باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

ارزان ترين باربري مشهد به خرم آباد اثاثيه منزل اداري خرده بار

باربري مشهد خرم اباد و استان لرستان با نام تجاري نتسان بزرگترين و معتبرترين باربري ايران ميباشد كه در يك دهه گذشته از آن به عنوان ارزان ترين باربري ايران نيز نام برده مي شود. اينكه چرا از اين باربري به عنوان باربري ارزان ياد ميشود در حقيقت واقعيتي انكار ناپذير مي باشد و چگونگي ان را در ادامه شرح خواهيم داد.

اما قبل از آن اجازه دهيد در مورد توانمندي ها و امكانات مجموعه باربري نتسان توضيحاتي مطرح نماييم تا بيشتر با اين مجموعه عظيم باربري آشنا شويد تا درك چرايي اين ارزاني راحت تر شود .

باربري نتسان از آغاز شروع به كار خويش كه بيش از يك دهه قبل مي باشد درست اين موضوع را در ذهن خود تقوييت نمود كه بايد روزي به عنوان ارزان ترين باربري حمل كالا اثاثيه منزل خرده بار و تجاري در ايران شناخته شود. و ديري نگذشت كه چنين شد.

در ابتداي شروع فعاليت, اين مجموعه تلاش نمود تا شروع به جمع آوري اكيپ هاي متخصص و دوره ديده نمايد چرا كه اعتقادش بر اين بود بايد در كنار كاهش قيمت حداكثر كيفيت نيز محيا باشد به همين دليل در كنار بكار گيري نيروهاي جوان در مجموعه, آموزش هاي لازم را نيز در نظر گرفت و از اين بابت نيز بسيار متفاوت نسبت به ساير باربري ها بوديم.

بررسي نياز بازار به نوع ماشين از ديگر كارهايي بود كه در اين مجموعه مورد تحليل و بررسي قرار گرفت و سعي شد به هر طريقي كه شده بهترين توازن ماشين را كه مورد نياز مشتريان ميباشد در نظر بگيرد كه اين نيز به خوبي پيش رفت. در نهايت مقرر شد ماشين ها به دو گروه سبك و سنگين تقسيم شود و انواع ماشين هاي سبك يعني متنوع ترين وانت بارها و نيسان تدارك ديده شد كه كاملا مجهز بودن به لوازم جانبي مانند چادر ضدآب و پتو و ساير نگهدارنده ها براي جلوگيري از آسيب به بار و اثاثيه.

و در آن سو نيز به خوبي نياز بازار به نوع ماشين سنگين بررسي شد و در نهايت مقرر گرديد ماشين هاي سنگين 1– خاور مسقف 2- كاميون با چادر ضدآب 3- تريلي 4- و ده چرخ تدارك ديده شود تا بتوان تمام نيازها و درخواست هاي مشتريان درون شهري و بين شهري را تدارك ببيند.

وسواس در انتخاب ماشينهاي مدل بالا و رانندگان با سابقه خوب و بدون حاشيه و بدون داشتن سوابق كيفري از ديگر اقدامات باربري نتسان از آغاز به كار بوده است چرا كه باور داشت يك جابجايي بدون دغدغه براي مشتري مي بايست تمام  جوانب را در نظر داشته باشد.

براي مشتري مهم مي باشد كه به چه كساني اسباب و اثاثيه زندگي خود را تحويل دهد و در مقصد تحويل بگيرد . ما خود را امين مردم معرفي نموده ايم و از لحظه شروع اسباب كشي و چيدمان اثاثيه تا پايان كار يعني زماني كه اثاثيه و بار به مقصد تحويل داده ميشود خود را مسئول ميدانيم و براي امانتداري بي نهايت تلاش كرده و اجازه نخواهيم داد اعتماد مشتري خدشه دار شود.

اما نكته اصلي كه بايد همشهريان عزيز بدانند در رابطه با علت كاهش قيمت و پايين بودن نرخنامه اين باربري به ساير باربري هاي سطح كشور اين هست كه باربري نتسان اولا اعتقاد دارد كه كاهش چشمگير سود برابر است با سرويس هاي بسيار بيشتر و اين افزايش سرويس دهي درآمد و سود را نيز افزايش ميدهد. از طرفي با تدابير انديشيده شده براي مسير بازگشت و عدم خالي امدن سرويس رفت بتواند هزينه مسير رفت را نيز كاهش دهد كه تا به امروز به خوبي موفق بوده است. و در حال حاضر اين باربري روي مسيرهاي بازگشت به شدت در حال سرمايه گذاري مي باشد. 

يكي از مسيرهايي كه به خوبي خوشبختانه مسير برگشت آن جواب داده است تا به امروز مسير مشهد به استان لرستان و خرم اباد  بروجرد، دورود و كوهدشت اليگودرز نورآباد ازنا الشتر پلدختر كوناني معمولان چقابل بوده است بنابراين توصيه مي نماييم كه اگر نياز به حمل بار و اثاثيه و اسباب كشي از مشهد به شهرهاي اين استان را داريد حتما با ما در ارتباط باشيد تا بتوانيد با كمترين قيمت اين سرويس را دريافت نماييد. دو مسير براي رفتن از مشهد به خرم آباد وجود دارد  مسيرها در تصوير شاخص مشخص مي باشد.
مسير 1     1295 كيلومتر     13 ساعت و 56 دقيقه
مسير 2     1541 كيلومتر     17 ساعت و 22 دقيقه

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۸:۵۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی