باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد ياسوج كهگيلويه و بويراحمد تا 70%تخفيف خاور مسقف

باربري مشهد ياسوج با نام تجاري نتسان يكي از بزرگترين باربري ها در شهر مقدس مشهد مي باشد. اين باربري توانسته از حدود يك دهه قبل كه فعاليتش را آغاز نموده است به خوبي حسن نيت و قيمت بسيار مناسب خود را به همشهريان عزيز منتقل نمايد.

باربري نتسان هم اكنون در تمام ايران و مخصوصا در شهر مشهد و تهران به عنوان ارزان ترين باربري شناخته شده مي باشد و اين مسئله يكي از افتخارات اين مجموعه عظيم باربري مي باشد. در اين مطلب اندكي در مورد مسير مشهد به استان استان كهگيلويه و بويراحمد و شهرهاي اين استان از جمله جمله ياسوج دوگنبدان، دهدشت ليكك چرام لنده باشت سي‌سخت صحبت خواهيم كرد اما قبل از آن اجازه دهيد تاريخچه گروه باربري نتسان را باهم مرور نماييم.

مجموعه حمل و نقل و باربري نتسان حدودا يك دهه قبل فعاليتش را با ملاحظات خاص و ويژه در دو كلان شهر تهران و مشهد شروع كرد. از اين جهت اشاره شد با ملاحظات خاص و ويژه كه قويا تاكيد شد كه بايد اين باربري در كمتر از 5 سال به عنوان ارزان ترين باربري در تهران و مشهد شناخته شود.

اما اينكه آيا اكنون به اين موقعيت رسيده است يا خير كافيست شما كلمه ارزان ترين باربري را در اينترنت جستجو نماييد تا متوجه اين موضوع شويد كه به راستي با حسن نيت و انصاف مي شود كارهاي بزرگي را انجام داد . در ميان صد ها باربري اكنون اين نتسان مي باشد كه به اين افتخار نائل شده است.

حال سوال اساسي اين مي باشد كه چگونه اين موسسه باربري توانست در مدت زمان حدود 10 سال تا اين اندازه پيشرفت نمايد و در بين هموطنان عزيز در شهر مشهد و تهران نامش را به عنوان ارزان ترين باربري تثبيت نمايد؟

باربري نتسان از ابتدا بنا را بر اين نهاد تا دنبال راه حل هايي در جهت كاهش نرخ كرايه و تعرفه حمل باشد و حتي كارگروهي را براي اين منظور تدارك ديد و بعد از بررسي بسيار گسترده  سه راه حل پيشنهاد شد كه قبل توضيح ان اجازه دهيد ماهيت سرويس دهي را در شبكه حمل و نقل كشور توضيح دهيم همانطور كه احتمالا مي دانيد باربري ها در حقيقت واسط بين مردم و رانندگان مي باشند درست شبيه آژانس هاي سطح شهر.

حال وقتي سرويس از سمت مشتري به يك باربري اعلام ميشود باربري ها وظيفه دارند كه ماشين و كارگران و رانندگان مناسب آن بار را براي مشتري تدارك ببيند البته ده ها وظيفه و مسئوليت متوجه باربري ها مي باشد چرا كه مشتري باربري را ميشناسد نه رانندگان و كارگران را .

حال سر موضوع قيمت و كرايه, از قبل براي مسيرها و بارهاي مختلف بين صاحبين ماشين و رانندگان و كارگران توافق شده است و بعلاوه درصدي را خود باربري به عنوان حق كمسيون به مبلغ توافقي با مالكين  و رانندگان اضافه نموده و به مشتري اعلام مي نمايد كه معمولا سهم باربري خيلي كمتر مي باشد و شايد حدود 5 درصد كل پرداختي باشد كه مشتري پرداخت مي نمايد. حال با توضيح فوق اجازه دهيد سه راه حل كاهش را ارائه دهيم.

1- اولين و اساسي ترين ايده باربري نتسان براي كاهش قيمت به نفع مشتري اين بود كه روي مسيرهاي برگشت سرمايه گذاري شود . به عبارت ديگر وقتي سرويس از مشهد به ياسوج مي رود مسير بازگشت از ياسوج را خالي برنگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد و مسير برگشت نيز ماشين خالي نباشد به شدت براي مالك ماشين توجيح دارد كه قيمت رفت را نيز كاهش دهد. باربري نتسان توانست به موفقيت هاي خوبي در اين مورد برسد.

2- باربري نتسان تا 70% از حق كمسيون خود گذشت و تخفيف در نظر گرفت به عبارتي ديگر اگر قرار بود براي يك سرويس نتسان 10 هزار تومان كمسيون بردارد ان را تا 3 هزار تومان كاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ايي را در اين زمينه انجام داد و بلاخره توانست به نتايج خوبي نيز برسد از طرفي رابطه مستقيم بين كاهش سود و افزايش فروش وجود دارد به عبارتي با كاهش سود و پايين آمدن نرخ نهايي كرايه تعداد سرويس ها  افزايش پيدا ميكند و در نهايت منجر به افزايش درآمد براي رانندگان و مجموعه باربري مي شود.   

همانگونه كه ملاحظه مي نماييد مجموعه عظيم نتسان مدت هاست بر روي كاهش قيمت برنامه ريزي و سرمايه گذاري نموده است تا امروز نتيجه آن را ببيند.

اما مسير مشهد به ياسوج : براي حمل بار اثاثيه خرده بار و اسباب كشي از مشهد به سنندج شما ميتوانيد از 3 مسير استفاده نماييد. تصوير مسير در فايل تصوير شاخص كاملا مشخص مي باشد.

مسير 1     1294 كيلومتر     15 ساعت و 18 دقيقه
مسير 2     1356 كيلومتر     16 ساعت و 9 دقيقه
مسير 3     1419 كيلومتر     16 ساعت و 17 دقيقه
رانندگان با تجربه نتسان مسير شماره يك را پيشنهاد ميكنند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۲۸:۵۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی