باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

گمرك فرودگاه امام خميني و نحوه جابجايي كالا 

يكي از مهمترين مناطقي كه نيازمند باربري و حمل بار و يكي از مهمترين مناطق ورود كالا در كشور ميباشند گمرك فرودگاه امام خميني و يكي از راههاي ورود كالا به كشور در تهران  ميباشد .

ابتدا مختصر توضيحات درباره فرودگاه بين المللي امام خميني :
اين فرودگاه در فاصله 30 كيلومتري شهر تهران در زميني به وسعت 14 هزار هكتار در فشافويه ري دراتوبان تهران – قم واقع شده است . اين فرودگاه جايگزين فرودگاه مهرآباد تهران و زير نظر شركت فرودگاههاي كشور ميباشد .


فرودگاه امام خميني ميزبان بيش از 40 شركت هواپيمايي و با 700 پرواز هفتگي داخلي و خارجي به 30كشور جهان را انجام ميدهد و بزرگترين فرودگاه كشور ميباشد .
يكي از بخش هاي فرودگاه بين المللي امام خميني قسمت ترخيص كالا و يا گمرك فرودگاه امام خميني ميباشد . اين قسمت مربوط به دريافت و ترخيص اقلامي كه از مسير هوايي وارد كشور ميشوند فعاليت ميكنند و يكي از مهمترين شاه راههاي واردات و صادرات از مسير هوايي كشور ميباشد .

حمل و نقل سريع و ايمن و نزديكي فرودگاه امام خميني به شهر تهران  و دسترسي آسان به جاده هاي ترانزيتي كشور از مزاياي مهم گمرك امام ميباشد .
گمرك فرودگاه امام خميني بسيار بزرگ و شامل 6حوزه كه حوزه هاي 1 و 2 تجاري ، حوزه 3 امانت پستي ، حوزه 4 براي مسيرهاي مسافري و حوزه هاي 5 و6 براي نفت ميباشند .
اين گمرك به صورت شبانه روزي و واردات قطعي ، موقت و صادرات انجام ميشود .
اولويت ترخيص كالا در گمرك فرودگاه امام و همچنين در بخش صادرات با كالاها و اقلامي كه حجم و وزن زيادي ندارند .


براي ترخيص كالا ميبايست ابتدا تشريفات گمركي صورت بگيرد ،و كالا تحويل گرفته شود . ابتدا ميبايست قبض انبار تنظيم شود سپس بارنامه بررسي شود ، پروفرما و ليست عدل بندي و گواهي مبدا جهت ترخيص بار از گمرك امام خميني .
ترخيص كالا از گمرك امام خميني را برعهده شركت هاي ترخيص كننده كالا بگذاريد .


گروه باربري نتسان در تهران و در فرودگاه امام خميني يكي از شركت هاي باربري كه پس از ترخيص كالاي شما از طريق وانت نيسان بار و يا خاور و كاميونت در داخل كشور

با بيمه و بارنامه معتبر بار شما به هر نقطه از كشور با بهترين و كمتريتن هزينه حمل و به دست شما ميرساند .

ما بار شما را از هر كجاي كشور به بهترين صورت ممكن با كمترين هزينه به تهران ( گمرك فرودگاه بين المللي امام خميني ) حمل و يا از گمرك به تمام نقاط كشور حمل و جابجا ميكنيم .  

ما در باربري نتسان آماده ارايه خدمات حمل بار  شما در تهران و مشهد و ارسال انواع خودرو باري اعم از وانت بار ، نيسان ، خاور ، كاميونت مسقف ميباشيم .

گروه باربري نتسان در تهران و مشهد بهترين قيمت و با كمترين هزينه بيمه بارهاي شما را از تهران و يا مشهد به هر نقطه از كشور اعم از تهران به يزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شيراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به كيش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال كشور ، تهران به تبريز و يا از تهران به هر نقطه از كشور  .... و همچنين از مشهد به يزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبريز ، مشهد به شمال كشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شيراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و يا از مشهد به  تمام نقاط كشور در خدمت رساني به شما عزيزان آماده انجام تمامي امور و ارسال كالا و بسته بندي لوازمات شما با بيمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد ميباشد

جهت اطلاع قيمت ، استعلام قيمت و نحوه هماهنگي و درخواست خودروي مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با كارشناسان ما در تهران يا مشهد  با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا از طريق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصوير و يا در صفحه اول سايت با ما در ارتباط باشيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۹:۲۱ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی