باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرمان و تمام شهرستان ها با بهترين خدمات

نتسان با بهره گيري اكيپي  مجهز از نظر تنوع ماشين و از باب رانندگان و كارگران متخصص در امر اثاث كشي و حمل بار, يكي از بزرگترين و موفق ترين شركت هاي حمل و نقل و جابجايي اسباب و اثاثيه و خرده بار بين شهري و شهر مي باشد.

در اين مطلب تصميم داريم در مورد حمل بار – خرده بار منزل و اداري بين شهر مشهد و كرمان صحبت نماييم يعني در مورد مسافت بين دو شهر و راه هاي ارتباطي بين دو مسير كوتاه اشاره نماييم كه البته تصميم نهايي انتخاب مسير معمولا به عهده باربري و رانندگان محترم مي باشد. نتسان به شما تعهد ميدهد حمل بار شما را از مبدا مشهد به كرمان با ارزان ترين قيمت و تا 70% تخفيف انجام دهد.

وقتي صحبت از حمل و نقل جاده اي مي شود يا حتي وقتي صحبت از جاده مي شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت حوادث جاده اي مي رود. زيرا شما هر چقدر هم قوانين را رعايت كنيد باز هم احتمال حادثه وجود دارد . اما اگر در جاده از رانندگان مطمئن بهره بجوييد نگراني ها به صفر رسيده يا به حداقل كاهش مي يابد. اين مهم در مورد اثاث كشي و حمل بار و اثاثيه بين دو شهر هم صادق مي باشد. حال ببينيم اگر از شهر مشهد به كرمان حمل بار و اثاثيه داشتيم بايد از چه مسيري گذر كنيم.

براي اين موضوع دو مسير وجود دارد. اولين مسير 907 كيلومتر مي باشد كه حدود 10 ساعت طول خواهد كشيد. وقتي شما از شهر مشهد به سمت كرمان حركت مي كنيد به شهر ملك آباد و سپس به تربت حيدريه خواهيد رسيد. و پس از طي مسافتي به شهر فيض آباد مي رسيد كه تا اينجا بين هر دو مسير مشترك است اما از اين جا به بعد را جدا مي شود و دو مسير مجزا به وجود مي آيد. در مسير اول بعد از فيض آباد به سمت گناباد حركت كرده و بعد از گذر از قائن و بيرجند و نهبندان و چند شهر ديگر به شهر كرمان خواهيد رسيد.

اما مسير دوم اگر مي خواهيد از اين مسير حمل و نقل اثاثيه منزل و بار و خرده بار و بارهاي سنگين به سرانجام برسانيد بايد بدانيد كه اين مسير 1068 كيلومتر است كه از مسير اول طولاني تر است و حدو 12 ساعت طول مي كشد. پس از اينكه به فيض آباد رسيديد راه خود را به سمت بجستان كج مي كنيد . و پس از گذر از فردوس به ديهوك خواهيد رسيد و پس از آن راور را خواهيد ديد و پس از طي مسافتي نه چندان طولاني به كرمان خواهيد رسيد. كه مسير بين ديهوك و راور به علت گزارشات گذشته احتمال بارش باران شديد وجود دارد. و خودرو شما حتما بايد مجهز باشد. بهتر از ماشين هاي مسقف يا داراي چادر هاي ضخيم و محكم استفاده كنيد تا بار و اثاثيه شما آسيب نبينند. همچنين بهتر است رانندگان به هر دو مسير آشنايي كامل داشته باشند تا در صورت مسدود بودن اين مسير از مسير ديگر به كرمان بروند.

ما در باربري نتسان با بكارگيري تجارب مفيد و استفاده از انواع نيسان مثل  آريسان ، نيسان وانت بار : روباز ، مسقف ، يخچالدار و همچنين انواع كاميونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامي بارهاي شما در اختيار گرفته تا رضايت شما را كسب نماييم .

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۰:۱۲ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی