باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و خرده بار از شهرك هاي صنعتي مشهد با 70 % تخفيف

باربري نتسان يكي از بزرگترين شركت هاي باربري در ايران مي باشد كه يكي از تخصص هاي اصلي آن حمل هرگونه كالاي صنعتي كشاورزي پزشكي و لوازم حساس الكترونيكي از شهرك هاي صنعتي تهران و مشهد به سراسر ايران مي باشد. در اين مطلب چند دغدغه اصلي توليدكننده گان – صاحبان كارخانجات و صنتگران را كه در حمل بار بين شهري دارند بيان مي نماييم.

شهرك هاي صنعتي قلب صنعتي و توليدي در كشورمان شناخته شده اند كليه كارخانجات با جابجايي دو نوع كالا و محصول در ارتباط دارند 1- جابجايي مواد اوليه 2- جابجايي حمل و ارسال محصول نهايي و توليدي .

شركت باربري نتسان مفتخر مي باشد كه در طي چند سال گذشته همواره همكاري بسيار فشرده در حمل و جابجايي موارد اوليه و توليدي كارخانجات در سراسر شهرك هاي صنعتي مشهد را داشته است اين همكاري به قدري فشرده و صميمي بوده است كه اكنون كمتر كارخانه اي را در شهرك هاي صنعتي مشهد از جمله شهرك صنعتي توس ، شهرك صنعتي كلات ، شهرك صنعتي فردوسي ، شهرك صنعتي فناوري برتر ، شهرك صنعتي ماشين سازي ، شهرك صنعتي بينالود ميتوان نام برد كه با مجموعه باربري عظيم نتسان آشنا نشده باشند.

دليل اين اعتماد اين مي باشد كه ما به خوبي دغدغه هاي توليدگران و صاحبين كارخانجات را پاسخ داديم از جمله دغدغه هاي اين عزيزان 1- دقت در چيدن وسيله حمل و پياده سازي آن 2- سرعت حمل و تحويل به موقع و حضور به موقع جهت بارگيري 3- كارگران متخصص و بي حاشيه و داراي بيمه 4- تنوع در انواع ماشين با توجه به حجم بار 5- كف هزينه جابجايي يعني حداقل كرايه جايجايي و حمل كالا .

گروه باربري نتسان تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند پاسخ در خورد و مناسب به دغدغه هاي به حق اين عزيزان داشته باشد به همين جهت با وسواس بسيار خاص سعي در بررسي تك تك اين دغدغه ها نمود و سرانجام توانسط با در نظر گرفتن جمع شرايط كار سوريس دهي مطمئن را آغاز نماييد. و از همان آغاز هكاري با شهرك هاص صنعتي مشهد بود كه مورد استقبال بسيار خوب قرار گرفت و تا به امروز توانسته ايم اين مسير را به خوبي ادامه دهيم.

1- دقت در چيدن وسيله حمل و پياده سازي آن : اين اولين و شايد يكي از مهمترين دغدغه از طرف مشتريان ما در شهرك هاي صنعتي بود و بر آن تاكيد داشتن مبني بر اينكه وسايل با دقت چيده شود تا آسيبي ديده نشود كه ما  از آغاز تا به امروز تمام تلاشمان همين بوده است و هيچ شكايتي تا امروز نداشتيم.

2- سرعت حمل و تحويل به موقع و حضور به موقع جهت بارگيري : كارخانجات و توليدي ها يك درخواست به حق در مورد سرويس دهي شركت هاي باربري دارند و آن اين هست كه طوري زمان بندي انجام شود توسط باربري كه درست در زماني كه قرار هست بارگيري و يا تخليه انجام شود تاخيري صورت نگيرد . ما در گروه نتسان به تمام شركت ها و كارخانجات و توليديهاي شهرك هاي صنعتي اين تعهد را داده ايم و تا امروز بر آن اصرار نموده ايم.

3- كارگران متخصص و بي حاشيه و داراي بيمه : اين خواسته فكر ميكنيم حداقل خواسته صنعتگران و شركت ها و توليدي ها از يك باربري مي باشد . نتسان همواره در تمام سالهاي سرويس دهي خود هرگز از كارگران غير متخصص در امر اسباب كشي و اثاث كشي استفاده نكرده است و همواره به كارگيري از نيروهاي ورزيده و زبده را در برنامه خود قرارداده است.

4- تنوع در انواع ماشين با توجه به حجم بار : با توجه به نوع محصول و ميزان آن طبيعي مي باشد كه كارخانجات انتظار داشته باشند با توجه به نياز كمي و كيفي بار خود باربري ماشين متناسب با آن را ارسال نمايد. نتسان داراي انواع ماشين هاي سبك از جمله انواع متنوع از وانت بار – نيسان  و همچنين ماشين هاي سنگين شهري و بين شهري از جمله خاور مسقف وغيرمسقف – كاميون - تريلي و ... مي باشد.

5- كف هزينه جابجايي يعني حداقل كرايه جايجايي و حمل كالا : اين دغدغه كاملا به حق مي باشد كه البته باربري نتسان با تخفيفات بالاي خود همواره اين موضوع را ملاك قرار داده است و امرزوه بعضي سرويس ها تا 70 % داراي تخفيف مي باشد.

در پايان به آن دسته از توليدكننده گان – شركت ها – كارخانجات واقع در شهرك هاي صنعتي سراسر مشهد از جمله شهرك صنعتي توس ، شهرك صنعتي كلات ، شهرك صنعتي فردوسي ، شهرك صنعتي فناوري برتر ، شهرك صنعتي ماشين سازي ، شهرك صنعتي بينالود كه تاكنون جهت حمل بار خرده بار و ... به گروه باربري نتسان ملحق نشده اند  توصيه ميكنيم همين امروز به جمع ما بپيونديد و تا 70% تخفيف سرويس هاي ما بهره مند شويد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۹:۳۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی