باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

بزرگترين و ارزان ترين باربري مشهد همدان وانت نيسان خاور مسقف

 اگر دنبال ارزان ترين و بزرگترين باربري در مشهد و تهران هستين اگر دنبال بهترين باربري مشهد همدان هستيد اگر دنبال معتبر ترين و قابل اعتمادترين باربري ايران هستيد دقيقا به هدف زديد . باربري نتسان هم اكنون لقب ارزان ترين – معروف ترين و بزرگترين موسسه حمل و نقل و باربري در ايران معرفي شده است. و همچنين از نگاه مشتريان از جمله باربري هايي مي باشد كه بيشترين اعتماد را ميتوان به آن نمود.

اكنون كه با افتخارات اين مجموعه آشنا شديد اجازه دهيد به طور كامل باربري نتسان را معرفي نماييم:

حدود 10 سال قبل چند تن از افراد خلاق در حوزه حمل و نقل تصميم گرفتند كه باربري را در سطح شهر مشهد و تهران راه اندازي نمايند و پس از تحليل بازار و شرايط بازار و همچنين كمبودهاي حاكم بر اين بازار در نهايت اين تصميم عملي شد و باربري ايي با نام تجاري نتسان در دو كلان شهر مشهد و تهران راه اندازي شد.

از آغاز فعاليت اين باربري دو هدف اصلي جزء سياست هاي موفق اين باربري در نظر گرفته شد. 1-طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته مي بايست حداكثر در كمتر از 10 سال اين باربري به عنوان ارزان ترين باربري در ايران شناخته شود.2- خيلي زود مي بايستي شرايطي در مجموعه ايجاد شود كه از هرجهت مورد اعتماد هموطنان عزيز قرار گرفته شود و از باب اعتماد هم بتواند جايگاه ويژه و خاص پيدا نمايد.

امروز با افتخار اعلام مي نمايم كه به تمام اهداف ترسيم شده در چشم انداز رسيده ايم و خود را براي گام دوم و موفقيت ها و ايده هاي جديد آماده مي نماييم . در مورد امكانات و توانمندي هاي اين مجموعه ميتوان گفت كه باربري نتسان توانسته است با تدارك تعداد زيادي از اكيپ هاي آماده اعم از چند ده نوع از انواع ماشين هاي سبك مانند وانت بار – نيسان و ماشين هاي سنگين مانند خاورمسقف-تريلي-كاميون-ده چرخ و ... همچنين صدها كارگر ماهر و دوره ديده و متخصص در كنار بارچين ها و رانندگان راه بلد و مخصوص سرويس هاي بين شهري و دورن شهري  خود را نيز به عنوان يكي از مجهز ترين باربري هاي كشور معرفي نمايد.

خدماتي مانند بيمه نامه معتبر - حمل سريع - پاسخگويي شبانه روزي - بيمه بار - بسته بندي - انتقال تجهيزات حساس و پزشكي - جا به جايي تجهيزات سنگين و ... باعث شده است كه مشتريان باربري نتسان با خيال راحت و آسوده  بار و اثاثيه خود را در اختيار باربري نتسان قرار دهند.

گروه باربري نتسان به طبع تمام تلاش خود را براي پاسداري از اين اعتماد به كار گرفته و خواهد گرفت. و از اين حسن اعتماد هموطنان عزيز كمال تشكر و قدرداني را دارد.

ناوگان كاميونت هاي نتسان كاميونت هاي ايسوزو و جك و خاورهاي به وزن 8 تن و 6 تن ميباشند كه بسته به كالاي شما ميتوانند مسقف و يا روباز يا بغل بازشو باشند تا در زمينه بارگيري و تخليه بار با مشكل مواجه نشويد .

ارسال و حمل لوازم حساس از قبيل لوازم الكترونيكي و پزشكي ، لوازم صوتي و تصويري ، لوازم كه در صورت آب خوردگي و ضربه كارايي خود را از دست ميدهند براي ارسال از مشهد به تهران يا از مشهد به شهرستانها يا از تهران به مشهد و يا شهرستانها نيازمند مراقبت و استفاده از لوازم مورد نياز از قبيل پتو ،طناب و پلاستيك هاي ضد ضربه و همچنين بيمه مناسب به جهت گرانقيمت بودن اين قبيل كالاها ميباشند . باربري نتسان با تدارك وسايل جانبي مناسب تمام خطرات احتمالي را از بين برد ه است. 

همچنين باربري مشهد به همدان كه زير مجموعه باربري نتسان مي باشد  تدارك بسيار ويژه اي را در جهت  حمل اين نوع از وسايل حساس در نظر گرفته است تا همشهريان عزيز بدون هيچ گونه دغدغه ايي بار خود را جابجا نمايند.

اما اجازه دهيد با مسير حمل بار اثاثيه خرده بار و اسباب كشي از مشهد به همدان بيشتر آشنا شويم: براي جابجايي بار از مشهد به همدان شما ميتوانيد از 1 مسير استفاده نماييد.

مسير 1     1205 كيلومتر     12 ساعت و 40 دقيقه

در تصوير شاخص مسير كاملا ممشخص شده است.

در پايان يك بار ديگر باربري نتسان از عموم هموطنان عزيز دعوت مي نمايد براي يك بار هم كه شده از سرويس هاي درون شهري و بين شهري باربري نتسان استفاده نماييد تا تفاوت قيمت و كيفيت در خدمات را احساس نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۵۵:۱۳ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی