باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

حمل بار و اثاثيه از تهران به اصفهان با تخفيف ويژه و تضمين سلامت بار

در اين مطلب سعي داريم انواع مسيرها از تهران به اصفهان را معرفي نماييم در اين معرفي سعي خواهيم كرد در حد توان شهرهاي بين تهران تا اصفهان را  از مسيرهاي متعدد معرفي نماييم. يكي از دلايلي كه باربري نتسان سعي دارد به معرفي مسيرهاي بين شهري بپردازد  اين هست كه ميخواهد تجارب ارزنده خود را براي مشتريان به اشتراك بگذارد چرا كه شركت حمل و نقل و باربري نتسان خود بارها و بارها اين مسيرها را طي نموده است و به خوبي از پيچ و خم هاي آن مطلع هست.

باربري نتسان هم مسيرهاي بين شهري را به خوبي مي شناسد و هم بخوبي نحوه بسته بندي و چيدمان اثاثيه و اسباب و وسايل و خرده بار شما را ميداند. باربري نتسان كاملا واقف هست كه در فصول مختلف بايد چگونه مراقب بار شما باشد و اجازه ندهد مثلا در زمستان اثاثيه شما خيس به مقصد برسد. بنابرين شما مشتري گرامي اگر تصميم دارين هر نوع كالاي منزل و يا اداري و يا صنعتي و .. خود را از تهران به اصفهان منتقل و جابجا نماييد با اطمينان خاطر نتسان را انتخاب نماييد.

از شهرهايي كه جاذبه هاي فراواني براي جذب گردشگر و همچنين مهاجر را دارد مي توان شهر زيباي اصفهان را نام برد. اين شهر سومين شهر ايران از لحاظ پرجمعيت بودن مي باشد. از لحاظ صنعتي و هنر هاي دستي هم رتبه خوبي را دارا مي باشد. اينها تنها از كوچكترين مواردي است كه باعث جذب مهاجران و گردشگران به اين شهر تاريخي شده است.

فرض مي كنيم قرار است از شهر تهران به اصفهان حمل اثاثيه و بار داشته باشيم. كه همانطور كه قبلا هم بيان شد بايد با جاده و مسير منتهي به اين شهر آشنايي كامل داشته باشيم. براي اين منظور سه مسير وجود دارد. در مسير اول شما 448 كيلومتر را بايد طي كنيد تا به مقصد برسيد. كه حدود 4 ساعت و 44 دقيقه طول خواهد كشيد. در اين مسير شما ابتدا وارد شهر اسلامشهر مي شويد و پس از آن به شهر قم خواهيد رسيد. و پس از طي مسافتي به شهر كاشان خواهيد رسيد و پس از عبور مسافتي اندك به اصفهان خواهيد رسيد.

حال به مسير دوم مي پردازيم اگر مي خواهيد از اين مسير كار حمل بار و اثاثيه و يا خرده بار خود را به سر انجام برسانيد بايد با اين مسير كاملا آشنا شويد. در اين مسير به جاي رفتن به شهر قم از سلفچگان عبور خواهيد كرد. كه اين مسير 431 كيلومتر مي باشد و حدود 4 ساعت و 56 دقيقه طول خواهد كشيد. نوع بسته بندي بار در باربري بين شهري از اهميت زيادي برخوردار است هرچند بارها و بارها به اين موضوع اشاره كرديم ولي اهميت اين موضوع باعث تكرار مجدد آن شده است. مخصوصا اگر هواي جاده با توجه به شهر و فصلي كه در حال اثاث كشي هستيم متغير باشد.

و اما مسير سوم. اثاث كشي و كار حمل بار ، اثاثيه ، خرده بار ، كالاي منزل ، كالاي ادراي و ... را اگر بخواهيد از اين مسير انجام دهيد بايد مسافتي حدود 436 كيلومتر را طي كنيد كه قريب به 5 ساعت طول مي كشد. در اين مسير وقتي به شهر قم رسيديد به جاي رفتن به سمت كاشان مسير خود را كج كرده و به سلفچگان خواهيد رفت و ادامه اين مسير و مسير دوم مشترك است و انتخاب مسير با توجه بررسي شرايط به عهده خود شماست. در هر صورت بايد تمام جوانب سنجيده شود. انتخاب يك شركت باربري مطمئن كه رانندگان آن به جاده و مسيرهايش اشراف كامل داشته باشند كار چندان آساني نخواهد بود.

گروه باربري نتسان با يك دهه تجربه در زمينه جابجايي و حمل بارهاي صنعتي ،پزشكي ، تجاري ،اثاثيه منزل و لوازم حساس الكترونيكي در كمترين زمان و به صرفه ترين قيمت كار حمل بار و اثاثيه شما را در حمل بار بين شهري بر عهده خواهد گرفت تا آسوده خاطر باشيد.

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: باربري مشهد،
موضوع:
[ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۳:۲۸ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی