باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از تهران به سمنان با ارزان ترين قيمت

باربري نتسان يكي از بزرگترين باربري هاي سطح كشور سالهاست كه وظيفه حمل بار و اثاثيه هموطنان عزيز را از دو مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ايران انجام ميدهد. از جمله اين مسيرها مسير تهران به استان سمنان و ساير شهرهاي اين استان مي باشد.

حمل بار و اثاثيه بين شهري يكي از سخت ترين نوع حمل بار مي باشد چرا كه به دليل دوري مسافت بايد نكات زيادي را رعايت نمود تا مشتري نسبت به باربري مربوطه احساس اطمينان نمايد. از جمله اين نكات 1- بسته بندي درست و اصولي اسباب و اثاثيه 2- چيدمان صحيح و منظم 3- انتخاب ماشين مناسب و راننده راه بلد 4- انتخاب بهترين مسير از شهر مبدا به شهر مقصد (در اين مطلب از  تهران به سمنان) و ساير نكاتي كه بايد رعايت نمود تا يك حمل بار و اثاثيه بي دغدغه داشته باشيم.

خوشبختانه باربري نتسان به جهت داشتن سرويس هاي متعدد بين شهري در روز باعث شده است كه در ميان مردم عزيزمان به عنوان باربري مطمن و قابل اعتماد شناخته شود و خانواده بزرگ موسسه نتسان اين موضوع را به فال نيك مي گيرد و سعي مي نمايد همچنان با در نظر گرفتن تخفيف تا 70% و كيفيت بالاي حمل به اين اعتماد پاسخ شايسته دهد.

هر زمان كه قرار است به جاي جديدي برويد و اثاث كشي كنيد اولين كاري كه معمولا انجام مي دهيد توجه به چيزهايي است كه قرار است تميز شوند. از آنجايي كه معمولاً مسافت جابجايي كم نيست، معمولاً فرصت آن را نداريم كه قبل از رسيدن وسايل محل را كاملاً تميز كنيم. حتي در باربري هاي بين شهري هم اين فرصت را نخواهيد داشت تا به طور كامل دستي به روي مكان جديد بكشيد. بيشتر افراد روزها قبل از حمل بار و اثاثيه اين كار را انجام داده و به طور كامل مكان جديد را تميز مي كنند. يكي از چيزهاي فوق العاده در اسباب كشي اين است كه فرصت آن را پيدا ميكنيد كه در محلي جديد همه چيز را از اول شروع كنيد. و يك دكوراسيون جديد و فوق العاده بسازيد.

از نكته هاي مهم در باربري هاي بين شهري علاوه بر مواردي كه تا كنون گفته شد اين است كه بايد فرآيند آماده سازي مكان جديد پيش از اثاث كشي به درستي انجام گيرد تا در روز اثاث كشي به مشكل برنخوريد. اين آماده سازي شامل مواردي همچون چك كردن برق، گاز، آب گرم، تلفن و... است. براي نمونه اگر بخواهيم از شهر تهران به سمنان حمل بار و اثاث داشته باشيم بايد حتما از قبل مكان جديد را آماده نماييم. اما در ادامه خواهيم گفت كه بين اين دو استان چه مسير هايي وجود دارد.

براي رفتن از تهران به سمنان سه مسير وجود دارد:

مسير شمار يك : در اولين مسير كه حدود 220 كيلومتر است و دو ساعت و چهل و پنج دقيقه طول مي كشد وقتي از تهران به سمت سمنان حركت مي كنيد پس از گذر از خاورشهر، پاكدشت و شريف آباد به ايوانكي مي رسيد و با ادامه مسير به گرمسار رسيده و پس از عبور از آرادان و سرخه به سمنان خواهيد رسيد.

 مسير شماره دو : حدود 276 كيلومتر است و سه ساعت و ده دقيقه طول مي كشد  وقتي از تهران حركت كرديد و به حسن آباد رسيديد به سمت چرمشهر حركت كرده و به گرمسار خواهيد رسيد و ادامه مسير با مسير اول يكي است.

 مسير شماره سه :  227 كيلومتر است و سه ساعت و بيست دقيقه طول مي كشد. بايد از تهران به سمت جاجرود حركت كنيد و پس از طي مسافتي به فيروزكوه برسيد و سپس وارد سمنان شويد.

براي پيدا كردن شركت مناسب با شركت هاي مختلفي صحبت كنيد و اين كار را در اولين فرصت انجام دهيد. گروه باربري نتسان به اطلاع شما هموطنان عزيز مي رساند كه آماده همكاري با شما عزيزان در زمينه حمل بار،  اثاثيه،  خرده بار،  حمل كالاي سنگين، لوازم الكترونيكي،  يخچال سايد و... مي باشد. و در مورد باربري بين شهري آماده خدمت رساني به شما هم ميهنان عزيز در تمام نقاط كشورمان مي باشد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۳۰:۵۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی