باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از تهران به مازندران و همه شهرستان هاي شمال

مسير تهران به مازندران و شهرهاي اين استان سرسبز  هميشه از متفاوت ترين مسيرهاي شركت باربري نتسان بوده است از اين جهت مي گوييم متفاوت زيرا داراي جاده هاي پر پيچ وخم و مسيرهاي بارندگي معمولا در بيشتر وصول سال مي باشد. همين دو مورد هم جزء چالش برانگيزترين موضوعات مربوط به هرنوع اسباب كشي و حمل بار و اثاثيه بين شهري مي باشد.

حال با توجه به دو موضوع فوق يعني جاده هاي غيرمسطح و پر پيچ و خم  و بارندگي هاي مستمر باعث مي شود كه يك باربري با سابقه و مطمئن ملاحظات لازم را براي اين نوع بارها و خرده بارها در نظر بگيرد. در اين مطلب سعي خواهيم كرد نكات ريز و درشتي را در مورد مسيرهاي بين تهران به مازندران و شهرهاي اين استان بيان نماييم .

قبل از معرفي مسيرهاي بين تهران و مازندران لازم ميدانيم در مورد موسسه باربري نتسان نكاتي را بيان نماييم. موسسه نتسان به لطف حمايت همشهريان عزيز در دو شهر تهران و مشهد توانسته هست در مدت نه چندان دوري مقبوليت بسيار بالايي را در جلب رضايت مندي مشتريان به دست آورد. اما گاهي سوال ميشود كه چه نكات قوتي در مجموعه عظيم باربري نتسان وجود دارد كه به اين صورت توانسته هست در بين باربري هاي كشور شناخته شود كه ما در پاسخ ميگوييم:

 1- شرايط اقتصادي هموطنان عزيزمان را درك ميكنيم و خودمان را هميشه جايي مراجعه كنندگانمان قرار ميدهيم و تا حد ممكن از سود خود كاهش داده و اين كاهش گاهي به حدي ميرسد كه مورد اعتراض همكاران قرار ميگيرد در عوض با سرويس هاي زيادي كه در روز انجام ميدهيم اين كاهش قيمت را جبران ميكنيم.
2- در كنار كاهش چشمگير قيمت,  تمام تلاشمان را انجام داديم تا از كيفيت – دقت و سرعت عمل سرويس ها كم نشود. كه ميتوان براي اين موضوع كارگران متخصص و ماشين هاي متعدد سبك و سنگين را نام برد. از جمله وانت بار – نيسان – خاور مسقف – تريلي و كاميون و ...
آري رعايت نكات فوق باعث شده است كه باربري نتسان با وجود قيمت پايين سرويس هايش همچنان روي پاي خود ايستاده باشد و تمام تلاش اين مجموعه اين هست كه اين رويه را ادامه دهد.

استان مازندران كه در غرب استان گلستان و شرق استان گيلان قرار گرفته، از جنوب با استان‌هاي سمنان، تهران و قزوين هم‌مرز است. مرز شمالي اين استان به درياي خزر محدود مي‌شود. بر اساس آخرين تقسيمات كشوري، اين استان در حال حاضر با مركزيت شهر ساري، داراي ۱۶ شهرستان به نام‌هاي آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنكابن، چالوس، رامسر، سوادكوه، قائم‌شهر، محمودآباد، نكا، نور، نوشهر، جويبار و گلوگاه است.

براي حمل بار – اثاثيه –اسباب كشي و خرده بار از شهر تهران به استان مازندران و شهرهاي اين استان سرسبز 3 مسير وجو دارد:

مسير شماره يك : از مسير تهران قسمت شرق اين شهر (كه اتوبان بسيج نام دارد) را طي كرده و به طرف آبعلي و جاده دماوند برانيد پس از طي شهرهاي پرديس و رودهن و بومهن مسير دوراهه مي‌شود كه اگر از سمت راست به سمت دماوند و فيروزكوه برانيد از طريق جاده زيباي فيروزكوه به قائم‌شهر رسيده و از آنجا به ساري يا بابل مي‌توانيد ادامه مسير دهيد.

مسير شماره دو : از مسير شماره يك اگر بعد از بومهن سمت چپ را انتخاب كنيد به امامزاده هاشم مي‌رسيد و مسير موسوم به جاده هراز را در پيش داريد كه البته نزديك‌ترين مسير براي رسيدن به شمال كشور همين مسير است. بعد از امامزاده هاشم كه درست در بلندترين مسير جاده قرار دارد راه سرازيري را در پيش داريد كه چشم‌انداز زيباي قله رفيع دماوند را در مسير جاده مي‌توانيد به تماشا بنشينيد. اين مسير (از تهران تا آمل) حدود ۲۰۰ كيلومتر است.

مسير سوم : مسير تهران به سمت كرج را در پيش گرفته و از ابتداي كرج، جاده چالوس را در پيش مي‌گيريد. جاده چالوس يكي از زيباترين جاده‌هاي كشور است. وجود سفره‌خانه‌هاي زيباي كنار جاده‌اي در مسير از سد كرج تا آسارا و بالاتر راه استراحت را هموارتر مي‌كند. از آنجا كه حدود ۲۱۳ كيلومتر (از كرج تا چالوس) مسير را در پيش داريد مي‌توانيد به چالوس برسيد.

باربري نتسان با سالها تجربه و حمل بار موفق بين شهري و درون شهري همواره مورد امين مردم ايران عزيز بوده است شما هموطن گرامي اگر تا به امروز از سرويس هاي ما استفاده نكرده ايد ميتوانيد يك بار امتحان نماييد تا تفاوت را در كيفيت و قيمت مشاهده نمايد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۵:۱۵ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی