باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار خرده بار و اثاثيه از تهران به كرمان با 70% تخفيف و بيمه نامه معتبر

در اين مقاله سعي داريم نكات مهمي را كه بايد در حمل بار خرده بار و اثاثيه از تهران به كرمان در نظر داشت به صورت خلاصه بيان نماييم تا شايد راهنمايي شود براي هموطنان عزيز در شهر تهران و آن دسته از كساني كه تصميم دارند از شهر تهران به كرمان نقل مكان نمايند

قبل از معرفي مسيرهاي تهران به استان كرمان مي خواهيم مقداري در مورد باربري تهران كرمان با نام نتسان صحبت نماييم چرا كه يكي از نكات مهم در در هر حمل بار و اثاثيه باربري مطمئن مي باشد. لازم به يادآوري مي باشد باربري تهران و مشهد با نام تجاري نتسان با بيش از چند دهه سابقه درخشان در حمل بار و اثاثيه بين شهري از دو مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهاي ايران از جمله استان كرمان و تمامي شهرهاي اين استان توانسته تجارب ارزشمندي در اين مسير كسب نمايد.

همواره در تماس هايي كه هموطنان عزيز با مجموعه بزرگ و عظيم نتسان دارند 2 مطلب را خواهان روشن شدن آن هستند 1- هزينه حمل بار و اثاثيه از تهران به كرمان 2- در مورد تخصص راننده و كارگران صبحت به عمل مي آيد.

در مورد اول يعني تعرفه و قيمت و يا نرخنامه حمل بار از شهر تهران به كرمان و شهرهاي اين استان بايد گفت باربري نتسان به لطف هوشمند بودن و با كاهش هزينه هاي جانبي و قانع بودن به حداقل هزينه توانسته است تا 70% زير نرخ اتحاديه و ساير همكاران حمل بار و اثاثيه و اسباب كشي شما را از شهر تهران و مشهد به استان كرمان و ساير شهرهاي اين استان انجام دهد . بنابراين با آسودگي خاطر و خيال راحت ميتوانيد مستقيما با ما تماس بگيريد و از نرخنامه مطلع شويد و همچنين خواستار تخفيفات ويژه نيز باشيد بنابراين توصيه ميكنيم حتما شماره هاي مجموع نتسان را در گوشه خود ذخيره بفرماييد.

اما در مورد دوم كه اشاره به كيفيت انجام كار مي باشد مفتخر هستيم كه اعلام نماييم در تمام مدت اين سالها هرگز يك مورد كوتاهي و شكايت در سامانه نتسان مبني بر قصور و كوتاهي و يا هرگونه حاشيه توسط كارگران و رانندگان ثبت نشده است و كارگران و بارچينان و رانندگان تماما دائمي بوده و مدت هاست كه با آنها اين مجموعه در حال همكاري مي باشد. ضمن اينكه كارگران ما قبل از شروع به كار در باربري نتسان مي بايست دوره آموزشي مربوطه را بگذرانند و تعهدهاي لازم از جمله معرف سفته و چك از آنها دريافت مي شود.

با توجه به دو دغدغه فوق شما هموطنان عزيز ميتوانيد با خيال آسوده و بدون هيچ گونه نگراني حمل بار خود را به باربري نتسان از شهر تهران به كرمان بسپاريد.

مسير تهران كرمان از جاده هاي معروف ايران مي باشد كه مقاصد گردشگري زيادي را در خود جاي داده است. در نقشه راههاي كشور اين جاده بسيار مهم و قديمي مي باشد.

اولين مسير كرمان تهران – كوتاهترين مسير : فاصله تهران تا كرمان در حدود ۹۸۶ كيلومتر مي باشد. اين جاده كوتاهترين مسير از تهران به كرمان بوده و از شهرهاي قم، كاشان، يزد و رفسنجان مي گذرد. فاصله زماني كرمان تهران از اين مسير با خودرو شخصي در حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقيقه مي باشد.

مسير دوم تهران به كرمان : تهران تا كرمان از مسير دوم در حدود ۱۲۲۰ كيلومترست. اين جاده از شهرهاي قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهريز و رفسنجان گذر ميكند. فاصله زماني كرمان به تهران از اين جاده در حدود ۱۳ساعت و ۱۵ دقيقه مي باشد.

انتخاب مسير به عهده مشتري مي باشد ضمن اينكه رانندگان كاربلد و راه بلد نتسان توضيحات لازم را در هنگام حركت به مشتري عزيز ارائه خواهند داد. با نتسان آسوده خاطر هرگونه بار و خرده بار خود را از تهران به كرمان منتقل نماييد بدون دغدغه و نگراني.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۸:۴۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی