باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

باربري مشهد به آران و بيدگل در زمستان و عيد 1402 تخفيف ويژه – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع آران و بيدگل مسقف- نيسان- كاميونت – كاميون و ده چرخ داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم. در اين مطلب به موضوعات - حمل بار از مشهد به آران و بيدگل - بيمه نامه حمل بار - هزينه حمل بار از مشهد به آران و بيدگل - باربري مشهد آران و بيدگل خواهيم پرداخت.

باربري مشهد به آران و بيدگل در زمستان و عيد 1402 تخفيف ويژه - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل بار و اثاثيه از مشهد به آران و بيدگل را براي شما عزيزان تدارك ببنيد .

انواع خاور از نظر شركت توليد كننده
خاور به دسته‌اي از كاميون و كاميونت‌هاي باربري گفته مي‌شود كه از شركت بنز گرفته تا هيوندا را در بر مي‌گيرد ولي معروفترين خاور در ايران خاور بنز يا بنز خاور است كه توسط شركت بنز توليد شده است. خاور از نظر شركت توليد كننده به شركت هاي زير تقسيم مي شود.
۱- شركت هاي آلماني (مرسدس بنز)
۲- شركت هاي ژاپني ( ايسوزو )
۲- شركت هاي كره اي (هيوندا)
۴- شركت هاي چيني (فوتون، فاو و بادسان)
۴- شركت هاي ايراني (آذرخش)
خاور دماغ دار و خاور بي دماغ
خاور به دو نوع دماغ دار و بي دماغ (cab over) تقسيم مي‌شود. به خاور دماغ دار، كاميون بنز يا مايلر گفته مي‌شود. كاميون ۹۱۱ يا خاور ۹۱۱، خاور ۱۱۱۳ از نوع خاورهاي دماغ دار هست. به خاور بي دماغ كاميونت گفته مي‌شود. خاور ۶۰۸، خاور ۶۱۲، خاور ۸۰۸، خاور ۸۱۳ و خاور ۹۱۳، خاور ۱۰۱۳ از اين نوع خاورهاي بي دماغ يا كاميونت هستند.
همچنين بين انواع خاور بنز، خاور ۱۳۱۳، خاور ۱۵۱۳، خاور ۱۹۲۴، خاور ۱۹۲۱ و خاور ۲۶۲۴ هم موجود است.
معني عدد مقابل خاور: بنز ۶۰۸ هشتاد اسب قدرت دارد عدد ۶ بيانگر تحمل تناژ شاسي كه ۶ تن است و عدد ۸ بيانگر قدرت موتور كه بايد در ۱۰ ضرب بشه كه مي‌شود ۸۰. همه كاميون‌هاي بنز همين‌طور هستند. يا از نظر يك راننده ديگر معناي ۶۰۸: “۶ كه مي‌شود تناژ و ۰۸ هم مي‌شود ۸۰ اسب بخار. خاور ۸۰۸ هم كلاْ ۸ تن است و ۴۲۰۰ تن وزن خودش. بعضي‌ها ۴ تا ۵ تن بار ميزنند.”
قدرت موتور خاور: قدرت خاور ۸۰۸ و ۶۰۸ هردو ۸۰ اسب بخار است. و قدرت ۱۱۰ اسب بخار مربوط به كاميون بنز ۹۱۱. خاورهاي توليدي ايران در سالهاي آخر تغييراتي را به منظور ارتقا داشت كه قدرت آن به ۱۱۰ اسب بخار رسيده است. خاور ۶۱۲ شش تن با ۱۲۰ اسب بخار قدرت دارد.
يكي از عيب‌‌هاي خاور اين است كه آهسته مي‌رود و براي حمل داخل شهري مناسب‌تر است
فرق خاور با كاميون هاي جديد چيني از نظر يك راننده: “كاميون خاور نسبت به كاميونت هاي چيني خيلي بهتر است و خرج آن يك چهارم مشابه چيني هم نيست. كاميون‌‌هاي چيني فقط يه كولر دارند كه مردم گول كولرشان را مي‌خورند. بعضي مي‌گويند خر بخر خاور نخر و بعضي مي‌گويند: خاور محشر است. بنز خاور يعني قلك. اصلا ستاره بنز كه اومد رو ماشين يعني قلك. يعني خرج خاور بسيار كم است.”
فرق خاور ۶۰۸ و ۸۰۸
در مورد تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ مي‌توان گفت خاور ۸۰۸ با ۶۰۸ تفاوت آنچناني ندارد جز در قدرت موتور و ظاهر. طول خاور ۸۰۸ ۶ متري هست و خاور ۶۰۸، ۵ تا ۵ و نيم متري. (منبع)
خاور ۸۱۳
از انواع ديگر خاور بنز، خاور ۸۱۳ است. خاور ۸۱۳ قديمي‌ترين مدل‌هاي خاور در ايران است كه از ۶۰۸ و ۸۰۸ هم سابقه بيشتري دارد. از نظر مشخصات فني قدرت خاور ۸۱۳ حدود ۱۳۰ اسب بخار است كه البته نسبت به ديگر مدل‌ها قوي‌تر عمل مي‌كند. (منبع)
“خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ كم خرج هستند و ارزان قيمت. بار هم زياد به آن‌ها پيشنهاد مي‌شود. ولي خب در سربالايي سرعت و كشش آن‌ها خيلي كم است. در كفي هم بيشتر از ۸۰ كيلومتر در ساعت سرعت نمي‌روند. مگر اينكه گيربكس ميني بوس روي آن‌ها انداخته شود. شتابشان كم است. بنز ۹۱۱ يه ذره نسبت به خاورها در سربالايي بهتر است. و در كفي هم ۸۵ تا ۹۰ تا مي‌رود.
وزن خاور خالي حدودا ۳۸۰۰ كيلو و خاور ۹۱۱ حدود ۴۵۰۰ كيلو هست. ولي خاور ۸۱۳ هم در سربالايي و هم در كفي از خاور يا كاميون ۹۱۱ هم بهتر است. چون شش سيلندر است و قدرت موتورش ۱۳۰ اسب بخار است كه از ۹۱۱ با ۱۱۰ اسب بخار و خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ با ۸۰ اسب بخار قويتر است. اين خاورها در كفي ميتونند همپاي اتوبوس بنز ۳۰۲ حركت كنند
خاور ۶۱۲
همانطور كه از مشخصات كد اين ماشين مي‌توان فهميد با كاميونتي سر و كار داريم كه قدرت موتور آن از خاور معمولي بيشتر و وزن آن كمتر است. يعني ۱۲۰ اسب بخار و وزن كاميون با بار بايد ۶ تن باشد كه تقريبا وزن خود كاميون ۳ تن هست. يعني مي‌توان ۳ تن بار زد بر خلاف خاور معمولي كه بار مجازش ۴ تن هست. بخاطر وزن كمتر و قدرت موتور بيشتر و گيربكس كمي متفاوت با خاور معمولي اين كاميونت سرعت بالاتري دارد و از خاور معمولي نرمتر است. استهلاك آن از ايسوزو كمتر ولي بازار خريد و فروش آن از خاور معمولي بدتر و به طبع آن قطعات يدكي آن كمي متفاوت تر و كمياب تر است. اگه هدف شما بردن بار بيشتر و زمان براي تان مهم نيست و به فكر آينده فروش كاميون خودت در زمان سريع هستي خاور معمولي بخريد نه اگه برايتان سواري نرمتر و سرعت مهمتر است و نه بار زياد، خريدن كاميون خاور ۶۱۲ بهتر است.
در كاميون خاور ۶۱۲ از همان موتور خاور معمولي استفاده شده و فقط سعي شده با سبك تر كردن بدنه و گذاشتن توربو شارژر و تغييرات جزئي در گيربكس قدرت و سرعت را افزايش داد. و اين كاميون حدود ۸۰۰ كيلو از خاور معمولي سبكتر است. و حدود ۳ تن وزن دارد و ۱۲۰ اسب بخار و سه تن بار مجاز مي‌تواند جابجا كند. بازار خريد و فروش آن از خاور معمولي ضعيف تر ولي سرعتش بيشتر و نرمتر است. استهلاك آن از ايسوزو كمتر و با وجود افزايش قدرت در سربالايي از خاور معمولي كمي بهتر است ولي باز مثل كاميونت‌هاي جديد ايسوزو نميتواند عمل كند. ظاهر آن از خاور معمولي بهتر ولي چرخ‌هايش كمي كوچكتر است. بخاطر ارتفاع كمتر كابين آيروديناميكش بهتر است و بخاطر كمي قوس جلوي كابين از خاور بهتر باد را مي‌شكاند ولي برخي قطعات يدكي مثل چراغها و زه سپر و… ممكن است سخت تر گير بياد.
خدمات خاور
خاور از نظر خدماتي كه ارائه مي‌كند به انواع زير تقسيم مي‌شود: (اين جدول از كامنت كاربران در سايت تهيه شده است) خاور روباز يا خاور اتاق دار چوبي براي حمل تره بار و يا دستگاه ها و ابزار و لوازم صنعتي و… ، خاور بغل بازشو براي جابجايي كالاهايي كه باليفتراك از بغل بارگيري مي شوند، كاميون خاور مسقف جهت حمل اثاثيه منزل و مبلمان و خاور يخچالدار را براي حمل كالاهاي سردخانه اي و فاسدشدني مناسب است.

باربري مشهد به آران و بيدگل در زمستان و عيد 1402 تخفيف ويژه - در اين مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در حد توان پرداختيم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات - حمل بار از مشهد به آران و بيدگل - بيمه نامه حمل بار - هزينه حمل بار از مشهد به آران و بيدگل - باربري مشهد آران و بيدگل را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۳۸:۳۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی