باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري تهران شهركرد چهارمحال و بختياري تا70% تخفيف زير شركت هاي باربري

باربري تهران به شهركرد – بروجن- لردگان - فرخ‌شهر – فارسان - هفشجان – جونقان - سامان –فرادنبه - بن - شهر كيان- سورشجان كه با نام تجاري نستان شناخته شده مي باشد به عنوان يكي از بزرگترين باربري هاي كشور مي باشد كه اين روزها لقب معتبرترين و ارزانترين باربري را به نام خود كرده است.

از جمله نكاتي كه بايد در سرويس هاي بين شهري و به طور خاص در اين مطلب مسير تهران به شهركرد در نظر گرفته شود و بسيار مهم نيز مي باشد آشنايي با مسير مي باشد چرا كه رانندگان بايد به خوبي به مسيرهاي بين شهري تسلط داشته باشند همچنين چيدمان اصولي بار نيز نكته بسيار مهمي مي باشد كه حتما بايد لحاظ شود كه اين موضوع معمولا به بارچنين حرفه ايي نيز برميگردد.

اين مجموعه داراي تعداد زيادي وانت بار - نيسان با چادر ضدآب و ساير ماشين هاي حمل بار و اثاثيه سبك مي باشد همچنين داراي ده ها ماشين سنگين از جمله خاور مسقف- كاميون- تريلي- ده چرخ و ... نيز مي باشد. اما در كنار انواع متنوع از ماشين هاي حمل بار و اثاثيه مجموعه باربري نتسان داراي تعداد زيادي از كارگران متخصص و دوره ديده مي باشد اين كارگران قبل از استخدام در باربري نتسان حتما مي بايست در كلاس هاي عملي و تئوري اين باربري شركت نمايند تا با اصول ايمني در حمل و جابجايي هرنوع بار سبك و سنگين آشنا شوند.

خوشبختانه باربري نتسان با علم به همه نكات حمل هرگونه بار و اثاثيه در بين باربري هاي سطح كشور بسيار با تجربه نيز مي باشد. اين مجموعه بزرگ در شهر تهران و مشهد مستقر مي باشد و از اين دو شهر به تمام شهرهاي ايران سرويس دهي مي نمايد.

ما در باربري نتسان با بكارگيري تجارب مفيد و استفاده از انواع نيسان مثل  آريسان ، نيسان وانت بار : روباز ، مسقف ، يخچالدار و همچنين انواع كاميونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامي بارهاي شما در اختيار گرفته تا رضايت شما را كسب نماييم .

اما در مورد اينكه چرا باربري نتسان توانسته است به عنوان يكي از باربري هاي موفق در جهت كاهش نرخنامه و تعرفه حمل بار - اثاثيه و خرده بار شناخته شود بايد گفت كه :

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از تهران به شهركرد مي رود مسير بازگشت از شهركرد را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيه دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.

2- باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد ان را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.

موارد فوق توانسته است در مجموع شرايطي را فراهم نمايد كه امروز نام نتسان در انديشه مشتريان عزيز به عنوان باربري معتبر و ارزانترين باربري جا خوش كرده است و اين را مديران و كاركان باربري نتسان به فال نيك خواهند گرفت و بسيار اميدوار هستند تا بتوانند اين مسير را همچنان ادامه دهند البته با كمك و همراهي هموطنانمان در سراسر ميهن عزيزمان ايران.

اما در مورد مسير تهران به شهركرد و ساير شهرهاي استان چهارمحال و بختياري : براي حمل بار- اثاثيه خرده بار و اسباب كشي از تهران به شهركرد شما ميتوانيد از 3 مسير استفاده نماييد.

مسير 1     545 كيلومتر     5 ساعت و 36 دقيقه
مسير 2     529 كيلومتر     5 ساعت و 48 دقيقه
مسير 3     534 كيلومتر     5 ساعت و 53 دقيقه

رانندگان باربري نتسان مسير شماره يك را پيشنهاد ميكنند

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۹:۰۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی