر متمايز نمايد كه عبارت بود از : 1- كمترين تعرفه و نرخنامه حمل هرگونه بار و اثاثيه در درون شهري و مخصوصا بين شهري  2- بالاترين سطح ارائه خدمات و سرويس با بهترين كيفيت-سرعت و دقت در بين تمام باربري هاي سراسر ايران.

بنابراين تمام تلاش مديران اين مجموعه به اين دو مسئله مهم معطوف شد كه همزمان بايد در حداقل زمان ممكن نتسان به عنوان ارزان ترين باربري در ايران شناخته شود و از سوي ديگر مي بايستي آوازه اين موسسه به عنوان با كيفيت ترين گروه باربري در ايران به گوش همگان مخصوصا  هموطنان عزيزمان در شهر مشهد و تهران برسد. 

امروز با افتخار اعلام ميداريم كه ما به اين مهم در طي كمتر از يك دهه دست يافتيم امروز ما در فضاي مجازي با نام بزرگتري - با كيفيت ترين و ارزان ترين باربري شناخته شده هستيم اثبات اين ادعا اصلا كار سختي نيست و به راحتي در جستجوهاي اينترنتي ميتوانيد درست بودن اين ادعا  را مشاهده نماييد.

امكانات و ماشين هاي متنوع در كنار رانندگان و كارگران دوره ديده و بارچين هاي ماهر باعث شده است كه اين مجموعه بسيار منظم باشد و تمامي فرآينده بسته بندي اثاثيه بار و خرده بار را به صورت اصولي و درست انجام دهد. انواع ماشين هاي سبك مانند وانت بار- نيسان در كنار ماشين هاي سنگين خاور مسقف-تريلي-كاميون و ده چرخ باعث شده است كه هرنوع نياز مشتري در جهت حمل بار برآورده شود. اما در ادامه ميخواهيم دلايل كاهش قيمت – نرخنامه – كرايه و تعرفه اين باربري را نسبت به ساير باربري ها بيان نماييم.

اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از مشهد به اراك مي رود مسير بازگشت از اراك را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيه دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.

دومين دليل ارزاني اين مي باشد كه باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد آن را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

و اما سومين دليل اين هست كه در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.

همانطور كه ملاحظه مي نماييد مديران باربري نتسان كاملا با برنامه ريزي دقيق و اصولي توانسته اند به اين شهرت بزرگ يعني ارزان ترين باربري در ايران دست پيدا كنند. از طرفي اين موسسه با برقراري ارتباط مستقيم با مشتريان خود و جويا شدن ميزان رضايتمندي آنها از سرويس و خدمات دريافتي سعي نموده اند تا ايرادات احتمالي را گرفته و سعي در بهبود خدمات دهند كه اين در نوع خود مهم و بي نظير مي باشد.

اما در مورد مسير مشهد به اراك و يا كلا استان مركزي همانطور كه در ابتدا اشاره شد يكي از شلوغ ترين سرويس هايي مي باشد كه همواره در طول هفته به اين استان ارسال ميشود بنابراين خوب هست كه مسير بين مشهد و اراك را بيشتر بشناسيم:

جهت هرگونه حمل و جابجايي بار و اثاثيه از شهر مشهد به اراك و بر عكس 1 مسير وجود دارد كه در تصوير شاخص همين مقاله قابل مشاهده است:

مسير 1     1091 كيلومتر     11 ساعت و 29 دقيقه

در پايان بار ديگر اعلام مي نماييم كه قطعا باربري نتسان ارزان ترين و منصفانه ترين سرويس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختيار شما قرار خواهد داد. حمايت شما باعث خواهد شد همچنان در مسير كاهش قيمت ها قدم برداريم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۱:۴۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی