باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري تهران اردبيل حمل بار خرده بار اثاثيه70% تخفيف نرخنامه قيمت

باربري نتسان يكي از موفق ترين باربري هاي سطح كشور مي باشد كه سالهاست وظيفه حمل هرگونه بار خرده بار اثاثيه اسباب كشي منزل اداري پزشكي لوازم الكترونيكي حساس و ... با انواع ماشين هاي سبك و سنگين مانند وانت بار – نيسان خاور مسقف – تريلي كاميون و ... از شهر مشهد و تهران به تمام شهرهاي ايران را عهده دار مي باشد.

يكي از آن دسته مسيرهايي كه همواره در طي اين سالها ما به كررات به آن سرويس دهي داده ايم حمل بار از تهران به اردبيل بوده است . آنقدر اين مسير براي رانندگان و كارگران و اثاث چين هاي ما تكراري بوده است كه شايد بشه گفت بايد باربري نتسان را براي اين مسير به نام باربري تهران اردبيل تغيير نام داد و گاهان مشتريان ما با همين عنوان با ما تماس ميگيرند كه البته براي ما و مجموعه بزرگ باربري نتسان افتخار مي باشد.

حمل بار بين جاده ايي اصول و مقرراتي دارد از جمله مهمترين آن شايد بشه داشتن بارنامه معتبر را نام برد كه در صدر تصميمات باربري نتسان مي باشد. يكي ديگر از نكات مهم در حمل بار اثاثيه اسباب كشي منزل و اداراي وهرنوع كالا و محصول در بين شهرها انتخاب ماشين مناسب و چيدن بار به صورت اصولي مي باشد كه اين مهم نيز از پايه ترين وظايف باربري نتسان مي باشد.

در ادامه ميخواهيم در مورد مسير زيبا و دل انگيز تهران به اردبيل كمي بيشتر آشنا شويم كه البته ميدانيم همه شما عزيزان آشنايي كامل از اين مسير داريد اما ما با ديد يك باربري به آن نگاه ميكنيم و شايد اين نوشته براي شما نيز مفيد باشد.

تعداد مسيرهاي تهران اردبيل 3 مسير مي باشد كه قسمت انتهايي اين 3 مسير يكي مي باشد
1- مسير 1     590 كيلومتر     6 ساعت و 48 دقيقه
2- مسير 2     584 كيلومتر     7 ساعت و 29 دقيقه
3- مسير 3     580 كيلومتر     8 ساعت و 2 دقيقه

مسير 1 كه همان مسير سبز رنگ در تصوير شاخص اين مقاله مي باشد با وجود طولاني بودن اما بهترين مسير از نظر زماني مي باشد و حدود 6 ساعت و 48 دقيقه به طول خواهد انجاميد.

مسير 2 كه در حقيقت قسمت ابتدايي مسير از تهران به جاي رفتن به سمت كرج به سمت شهريار حركت كرده و ادامه مسير كه در تصوير موجود هست اين مسير 7 ساعت و 29 دقيقه زمان خواهد برد. همانطور كه ملاحضه مي فرماييد با وجود اينكه اين مسير كوتاه تر هست اما از نظر زماني ظولاني تر مي باشد.

مسير 3  در حقيقت در ميانه مسير به جاي رفتن از قزوين به زنجان مستقيم از قزوين به سمت رشت حركت ميكنيم و قسمت انتهايي مسير همانند مسيرهاي 1 و 2 مي باشد . اين مسير 8 ساعت 2 دقيقه زمان خواهد برد با وجودي كه كوتاه تر مي باشد.

باربري نتسان همواره متعهد بوده است در هر شرايطي ارزان ترين قيمت حمل بار را در مسيرهاي مختلف و به طور خاص تهران اردبيل و ساير شهرهاي اين استان در نظر بگيرد كاهش قيمت حمل بار خرده بار اثاثيه منزل و اداري شما تا 70% تخفيف زير باربري هاي تهران و مشهد افتخار ماست. باربري تهران و باربري مشهد را با نام تجاري نتسان به خاطر بسپاريد و به دوستان و آشنايان معرفي نماييد تا در اين شرايط اقتصادي از تخفيفات مجموعه ما برخوردار باشند.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۰۵:۰۷ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی