باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل اثاثيه خرده بار منزل اداري باربري تهران به اروميه 70% تخفيف

يكي ديگر از مسيرهايي كه باربري نتسان بارها و بارها در آن سرويس دهي كرده است مسير تهران به تمامي شهرهاي آذربايجان غربي مي باشد . موسسه باربري نتسان سه موضوع اساسي و مهم را سرلوحه كار خود در امر سرويس دهي قرار داده است  1- كاهش قيمت تمامي سرويس ها تا 70 % تخفيف 2- استفاده از كارگران متخصص 3- استفاده از انواع متنوع ماشين هاي سبك و سنگين از جمله وانت بار نيسان خاور مسقف تريلي و كاميون

رعايت نكات فوق باعث شده است كه مجموعه بزرگ و عظيم نتسان مشتريان ثابت بسياري داشته باشد كه اين از افتخارات ما مي باشد و تلاش مي نماييم كه اين اعتماد را انشالله براي هميشه حفظ كرده همانگونه كه تا به امروز با وجود مشكلات زياد توانسته ايم حفظ نماييم و به سرويس دهي از دو مبدا تهران و مشهد به سراسر كشور ادامه دهيم.

همانطور كه اشاره شد سرويس دهي از تهران به شهرهاي آذربايجان غربي سالهاست كه توسط باربري نتسان در حال انجام مي باشد و تقريبا به تمام شهرهاي استان از جمله : اروميه اشنويه بوكان خوي شوط مرگنلر يولاگلدي باروق بازرگان (شهر) پلدشت پيرانشهر سردشت سلماس تكاب چهاربرج (مياندوآب) مهاباد و ... تاكنون سرويس هاي متعددي داشته ايم.

اين تجربه سرويس دهي به شهرهاي آذربايجان غربي باعث شده است كه رانندگان با تجربه ما به جاده هاي اين مسير تسلط پيدا كنند و سعي نمايند تا با تنظيم ساعت حركت در خارج از ساعات اداري و پرترافيك به مقصد شهرهاي استان برسند مخصوصا اروميه كه معمولا شلوغ مي باشد. 

در اين مطلب ميخواهيم در مورد مسيرهايي كه ميشود بار اثاثيه خرده بار بارهاي اداري و منزل را از تهران به اروميه و ساير شهرهاي اين استان جابجا كرد توضيحاتي ارائه نماييم تا هم مشتريان و هم ساير رانندگان از آن استفاده نمايند.

سه مسير براي رسيدن به شهرهاي استان اذربايجان غربي در پيش داريد كه مسير اول اصلي ترين مسير مي باشد :

مسير شماره يك  :  از تهران به سمت كرج حركت كرده و سپس به سمت قزوين و بعد از آن به زنجان و سپس به تبريز و بعد از عبور از درياچه اروميه به شهر اروميه خواهيد رسيد. اين مسير حدود 764 كيلومتر مي باشد و 8 ساعت و 30 دقيقه نياز به رانندگي خواهيد داشت.

مسير شماره دو: از تهران به سمت همدان حركت خواهيد كرد و بعد از همدان به سمت زنجان آمده و ادامه مسير مانند مسير شماره يك مي باشد. اين مسير 816 كيلومتر مسافت دارد و حدودا 10 ساعت و 21 دقيقه بايد رانندگي نماييد

مسير شماره سه : از تهران به سمت همدان حركت كرده و بعد از آن به سمت سنندج حركت كرده و در ادامه وارد مهاباد شده و از انجا به شهر اروميه خواهيد رسيد. اين مسير 919 كيلومتر مي باشد و بايد 10 ساعت و 54 دقيقه رانندگي نماييد.

 يادمان باشد هميشه مسيرهاي بين شهري نيازمند صبر و حوصله از ابتداي تصميم به حمل بار و اثاثيه تا انتهاي مسير و تخليه بار مي باشد. باربري نتسان در صورت تمايل مي تواند با بهترين شرايط مسئوليت حمل بار و اثاثيه شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهاي ايران عهده دار شود. گروه باربري و حمل و نقل نتسان نامي مطمئن و امين در بين مردم ايران از گذشته بوده و انشالله خواهد بود.

تخصص ما حمل - بسته بندي - جابجايي و چيدمان هرگونه وسايل و اثاثيه منزل – وسايل اداري – كارگاهي -  پزشكي وسايل حساس الكترونيكي و ... مي باشد با نتسان آسوده خاطر كالاي خود را به مقصد برسانيد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۹:۴۰ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی