باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزان ترين قيمت باربري تهران خرم آباد لرستان حمل خرده بار اثاثيه

باربري نتسان اعلام امادگي مي نمايد قادر هست تا70%تخفيف زير قيمت پورسانت تمام باربري هاي ايران هرنوع كالاي منزل و اداري يا صنعتي و تجاري و يا مواد اوليه كارخانجات را از مبدا شهر تهران و مشهد به سراسر ايران از جمله خرم اباد لرستان بروجرد، دورود و كوهدشت اليگودرز  نورآباد ازنا الشتر پلدختر كوناني معمولان چقابل اشترينان حمل نمايد.

همچنين نتسان به مشتريان خود تعهد ميدهد تا كالاي تحويل گرفته را سالم و در وقت مقرر به هركجايي ايران بدون هيچ دغدغه ايي برساند .در اين مطلب سعي داريم خواننده گرامي را با باربري تهران به خرم آباد و مسير يا مسيرهاي اين دو شهر كه زير مجموعه ايي از باربري نتسان مي باشد بيشتر آشنا نماييم اما اجازه ميخواهيم كمي بيشتر در مورد گروه باربري نتسان مطالبي را عرض نماييم.

باربري نتسان بيش از يك دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد شروع به كار نمود اين باربري از آغاز ورود خود به جمع باربري هاي اين دو شهر بزرگ سعي نمود با افزايش كيفيت در سرويس دهي و كاهش قيمت و نرخنامه , اعتماد خود را در بين هموطنان در اين دو شهر افزايش دهد و در چشم انداز و هدف نهايي تلاش خود را معطوف به همين دو مقوله نمود.

البته طبيعي مي باشد كه جهت رسيدن به اين هدف بايد خيلي تلاش و پشتكار داشت و مديران اين مجموعه خود را براي كارزار بزرگي آماده نمودند. تدارك پرسنل و نيروهاي مورد نياز و همچنين ماشين هاي مدرن و مدل بالا , آغاز فعاليت گروه باربري نتسان بود.

نتسان قدم به قدم اين راه سخن و پرفراز و نشيب را طي نمود و روز به روز بزرگتر و بزرگتر شد و تا به امروز  رسيديم . امروز كه اين مطلب در حال نگارش مي باشد با افتخار اعلام ميداريم كه باربري نتسان توانسته است حرف اول و آخر را در كيفيت و نرخنامه و تعرفه بزند با اطمينان ميگوييم شما نمي توانيد باربري در هيچ كجاي شهر مشهد و تهران معرفي نمايد كه قادر باشد كمتر از نرخ كرايه باربري نتسان به شما سرويس دهي نمايد. 

اما مشتريان قيمت و تعرفه پايين مي خواهند و كيفيت بالا... اين خواسته به حق را ,ما با كمال ميل پاسخ داديم چرا كه اين در هدف و چشم انداز اين مجموعه وجود داشت كه بايستي نرخنامه كاهش پيدا كند و كيفيت افزايش در نتيجه ما هيچ نگراني از بابت ارائه سرويس هايمان نداشتيم چون به كيفيت آن ايمان داشتيم.

اما چگونه ممكن است در شرايط اقتصادي امروز كشور بتواند پورسانت دريافتي از خدمات سرويس دهي را تا 70% تخفيف داد و از طرفي كيفيت را چندين برابر افزايش؟ در پاسخ بايد گفت اين مجموعه با توجه به برنامه ريزي بلند مدتي كه براي اين دو مقوله داشت به خوبي توانست به اين مهم دست يابد دلايل اين موفقيت در زير مفصل توضيح داده شده است:

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از تهران به خرم آباد مي رود مسير بازگشت از خرم آباد را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيح دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.
2- باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد ان را تا 3 هزار تومان كاهش داد.
3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.   

همانگونه كه ملاحظه مي نماييد مجموعه عظيم نتسان مدت هاست بر روي كاهش قيمت برنامه ريزي و سرمايه گذاري نموده است تا امروز نتيجه آن را ببيند.

اما مسير تهران خرم آباد لرستان: براي حمل بار اثاثيه خرده بار و اسباب كشي از تهران خرم آباد لرستان شما ميتوانيد از 3 مسير استفاده نماييد. تصوير مسير در فايل تصوير شاخص كاملا مشخص مي باشد.

مسير 1     487 كيلومتر     5 ساعت و 41 دقيقه
مسير 2     491 كيلومتر     5 ساعت و 45 دقيقه
مسير 3     549 كيلومتر     6 ساعت و 33 دقيقه
رانندگان باربري نتسان مسير شماره يك را پيشنهاد ميكنند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۳۲:۴۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی