باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري منتخب تهران بجنورد تا70%تخفيف حمل اثاثيه منزل اداري

باربري نتسان با بيش از 10 سال سابقه فعاليت در زمينه حمل بار و اثاثيه و اسباب كشي در شهر تهران و مشهد اعلام آمادگي مي نمايد كه قادر مي باشد زير قيمت تمام باربري هاي تهران ومشهد محموله و اثاثيه شما را در دورن شهري و بين شهري حمل و جابجا نمايد.

گروه باربري تهران بجنورد زيرمجموعه ايي از باربري نتسان مي باشد كه روزانه تعداد زيادي سرويس در اين مسير انجام ميدهد كه نشان دهنده محبوبيت و مقبوليت اين باربري در بين همشهريان عزيز در شهر تهران مي باشد. موسسه باربري نتسان همواره تلاش نموده است تا بهترين كيفيت سرويس دهي را براي هموطنان عزيز تدارك ببيند و از طرفي با كاهش سود خود از مشتريان حمايت نمايد تا با ارزان ترين قيمت بار خود را ارسال و جابجا نمايد.

داشتن ده ها اكيپ آماده به كار و متخصص در حمل و جابجايي بار – چيدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره ديده باعث شده است كه به شدت بر كيفيت كار افزوده شود حمل هرگونه بارهاي منزل و اثاثيه  سبك و سنگين تخصص ماست مانند گاوصندوق-پيانو-بوفه هاي قديمي – يخچال سايد باي سايد و...

اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از تهران به بجنورد مي رود مسير بازگشت از بجنورد را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيه دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.

دومين دليل ارزاني اين مي باشد كه باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد آن را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

و اما سومين دليل اين هست كه در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.

همانطور كه ملاحظه فرموديد باربري نتسان اگر امروز به اين چنين جايگاه و محبوبيتي در بين همشهريان عزيز در شهر مشهد و تهران رسيده است به اين دليل بوده است كه همواره اصل مشتري مداري يعني رضايت مشتري را ملاك قرار داده است. با افتخار اعلام مي نماييم در تمام اين سالها حتي يك مورد كوتاهي و قصور از سمت مشتريان به مديران مجموعه گزارش نشده است.

يكي از دلايل اصلي اعتماد هموطنان عزيز در شهر تهران و مشهد به اين باربري ارائه تصوير شفاف از عملكرد اين مجموعه بوده است باربري درون شهري و بين شهري نتسان از بدو تاسيس با اين شعار كه به دنبال كاهش هزينه ها و تعرفه سرويس دهي مي باشد همواره تلاش نموده حاشيه سود دهي خود را به حداقل ممكن برساند تا بتواند اين موضوع كه مديران مجموعه عزم جدي در جهت كاهش نرخنامه را دارند به مشتريان منتقل نمايند كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد و مورد توجه هموطنان عزيز قرار گرفت.

باربري نتسان به خوبي توانسته است رابطه خود را با توليد كنندگان و صنعتگران در امر جابجايي محصولات و توليدات اين عزيزان حفظ نمايد و در همه ساعات شبانه روز در حمل هرگونه بار خرده بار محصولات - مواد اوليه – تجهيزات حساس الكترونيكي - پزشكي و خلاصه هر نوع كالاي سبك و سنگين اعلام آمادگي نموده است.

حمل كالاهاي سنگين چه كالاي سنگين منزل و چه كالاي سنگين اداري نيازمند ابزارها و تجهيزات مخصوص و مهارت ويژه مي باشد كه باربري نتسان توانسته است با تدارك نيروهاي متخصص و تجهيزات خاص, جابجايي وسايل سنگين در بين طبقات را به خوبي انجام دهد و مورد تاييد مشتريان قرار گيرد.

اما جهت هرگونه حمل و جابجايي بار و اثاثيه از شهر تهران به بجنورد و برعكس 3 مسير وجود دارد كه در تصوير شاخص همين مقاله قابل مشاهده است:

مسير 1     724 كيلومتر     8 ساعت و 37 دقيقه
مسير 2     730 كيلومتر     9 ساعت و 6 دقيقه
مسير 3     722 كيلومتر     10 ساعت و 15 دقيقه
رانندگان باربري نتسان مسير شماره يك را توصيه مي نمايند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۷:۰۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی