باربري مشهد
حمل و ارسال بار از مشهد و تهران به سراسر كشور

تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به كردستان با كاميونت – ما در گروه باربري نتسان علاوه بر حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري توسط انواع كاميونت مسقف داراي خدمات بسته بندي اثاثيه – بيمه و بارنامه به مشتريان ارائه مي نماييم.  در اين مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه خواهيم پرداخت. 

تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به كردستان با كاميونت - تمام تلاش مجموعه باربري نتسان اين مي باشد تا بتواند ارزانترين خدمات حمل و نقل  بار و اثاثيه توسط كاميونت از مشهد به ميبد را براي شما عزيزان تدارك ببنيد. 

 

كاميونت چيست؟
كاميونت به نوعي از ماشين باري گفته مي‌شود كه از نيسان بزرگتر و از خاور كوچكتر است. بعضاٌ به خود نيسان و خاور هم كاميونت گفته مي‌شود. كاميونت به انگليسي معادل Mini Truck، Light Truck و Light Commercial Vehicle ناميده مي‌شود. طول كاميونت به ۳ متر مي‌رسد. به كاميونت ميني خاور، خاور اتاق كوچك، ميني بار يا ميني كاميونت هم گفته مي‌شود.
انواع كاميونت از نظر سازنده
انواع كاميونت در ايران از نظر شركت سازنده به شرح زير است. بعضاً افراد كاميونت الوند و كاميونت كاويان و كاميون جك و كاميون آميكو را با هم مقايسه مي‌كنند.به نظر نگارنده بهترين كاميونت در ايران محصول شركت ايسوزو هست. البته در سطح جهان، انواع ديگر كاميونت وجود دارد كه در بازار ايران وجود ندارند.
۱- كاميونت بادسان
۲- كاميونت ايسوزو
۳- كاميونت هيوندا
۴- كاميونت آميكو
۵- كاميونت جك
۶- كاميونت الوند
۷- كاميونت بنز
۸- كاميونت كاويان
۹- كاميونت نيسان زامياد
فرق كاميون و كاميونت
 همانطور كه از اسم كاميونت مشخص هست كاميونت يعني كاميون كوچك. كاميون معمولاً به ماشين‌هاي بزرگتر از خاور گفته مي‌شود. مثل كاميون ۱۰ چرخ يا كاميون ۱۰ تن. تفاوت كاميونت و كاميون اين است كه كاميون بزرگتر از كاميونت هست، همچنين مقررات حمل و نقل براي كاميون سخت‌تر است. مثلاً كاميونت‌ مجوز تردد در داخل شهر را دارد ولي كاميون در روز نمي‌تواند وارد شهر شود. كارهاي داخل شهري مردم مثل اسباب كشي با كاميونت انجام مي‌گيرد ولي كارهاي صنعتي و شركت ها و حمل بار بين شهري بيشتر با كاميون انجام مي‌گيرد. در يك تقسيم بندي ديگر به ماشين‌هايي كه بالاتر از ۳ تن مي‌توانند جابجا كنند كاميون و به ماشين‌هاي زير ۳ تن كاميونت گفته مي‌شود.
فرق كاميون با كاميونت
انواع بارِ كاميونت
كاميونت ها براي حمل انواع بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. مثل كاميونت اسباب كشي كه براي حمل اثاث منزل استفاده مي‌شود. اجاره كاميونت با راننده و بدون راننده امكان پذير است. بيشتر كرايه كاميونت با راننده هست.
كاميونت شهري و بين شهري
كاميونت باربري از نظر محدوده جغرافيايي به شهري و بين شهري تقسيم مي‌شود. كاميونت بين شهري مي‌تواند بين دو شهر جابجا شود. همچنين ما كاميونت تهران يا كاميونت كرج داريم يعني كاميونتي كه در هم اكنون در شهر تهران يا كرج هست و آماده حمل بار است.
كاربري كاميونت
كاميونت از نظر اتاق بار يا كاربري كه دارد به اقسام زير تقسيم مي‌شود:
۱- كاميونت يخچالدار
۲- كاميونت خودروبر يا حمل خودرو
۳- كاميونت تانكري
۴- كاميونت مسقف چادري
۵- كاميونت كمپرسي
۶- كاميونت اتاق باري
ظرفيت بار كاميونت
كاميونت ها از نظر ظرفيت بار به انواع زير تقسيم مي‌شوند. مشخصات فني هر كاميونت شامل وزن، وزن خالص يا خالي و ابعاد است.
۱- كاميونت ۳ تن
۲- كاميونت ۴.۵ تن
۳- كاميونت ۶ تن
۴- كاميونت ۸ تن
اعلام بار كاميونت
رانندگاني كه ماشين باربري كاميونت دارند يا قصد دارند كه كاميونت خريداري كنند دغدغه هاي زير را دارند:
۱- اعلام بار كاميونت كجاست؟
۲- بار براي كاميونت چطور پيدا كنم؟
۳- درآمد كار با كاميونت چقدر هست؟
۴- نحوه خريد كاميونت چگونه است؟ نقدي يا اجاره به شرط تمليك
۵- قيمت روز كاميونت چقدر است؟
۶- ارزانترين كاميونت موجود در بازار ايران چيست؟
۷- تناژ جديد كاميونت چيست؟ آيا تناژ كاميونت تغيير كرده است؟
نرخ كرايه كاميونت
نرخ كرايه كاميونت از نرخ كرايه كاميون كمتر و از نرخ كرايه نيسان بيشتر هست. هر سال نرخ كرايه كاميونت تغيير مي‌كند
تابستان و پاييز 1401 با ارزانترين نرخنامه حمل بار از مشهد به كردستان با كاميونت – در اين مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثيه منزل و اداري در حد توان پرداختيم- در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت باربري مشهد با نام تجاري نتسان تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم بهترين انواع خدمات را به شما ارائه دهيم اگر در جستجوگر گوگل يكي از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان سنندج-حمل بار از مشهد به شهرستان سقز- حمل بار از مشهد به شهرستان بانه را جستجو نموده ايد و وارد اين نوشته شده ايد مي توانيد در اين سايت به تمام نيازهاي خود دست يابيد. ضمنا مي توانيد با يكي از شماره هاي 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهري و بين شهري و همچنين تعرفه خدمات مطلع شويد مجددا تاكيد مي نماييم 70% تخفيف استثنايي ويژه شما مشتريان عزيز مي باشد كه از طريق وب سايت به مجموعه باربري نتسان مشهد مراجعه مي نماييد. 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۷:۲۴ ] [ نتسان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
برترین مطالب
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی